2023-02-27, 17:57
Medlem
Romanche92s avatar
Är det värt att glo på eller är det lika dött och tråkigt som 99% utav alla Svenska TV Program idag eftersom att allt ska vara peace and love.
2023-02-27, 18:01
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
når han Asi med sin charm och på ett avgörande sätt ja då är han mer än jag trott och även mer värdig vinnare än någonsin förr i Farmens historia oavsett skitskyffling, utfodring, snickarglädje eller köksbestyr
Nä nä, nu är du ute & cyklar. Den mest värdiga vinnaren i Farmens historia är för 2 år sedan Daniel Tholén. Finns ingen i årets säsong som kommer upp till Dannes höga piedestal.
2023-02-27, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Är det värt att glo på eller är det lika dött och tråkigt som 99% utav alla Svenska TV Program idag eftersom att allt ska vara peace and love.

Du är väl vuxen nog att bestämma det själv....
2023-02-27, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Nä nä, nu är du ute & cyklar. Den mest värdiga vinnaren i Farmens historia är för 2 år sedan Daniel Tholén. Finns ingen i årets säsong som kommer upp till Dannes höga piedestal.

Väldigt sant! Han var en helt annan slags farmare är samtliga i årets tävling. Man ville verkligen att han skulle vinna eftersom han var en så bra person som dessutom jobbade så bra och kunde så mycket och ändå så ödmjuk.
2023-02-27, 18:34
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Jag såg honom faktisk hela vägen och förstår vad du menar. Han vann kamp efter kamp och jobbade som en galärslav. Inget bet på honom vad de än försökte med men Viktor gör det på sitt sätt och alla sätt är ju bra utom de som inte leder till pengarna i fickan.
Så vinner den late så....
2023-02-27, 18:37
Medlem
Jag skulle vilja raka Wincent. Jag tror att han skulle bli mer attraktiv då.

Jag skulle börja med att schamponera och tvätta honom noga. Sedan skulle jag försiktigt klippa ner det långa krullet tills det bara blev stubb kvar. Därefter tvåla in och tvätta igen. Sedan skulle jag försiktigt raka bort alltihop tills han blir slät och mjuk och fin. Däreftet pudra och olja in honom och riktigt känna hur len huden blivit. Tja, och när det är klart kan jag kanske passa på att ansa hans skägg litet också när jag ändå håller på.
2023-02-27, 18:39
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Nej, han har faktiskt inte blivit fetare. Såg nyss det första avsnittet för att komma ihåg vad som hände i början. Tro det eller ej, men han har gått ner många kilo den här sommaren.

Det har nu lagts ut två gånger att Sebbe vinner farmen. Den här sista gången i dag utan spoiler och bara som ett konstaterande. Jag vill väldigt gärna veta varför man lägger ut det och på det viset?

Tyvärr blir det nog Harmynt som vinner.
2023-02-27, 18:57
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Tyvärr blir det nog Harmynt som vinner.
Han är klart svår för de andra. Värdig vinnare om så även han på sitt sÄtt sett!
2023-02-27, 19:08
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag skulle vilja raka Wincent. Jag tror att han skulle bli mer attraktiv då.

Jag skulle börja med att schamponera och tvätta honom noga. Sedan skulle jag försiktigt klippa ner det långa krullet tills det bara blev stubb kvar. Därefter tvåla in och tvätta igen. Sedan skulle jag försiktigt raka bort alltihop tills han blir slät och mjuk och fin. Däreftet pudra och olja in honom och riktigt känna hur len huden blivit. Tja, och när det är klart kan jag kanske passa på att ansa hans skägg litet också när jag ändå håller på.
Jag skulle vilja hugga av båda armarna på Wincent så han inte kom ditsläpande med en massa belöningar som ingen gjort sig förtjänt av.
2023-02-27, 19:29
Medlem
2023-02-27, 19:32
Medlem
Eddie måste ångrat att han inte använde sina amuletter.
2023-02-27, 19:32
Medlem
Var det tvål som Runkpelle stod och smörjde in sig med i vattnet eller var det smegma?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in