2023-03-01, 10:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Han är inte namngiven, men om du minns så hade polisen en del uppmärksammade fester osv.
Beskyllningar har funnits om mycket annat också inom den högsta polisledningen. Även med sexuella inslag.
Och ett gemensams tema är i sedvanlig ordning det här att man "inte släpper fram kvinnor" i ledande position.

Och när man gör det, får man skit för det också.
Du menar att han var ogillad och ansedd som en snuskgubbe internt? Ja det kan han ju ha varit men jag tycker då inte att det finns några som helst tecken på det.

Så varför du gapar om att så var fallet fattar jag verkligen inte. Visa lite respekt mot hans anhöriga.
Citera
2023-03-01, 11:14
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja han var tydligen ytterst ansvarig för nåt på NOA.

Sen så står det ”figurerade han även i #kvinnoregistret” och det är tydligen det du påstår han blev så hatad. Som jag sa så har jag googlat kvinnoregistret och hans namn dyker överhuvudtaget inte upp.

Förutom att du har hittat nån blogg som skriver om nån rapport på NOA och även säger att han även figurerat i kvinnoregistret. Det är alltså den kopplingen du har hittat?

Du sa "hans namn dyker inte ens upp" när han var chef och ytterst ansvarig. Du kan inte vara längre ifrån verkligheten om du så ens försöker.
Citera
2023-03-01, 11:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Du sa "hans namn dyker inte ens upp" när han var chef och ytterst ansvarig. Du kan inte vara längre ifrån verkligheten om du så ens försöker.
Nej hans namn dyker inte ens upp när man googlar på kvinnoregistret. På vilket sätt var han ytterst ansvarig för Södertörnspolisen, de hade väl en egen chef? Han var länspolismästare och i den rollen säkert chef över Södertörnspolisens chef men även han hade väl chefer över sig som i så fall var ”ytterst ansvariga”.
Citera
2023-03-01, 11:27
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej hans namn dyker inte ens upp när man googlar på kvinnoregistret. På vilket sätt var han ytterst ansvarig för Södertörnspolisen, de hade väl en egen chef? Han var länspolismästare och i den rollen säkert chef över Södertörnspolisens chef men även han hade väl chefer över sig som i så fall var ”ytterst ansvariga”.

Skall jag citera stycket igen? Vad håller du ens på med längre, fortsätt gräva.
Citera
2023-03-01, 11:36
Avslutad
Citat:
Skall jag citera stycket igen? Vad håller du ens på med längre, fortsätt gräva.
Stycket du citerade gällde en rapport på NOA som Löfving som chef på NOA var ytterst ansvarig för.

Kvinnoregistret hade inget med NOA att göra ö h t, det var Södertörnspolisens register. Löfving var då länspolismästare.
Senast redigerad av Ipsi 2023-03-01 kl. 11:40.
Citera
2023-03-01, 12:02
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Stycket du citerade gällde en rapport på NOA som Löfving som chef på NOA var ytterst ansvarig för.

Kvinnoregistret hade inget med NOA att göra ö h t, det var Södertörnspolisens register. Löfving var då länspolismästare.

Ytterst ansvarig för rapporten betyder inte som du sa "inte ens inbland".
Ta din medicin hjärtat.
Citera
2023-03-01, 12:10
Avslutad
Citat:
Ta din medicin hjärtat.
Jag förstår att du tror att det i ditt citerade stycke står att Löfving var ytterst ansvarig för kvinnoregistret men vi som kan läsa ser att det står att han som ytterst ansvarig på NOA bar det yttersta ansvaret för en rapport på NOA.

Sen står det ”han figurerade även i utredningen om kvinnoregistret” vilket tydligen är den enda kopplingen till kvinnoregistret du har kunnat hitta, att en bloggare påstår att han ”figurerade”.
Senast redigerad av Ipsi 2023-03-01 kl. 12:12.
Citera
2023-03-01, 13:11
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag förstår att du tror att det i ditt citerade stycke står att Löfving var ytterst ansvarig för kvinnoregistret men vi som kan läsa ser att det står att han som ytterst ansvarig på NOA bar det yttersta ansvaret för en rapport på NOA.

Sen står det ”han figurerade även i utredningen om kvinnoregistret” vilket tydligen är den enda kopplingen till kvinnoregistret du har kunnat hitta, att en bloggare påstår att han ”figurerade”.

Vilken rapport? Vilka gav ut den? Vem var chef? Fortsätt gräva retard!
Citera
2023-03-01, 13:53
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:

Dvs du försöker på nåt sätt försvara Löfving genom att hänvisa till att han var ytterst ansvarig för ett olagligt polisregister? Logiken i det är inte alldeles solklar.
Citera
2023-03-01, 14:08
Avslutad
Citat:
Vilken rapport? Vilka gav ut den? Vem var chef? Fortsätt gräva retard!
Jag har redan debunkat ditt påstående om att Löfving var hatad p g a kvinnoregistret som han inte ens nämns i samband med.
Citera
2023-03-01, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer
Dvs du försöker på nåt sätt försvara Löfving genom att hänvisa till att han var ytterst ansvarig för ett olagligt polisregister? Logiken i det är inte alldeles solklar.
Ett register som dessutom helt andra chefer ansvarade för.
Citera
2023-03-01, 14:16
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer

Nej det är inte alls vad jag gör utan enbart ni sinnessjuka psykopater till nazifeminister anser att Mats behöver försvaras så tack för att du avslöjade dig själv totalt.

Citat:
Jag har redan debunkat ditt påstående om att Löfving var hatad p g a kvinnoregistret som han inte ens nämns i samband med.

Nej du ljög och hade fel om allt i vanlig ordning. Fortsätt gräva!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in