Nu är det förstås ett spel och Artin blev lurad, men ändå pinsamt av Eddie att skriva ”jag är en man av mitt ord” och sen gå rakt emot det man skakat hand på. Trodde Eddie hade mer heder än så i kroppen. Där förlorade han en del respekt.
Kul initiativ av Viktor att hitta på uppdrag. Minns en säsong för säkert tio år sedan där en deltagare fick tälja ett hundratal grillpinnar och en annan fick räkna varje gång korna gick ut eller in från vindskyddet.
Men narcissisten förnekar sig inte. Han tror han är så jävla smart och speciell för att alla tror på vad han säger, men han fattar inte att de hade trott på det vem som än var storbonde. Blir man tillsagd av den vars ord är lag att Wincent gett direktiv så tror man på det för sitt eget bästa. Och att skriva en dikt eller sång är ett uppdrag som hade kunnat förekomma, det är inte direkt absurt som de uppdrag jag tidigare nämnde.
Och nej Viktor, jag tror inte att Wincent litar på dig mer än de andra, snarare mindre då du inte ens kan med simpel matematik, tjafsar emot och ställer rekordmånga följdfrågor.