2023-02-27, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Hänt många ggr genom åren att deltagare luras och driver. Men du letar fel hos Viktor.

letar inte fel, tycker han är en idiot, varit under hela serien.
2023-02-27, 20:11
Medlem
Alltså, man hade ju firat om Victor dog en plågsam död.
2023-02-27, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av J1m3n
Alltså, man hade ju firat om Victor dog en plågsam död.

typ. Kan va den drygaste personen jag sett på farmen öht.
2023-02-27, 20:13
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Nu är det förstås ett spel och Artin blev lurad, men ändå pinsamt av Eddie att skriva ”jag är en man av mitt ord” och sen gå rakt emot det man skakat hand på. Trodde Eddie hade mer heder än så i kroppen. Där förlorade han en del respekt.

Kul initiativ av Viktor att hitta på uppdrag. Minns en säsong för säkert tio år sedan där en deltagare fick tälja ett hundratal grillpinnar och en annan fick räkna varje gång korna gick ut eller in från vindskyddet.

Men narcissisten förnekar sig inte. Han tror han är så jävla smart och speciell för att alla tror på vad han säger, men han fattar inte att de hade trott på det vem som än var storbonde. Blir man tillsagd av den vars ord är lag att Wincent gett direktiv så tror man på det för sitt eget bästa. Och att skriva en dikt eller sång är ett uppdrag som hade kunnat förekomma, det är inte direkt absurt som de uppdrag jag tidigare nämnde.

Och nej Viktor, jag tror inte att Wincent litar på dig mer än de andra, snarare mindre då du inte ens kan med simpel matematik, tjafsar emot och ställer rekordmånga följdfrågor.
2023-02-27, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
typ. Kan va den drygaste personen jag sett på farmen öht.

Ni har missuppfattat honom totalt.

Han ger oss stor underhållning.
2023-02-27, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Hänt många ggr genom åren att deltagare luras och driver. Men du letar fel hos Viktor.

Visst är det ett spel och bara en kan vinna men Viktor går ju över lik! Jag tycker inte att man ska hugga folk i ryggen hela tiden. Har man avgett ett löfte så håller man det. Tids nog kommer det att man måste slå ut varandra. Se NSS-pakten... dom kommer inte att ta ut varandra förrän alla andra har åkt hem.
Det är lite av att visa vilken människotyo man är och Viktor är nån man aldrig skulle lita på oavsett vad det gäller... absolut inte bra i ett cv..
2023-02-27, 20:21
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Nu är det förstås ett spel och Artin blev lurad, men ändå pinsamt av Eddie att skriva ”jag är en man av mitt ord” och sen gå rakt emot det man skakat hand på. Trodde Eddie hade mer heder än så i kroppen. Där förlorade han en del respekt.

Kul initiativ av Viktor att hitta på uppdrag. Minns en säsong för säkert tio år sedan där en deltagare fick tälja ett hundratal grillpinnar och en annan fick räkna varje gång korna gick ut eller in från vindskyddet.

Men narcissisten förnekar sig inte. Han tror han är så jävla smart och speciell för att alla tror på vad han säger, men han fattar inte att de hade trott på det vem som än var storbonde. Blir man tillsagd av den vars ord är lag att Wincent gett direktiv så tror man på det för sitt eget bästa. Och att skriva en dikt eller sång är ett uppdrag som hade kunnat förekomma, det är inte direkt absurt som de uppdrag jag tidigare nämnde.

Och nej Viktor, jag tror inte att Wincent litar på dig mer än de andra, snarare mindre då du inte ens kan med simpel matematik, tjafsar emot och ställer rekordmånga följdfrågor.
Vad Wincent tycker och säger är irrelevant. Alla kunde ha badat och sovit 24/7 och gubbhelvetet hade ändå delat ut sitt hembrännda. Tror han är en riktig alkis och det syns ju på hyddan att han äter exakt samma skit som han delar ut till slöfockarna. Otroligt hur ingen inom produktionen reagerar på att hans fjäskande förstör alltihopa. Sen att alla låtsas vara nervösa när gubbhelvetet kommer är en parodi. En enda gång blev dom utan belöning och det berodde väl på att rödskägget var bakis. Lika trist när han kommer farande på sin traktor som det är när alla ska öppna sina brev.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-02-27 kl. 20:31.
2023-02-27, 20:25
Medlem
ziggarillens avatar
Synd att inte Sandra får möta den vidirga Victor i en kamp. Hade gärna velat se henne dansa runt med benranglet i säcken. Minns inte vad det är för fler grenar då det endast bestått av husförhör hitills.
2023-02-27, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Synd att inte Sandra får möta den vidirga Victor i en kamp. Hade gärna velat se henne dansa runt med benranglet i säcken. Minns inte vad det är för fler grenar då det endast bestått av husförhör hitills.

Tyvärr så är det bara kunskap som gäller när en kvinna möter en man..... men även där så vinner Sandra överlägset!
2023-02-27, 20:31
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vad Wincent tycker och säger är irrelevant. Alla kunde ha badat och sovit 24/7 och gubbhelvetet hade ändå delat ut sitt hembrännda. Tror han är en riktig alkis och det syns ju på hyddan att han äter exakt samma skit som han delar ut till slöfockarna. Otroligt hur ingen inom produktionen reagerar på att hans fjäskande förstör alltihopa. Sen att alla låtsas vara nervösa när gubbhelvetet kommer är en parodi. En enda gång blev dom utan belöning och det berodde väl på att rödskägget var bakis. Lika trist när han kommer farande på sin traktor som det är när alla ska öppna sina brev.
Nja, jag tycker Wincent är bra. Två gånger de inte blivit godkända hittills denna sommar och det har varit rättvist, godkännandena likaså. Men legenden Gutta saknar man ju.
2023-02-27, 20:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Tyvärr så är det bara kunskap som gäller när en kvinna möter en man..... men även där så vinner Sandra överlägset!
Ja det hoppas jag. Snubben verkar ju helt blåst om han inte spelar. Men talar man om för svenska folket hur tjusig man är och att alla inklusive Anna Brolin faller som käglor så blir man spyfärdig. Jag blev verkligen provocerad och funderade om karln ens har en vän. Skulle inte stå ut med en sådan person i min närhet.
2023-02-27, 20:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Nja, jag tycker Wincent är bra. Två gånger de inte blivit godkända hittills denna sommar och det har varit rättvist, godkännandena likaså. Men legenden Gutta saknar man ju.
Vad bra för dig. Då har du ju haft det toppen och njutit av spänningen. Antar att du gråter och hulkar då dom läser upp sin brev också?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in