Citat:
Ursprungligen postat av
DDRTV
Polen går från klarhet till klarhet. Nu får andra länder steppa upp lite till.
#Poland will give #Ukraine another 10 Leopard 2 tanks, as well as 60 upgraded PT-91 and T-72 tanks.
This was stated by the head of the office of the Prime Minister of Poland, Michał Dworczyk.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1630285063437836295
Början på de 20 nya pansarbrigaderna!
Citat:
Ursprungligen postat av
Vattendealaren
Reporting fromm Ukraine som du verkar uppskatta produceras i USA och använder ryska kartor och uppgifter - i alla fall i det avsnitt jag tittade på idag. Det är han jag tror skall se upp.
Vilken tur, jag trodde KGB skulle lönnmörda mig! Jag skriver inget som inte alla andra vet redan, det gäller de flesta Yotubers också. "Reporting from Ukraine" frågar nog sina kontakter vad han kan släppa. Han är ofta också lite efter vissa "rykten", han vill veta att de stämmer innan han gör en video, han går ju inte igenom alla fronter varje dag med de senaste ryktena (Som Denys), utan går igenom en plats åt gången. Han är från Mykolaiv.
Jag följde en del pro-ryska förr men de visade sig alltid ha fel i det långa loppet för de var allt för optimistiska i sin rapportering (Åt ryska hållet). Kollar man bakåt några månader i deras videos så ser man ju det. Prognoserna då har ju visat sig helt fel.