2023-03-01, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej det är inte alls vad jag gör utan enbart ni sinnessjuka psykopater till nazifeminister anser att Mats behöver försvaras så tack för att du avslöjade dig själv totalt.

Nej du ljög och hade fel om allt i vanlig ordning. Fortsätt gräva!
Det räcker att googla på kvinnoregistret så ser man att Löfving inte ens nämns.

Och inte står det nåt särskilt negativt om Löfving heller på nätet när man googlar hans namn.

Så det verkar helt enkelt inte finnas så mycket skit att gräva fram. Tvärt emot vad du påstår.
Citera
2023-03-01, 14:34
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Och inte står det nåt särskilt negativt om Löfving heller på nätet när man googlar hans namn.

Så det verkar helt enkelt inte finnas så mycket skit att gräva fram. Tvärt emot vad du påstår.

Citat:
Bakgrund och vilka som är ansvariga
NOA – Nationella Operativa Avdelningen (med mansdominans bland chefer) tidigare benämnd Rikskriminalpolisen är ansvarig för rapporten. Chefen för NOA är Mats Löfving som blev handplockad till jobbet. Mats Löfving figurerade även i #kvinnoregistret då han kallade frågan om polisen har en dålig kvinnosyn för ”trams”. Det är alltså denna polischef som är ytterst ansvarig för rapporten. Det kan naturligtvis ses som illavarslande att en polischef som bagatelliserar frågor om kvinnosyn utreder något som har med mäns våld mot kvinnor att göra. Men så är det.

Tredje resultatet på google. Fortsätt gräva, bara 4 meter från Kina nu hjärtat!
Citera
2023-03-01, 14:43
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Nej det är inte alls vad jag gör utan enbart ni sinnessjuka psykopater till nazifeminister anser att Mats behöver försvaras så tack för att du avslöjade dig själv totalt.

Du vet att du skriver i en tråd som heter "Mats Löfving: Nästa offer för #MeToo och de feministiska dreven"? Då utgår man ju ifrån att du försöker försvara honom i något avseende, som i ditt fall tycks bestå i en obskyr blogg som ingen av oss sinnessjuka psykopater ens hade känt till om du inte länkat till den.

Om dina inlägg enbart syftar till att försöka smutskasta honom ännu mer utöver det som polisens rapport och presskonferens lyckades åstadkomma, t.ex genom att tjata om en koppling till ett olagligt polisregister, så kan du väl prova i den stora tråden som handlar om Löfving?
Citera
2023-03-01, 14:51
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer
Du vet att du skriver i en tråd som heter "Mats Löfving: Nästa offer för #MeToo och de feministiska dreven"? Då utgår man ju ifrån att du försöker försvara honom i något avseende, som i ditt fall tycks bestå i en obskyr blogg som ingen av oss sinnessjuka psykopater ens hade känt till om du inte länkat till den.

Om dina inlägg enbart syftar till att försöka smutskasta honom ännu mer utöver det som polisens rapport och presskonferens lyckades åstadkomma, t.ex genom att tjata om en koppling till ett olagligt polisregister, så kan du väl prova i den stora tråden som handlar om Löfving?

Precis tråden heter ju det så era desperata försök till gaslighting är ju bara löjligt, du får skrubba hårdare om du vill bli av med blodet nu när ni drevat ihjäl ännu en man. Det är faktiskt bara komiskt när ni mördare nu ska låtsas bry er om dom anhöriga....ni förstår verkligen inte att ni framstår som bindgalna psykopater med denna typen av logik.
Citera
2023-03-01, 14:51
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Google filtreras i realtid.
Citera
2023-03-01, 14:53
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:

Jag noterar att du kände dig kallad av "ni sinnessjuka psykopater till nazifeminister"

Jag vet inte om du känner till det, men han behöver inte försvaras längre.
Han är nämligen död.
En normal människa respekterar det, men inte du inte.
Citera
2023-03-01, 14:55
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Precis tråden heter ju det så era desperata försök till gaslighting är ju bara löjligt, du får skrubba hårdare om du vill bli av med blodet nu när ni drevat ihjäl ännu en man. Det är faktiskt bara komiskt när ni mördare nu ska låtsas bry er om dom anhöriga....ni förstår verkligen inte att ni framstår som bindgalna psykopater med denna typen av logik.

Såvitt jag kan se är du den enda i tråden som envist försöker belasta Löfving med något utöver det som är aktuellt i verkligheten iom rapporten.
Citera
2023-03-01, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Google filtreras i realtid.
Finns fortfarande inte mycket skit att gräva fram om Löfving på nätet. Inte ens om man filtrerar på olika år.
Citera
2023-03-01, 15:00
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Såvitt jag kan se är du den enda i tråden som envist försöker belasta Löfving med något utöver det som är aktuellt i verkligheten iom rapporten.

Ja jag är den som länkande och bevisade att ni nazifeminister drevat mot Mats sedan 2016. Ni hatade han i livet så denna falskhet ni uppvisar nu är som sagt textbok psykopati. Ingen köper er fejkade hänsyn, ingen. Vi vet vilka ni är. Vi vet vad ni sa för 2 månader sen om Mats och vad ni sa för 6 år sen. Ljuga har ni inget för. Ge det 2 veckor så kommer ni sitta och dreva mot en ny oskyldig man. Menmen fortsätt du låtsas och bevisa din psykopati om och om igen om du nu har något för det.
Citera
2023-03-01, 15:10
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Jag noterar att du kände dig kallad av "ni sinnessjuka psykopater till nazifeminister"

Det var vad jag blev kallad, era idiotiska hittepå-invektiv bekommer mig inte det minsta så jag kan gärna vara din lilla sinnesjuka psykopat om det gör dig glad.

Citat:
Jag vet inte om du känner till det, men han behöver inte försvaras längre.
Han är nämligen död.

Tycker du att polisens rapport är ett fint slutord över Löfvings liv och gärning?

Citat:
En normal människa respekterar det, men inte du inte.

Du tycker att ert yrande i den här nonsenstråden och försöken att koppla honom till olagliga polisregister m.m. är att respektera hans minne? Det skulle inte en normal människa tycka, men tydligen du.
Citera
2023-03-01, 15:11
Avslutad
Citat:
Ja jag är den som länkande och bevisade att ni nazifeminister drevat mot Mats sedan 2016. Ni hatade han i livet så denna falskhet ni uppvisar nu är som sagt textbok psykopati. Ingen köper er fejkade hänsyn, ingen. Vi vet vilka ni är. Vi vet vad ni sa för 2 månader sen om Mats och vad ni sa för 6 år sen. Ljuga har ni inget för. Ge det 2 veckor så kommer ni sitta och dreva mot en ny oskyldig man. Menmen fortsätt du låtsas och bevisa din psykopati om och om igen om du nu har något för det.

Du är ju fullständigt dum i huvudet.

Ingen verkar ha haft särskilt mycket ont att säga om Löfving. Det finns inget som tyder på att han skulle ha varit särskilt illa omtyckt.
Citera
2023-03-01, 15:18
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:

Jag har inte sett något drev som pågått sedan 2016, bara din länk till nån obskyr blogg kopplad till ett Twitterkonto. Jag hittade en intervju i Expressen från 2015 om kvinnoregistret, inget mer.

Kom gärna med länkar som visar på något drev så kanske man förstår vad du yrar om, även om sannolikheten för det är väldigt liten. Dina rants tyder på att du lever i en alternativ verklighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in