Viktor har snart nått vägens ände.Hans knivhugg på den enda riktiga bundsförvanten på Farmen blir hans fall.
Ser inte nån han kan ta i tinget (skulle möjligt vara Sebbe i styrka då men det scenariet lär nog aldrig uppstå)..
I kunskap är han helt körd.... vet inta vad sjuda är, han tror det heter 50/50/50...
Idag blandar han hejvilt med längdmåtten
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-02-27 kl. 15:17.
Eddie är ute: Tack!
Tora: Är fegare än vad jag trodde. Är besviken på henne.
Viktor: Är enbart vidrig. Ingen mer kommentar...
Asi: Är ärlig och rättfram. Ingen åsikt.
Artin: Är ärlig, rättfram & arbetssam. Gillar honom i nuläget.
Christoffer: Är ödmjuk.Har vuxit i mina ögon.Gillar honom i nuläget.
Sandra: Är arbetsam, ärlig och smart. Gillar henne i nuläget.
Nebil: Är hal som en ål. Får lite obehagskänslor av honom.
Sebbe: Är lika hal som en inoljad ål. Lismande, inställsam, falsk.
Bara mina tankar om kvarvarande deltagare.
Asi och Artin är värst av alla.
Asi vill att andra ska sätta folk på plats om de inte är eller gör som hon vill.
Artin är obehaglig på alla sätt. Nu har han börjat visa sitt rätta jag.
Viktor har snart nått vägens ände.Hans knivhugg på den enda riktiga bundsförvanten på Farmen blir hans fall.
Ser inte nån han kan ta i tinget (skulle möjligt vara Sebbe i styrka då med det scenariet lär nog aldrig uppstå)..
I kunskap är han helt körd.... vet inta vad sjuda är, han tror det heter 50/50/50...
Eddie: "Jag har några års längre erfarenhet än Viktor och han måste ta till sig av det jag säger, ibland är det viktigt att han får en liten läxa av mig så att han inte agerar utifrån sitt eget huvud."
Sedan sitter han i bänken med Viktor och säger: "Så vad har jag sagt nu Viktor? Upprepa!"
Viktor: "Vi bryr oss inte om Tora denna vecka"
Eddie: "Bra, duktig pojke"
Eddie fick den behandling han förtjänade av Viktor. Även en idiot förstår när han blir förminskad av någon.
Egentligen skulle det räcka med den tummen.......Eddie fick aldrig möjligheten att offra Viktor
Viktor hann före och det är allt
Ser inte nån han kan ta i tinget (skulle möjligt vara Sebbe i styrka då men det scenariet lär nog aldrig uppstå)..
Idag blandar han hejvilt med längdmmåtten
Tyvärr tror jag att du har rätt.
Han har felaktigt trott att han kan lita på N och S, men de tillsammans med S vill bara få ut honom.
Till skillnad från många andra tycker jag att det är synd. Han tillför en hel del roligheter. Dessutom går han verkligen in för att spela spelet. Jag tror att han har tagit på sig en roll och spelar så bra han kan, ungefär som om det vore ett datorspel. Tror att han tänker att alla är där på samma villkor och har möjlighet att spela fult. Det är inte i "den verkliga världen" han sviker dem, utan i en imaginär värld som de sedan alla lämnar när spelet är slut. Därför han inte har några känslor för det han orsakar, om ni förstår hur jag menar. Han lajvar farmen.
Varför är Wincent med? Dom kan väl köra dit en foodtruck och hyra in några thailändska städare som får sköta gården. Löjligt med nycklen, finns inte i världen att dom inte ger han nycklen så han får öppna kistan
Han har felaktigt trott att han kan lita på N och S, men de tillsammans med S vill bara få ut honom.
Till skillnad från många andra tycker jag att det är synd. Han tillför en hel del roligheter. Dessutom går han verkligen in för att spela spelet. Jag tror att han har tagit på sig en roll och spelar så bra han kan, ungefär som om det vore ett datorspel. Tror att han tänker att alla är där på samma villkor och har möjlighet att spela fult. Det är inte i "den verkliga världen" han sviker dem, utan i en imaginär värld som de sedan alla lämnar när spelet är slut. Därför han inte har några känslor för det han orsakar, om ni förstår hur jag menar. Han lajvar farmen.
Det är just det som blir hans fall. Han spelar alldeles för osmart genom att vara falsk mot allt och alla. Men tack vare Eddies och JCs hjälp så har det hittills funkat. Den livlinan klippte Viktor av..
Det är ändå ett under att det har räckt så länge men nu har han nog förbrukat allas förtroende.
Viktor har lovat att inte välja Kristoffer, Asi eller Tora till FK. Sviker han det så är han sååå körd!
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-02-27 kl. 15:49.
Varför är Wincent med? Dom kan väl köra dit en foodtruck och hyra in några thailändska städare som får sköta gården. Löjligt med nycklen, finns inte i världen att dom inte ger han nycklen så han får öppna kistan
Wincent e Farmens mentor. Föregångaren Gutta var mycket bättre som alltid hade en konsekvent nivå.
Asi och Artin är värst av alla.
Asi vill att andra ska sätta folk på plats om de inte är eller gör som hon vill.
Artin är obehaglig på alla sätt. Nu har han börjat visa sitt rätta jag.
Asi och Artin har visat sitt rätta jag ifrån början när de klev in. Att folk stör sig på det bevisar endast hur småaktiga de kan vara i sitt tänkande.
Sant, ty det finns inga moraliska regler. Som Anna säger: "Det står en halv miljon på spel!" Som vacker spelar man vackert (spel) och som ful spelar man fult (spel)!
Vem vann troligen Farmen om man kollar på deltagarnas aktivitet i social media?
Jag kollar inte på deltagarnas sociala medier överhuvudtaget. Inte ens på Farmens. Varför I h-vete ska man göra det för!?
Räcker det inte med att man är här inne & spekulerar om huruvida den ene efter den andre deltagaren beter sej eller säjer? Utifrån att man har sett såpan varje dag? Själv
kollar jag tv4play men väljer att inte spoila.