Citat:
Ursprungligen postat av
Arazand
Kan du förklara vad du menar att det inte är ditt fel? Att män är sämst på att hålla konversation? Kan jag tänka mig, men tror det är enormt många som verkligen gör sitt yttersta för att visa sitt mest smickrande jag. Då särskilt med tanke på den extrema konkurrensen idag som män lever med
Mitt intresse dör snabbt för jag har verkligen kämpat hårt med att skriva med massor av killar genom åren.
Och nej, de gör sämre och sämre ifrån sig. Problemet är att de
inte anstränger sig ett skit och man blir inte intresserad. Några gör det mer men som regel vill de ha snabba träffar och då sitter jag med kanske 20 matchningar och vill känna
intresse först. Kan man inte skriva och ställa några som helst personliga frågor, är jag knappast den som tror att det blir roligare vid träff. Nej för då ska jag sitta som underhållning och hålla låda i timmar och stå ut med att killen som inte är intressant ännu, plötsligt försöker tvinga till sig kyssar eller sitta för nära inpå.
Om jag hade haft någon att gå på krogen med hade jag helt klart valt att gå ut och snacka med folk och kanske ragga upp någon istället för att plågas genom nätet.
Män skryter snarare om att de träffar tjejer för sex och ifrågasätter varför jag är singel. Riktiga idioter där ute på "marknaden" (soptippen)