Citat:
Ursprungligen postat av
Mash08
Jag tycker GMs är trovärdiga i sina förhör, och litar på att ärendet var bland de läskigaste de varit på, men de har (hade?) en anställning som tvingar de att agera annorlunda än gemene man och det är där det brister. De klarade inte av att hantera pressen och gör därav dumma beslut, utbildningen behöver ses över.
Nu har jag inte hunnit läsa hela förhöret med Ilma men hittills tycks hon trovärdig. Framstår som ett riktigt jävla stolpskott till människa. Erkänner utan omsvep att strypgrepp tagits i syfte att "strypa ut" BO. Hon påstår att hon aldrig tagit strypgrepp själv eller ens varit med om att någon kollega gjort det tidigare samtidigt som det i övrigt låter som att det är ett vanligt förekommande grepp det blir inte mycket bättre när hon får frågan om strypgrepp är en teknik som lärs ut till ordningsvakter. "Nej, inte i utbildningen men det
brukar användas när man hanterar människor som är svåra att hantera".
Svaret på om de brukar fängsla medvetslösa personer känns också lite sisådär. Vidriga jävla grisar!!! Hur fan kan sånt här jävla skräp till människor godkännas att ens få påbörja utbildning till OV? Fy fan!!!
Undrar hur många misshandlar grisen kommit undan med fram tills nu?
Hoppas fan att äcklet tillika mördaren Alex Nordins förhör inte upprör lika mycket, antar att det är att hoppas på för mycket. Vid fällande dom är det riktigt jävla sjukt om straffet inte hamnar i det övre spannet i straffskalan med tanke på den fullständiga nonchalans och likgiltighet svinen själva vittnar om.
Det är fan så man blir mörkrädd på riktigt...
-"Träffar nåt batongslag han vid munnen?"
-"Inte nåt av mina.Jag vet inte om kollegans gjorde det, jag tittade inte."
-"Varför då?"
-"Han hade så stirriga ögon, uppspärrade stirrande ögon."