2023-02-27, 13:50
Medlem
Hade inte känt mig speciellt välkomnad av gänget som är där inne, stelare människor får man nog leta efter. Så töntigt att de tror att de ska ses som mer toppade bara för de varit där sedan start, när de inte tagit några risker alls. Saknar att se par våga försöka lära känna nya folk utan att vara rädda för att se ”dåliga” ut inför gruppen. Snark.
2023-02-27, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
Hade inte känt mig speciellt välkomnad av gänget som är där inne, stelare människor får man nog leta efter. Så töntigt att de tror att de ska ses som mer toppade bara för de varit där sedan start, när de inte tagit några risker alls. Saknar att se par våga försöka lära känna nya folk utan att vara rädda för att se ”dåliga” ut inför gruppen. Snark.

Och detta trötta dravel om "Du äR hÄr FöR dIn EgEn SkUlL mAn MåStE VåGa OcH tA fÖr SiG". Jaha? Gör det då!!!! Hade det varit Love Island UK och en tjej fått samma chans som Tess fick, att välja att sära på ett par för att själv få vara kvar, så hade denne tagit chansen direkt. Tror de är rädda för hur de ska uppfattas av tittarna utöver att bli osams med personer i gruppen och det resulterar i snarkfest deluxe.
2023-02-27, 14:04
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Och detta trötta dravel om "Du äR hÄr FöR dIn EgEn SkUlL mAn MåStE VåGa OcH tA fÖr SiG". Jaha? Gör det då!!!! Hade det varit Love Island UK och en tjej fått samma chans som Tess fick, att välja att sära på ett par för att själv få vara kvar, så hade denne tagit chansen direkt. Tror de är rädda för hur de ska uppfattas av tittarna utöver att bli osams med personer i gruppen och det resulterar i snarkfest deluxe.
Varenda tjej som kommit in har sagt jag ska köra mitt race men likväl fasats in i tjejgänget, Det är som de vågar inte dvs mycket snack liten verkstad hoppas den nya som ska in vågar det då!
2023-02-27, 14:07
Medlem
Tess fick verkligen ingen ärlig chans :/
2023-02-27, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Blir extremt trött på Fridas beteende.
*Gnäll gnäll* "Åh det finns inga killar för mig!"
Får en snubbe som är skräddarsydd för henne.
"Åhhh det går för snabbt!"

Kan hon bara inte lämna, pallar inte med henne och hon känns alldeles för omogen.

"Min situation känns komplicerad" NEJ DET ÄR DEN INTE! Du är bara omogen.

Håller med. Hon har gråtit efter en kille o flera veckor. Sen när hon får hon trots fler visat intresse- så ska hon släppa honom för en ny? Hur kan det gå för fort när det enda de gör därinne är kramar och kanske en kyss? Nä, hon fick honom.för lätt så nu är det fel på honom oxå.

Känner oxå att det är ett jävla tjat om hur Tom är, akta dig för honom osv,.. visst red flags, men de andra grabbarna då? O på vilket sätt är det int ok att han blev besviken?

Dessa tramslekar oxå. Antingen är folk där för att träffa någon men det ska hela tiden röras om i grytan. Inget äkta, bara fejk. Att Adrian och Celine skulle hålla på utsidan.. 12 års skillnad och Adrian ville ha barn redan när han va med i BB. Han vill ha vinsten och sen kan de säga att det inte funkade.
2023-02-27, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Tess fick verkligen ingen ärlig chans :/

Fast det fick hon väl ändå..? Hon kunde ju valt att stanna kvar. I och med att det är Love Island vet de ju om att nya personer kommer dyka upp, så även om den hon valt att bilda par med nu hade varit grinig så hade hon ju kunnat träffa sin match senare.
2023-02-27, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Håller med. Hon har gråtit efter en kille o flera veckor. Sen när hon får hon trots fler visat intresse- så ska hon släppa honom för en ny? Hur kan det gå för fort när det enda de gör därinne är kramar och kanske en kyss? Nä, hon fick honom.för lätt så nu är det fel på honom oxå.

Känner oxå att det är ett jävla tjat om hur Tom är, akta dig för honom osv,.. visst red flags, men de andra grabbarna då? O på vilket sätt är det int ok att han blev besviken?

Dessa tramslekar oxå. Antingen är folk där för att träffa någon men det ska hela tiden röras om i grytan. Inget äkta, bara fejk. Att Adrian och Celine skulle hålla på utsidan.. 12 års skillnad och Adrian ville ha barn redan när han va med i BB. Han vill ha vinsten och sen kan de säga att det inte funkade.
Ville Adrian ha barn ? Vet han överhuvudtaget hur barn blir till ? Ser noll passion i hans pussar på munnen . Han visste att han var tvungen att steppa upp för att hålla sig kvar och då kör han lite pussar som även de känns så akward . Antingen är Celine blåögd eller så spelar hon med .
2023-02-27, 17:52
Avslutad
Jag tror det är åldern helt ärligt. Jag hade velat se tjejer o killar i Tess och Lisas ålder.. Adrian är i den åldern men han är bara konstig rent generellt, han vill typ hålla tillbaka gruppen och leka dagisfröken. Han gillar att han är äldst och han kommer bättre överens med yngre..vore nice om det kom in lite mogna män och kvinnor som satte honom på plats..
2023-02-27, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tror det är åldern helt ärligt. Jag hade velat se tjejer o killar i Tess och Lisas ålder.. Adrian är i den åldern men han är bara konstig rent generellt, han vill typ hålla tillbaka gruppen och leka dagisfröken. Han gillar att han är äldst och han kommer bättre överens med yngre..vore nice om det kom in lite mogna män och kvinnor som satte honom på plats..

Håller med. Många har varit på tok för unga, tex tvillingarna, men tänker även att många tjejer är ganska unga oxå. 25 plus hade varit mer rimligt att de flesta va. Man är som regel mer redo då att hitta någon. Sen skulle de varit mer rulanas bland deltagarna. Hände ingenting i början, nu kommer nya hela tiden när de flesta är uppbundna redan. Burre och Frida va med alldeles för länge utan att hitta någon. Burre försökte åtminstone men tjejerna som kommit in är för ytliga och lägger han direkt i friendzone. Frida har nu fått någon men är ändå inte nöjd. Många tjejer har önskat någon och sen när de fått dem är de ändå inte nöjda. Den enda som egentligen spelat bra är väl Andreas. Han försökte med Frida, fick en feeling för Nicki och gick all in. Adrian är väldigt dpeciell och inte ett material för en sån här såpa. Han är säkert superfin dom person men att ha en berlinmur att rasa är ganska svårt i detta koncept. Adrian kunde välja bland flera tjejer men valde den minst läskiga som gick med på att ta d lugnt.
2023-02-27, 20:44
Medlem
1c9r5s avatar
Haha, undra om nya killen förstår att det inte är positivt att vara lik kvinnomisshandlaren Chris Brown (utseendet är en sak, men i övrigt kanske inte bra att skryta med.. haha).
2023-02-27, 21:38
Medlem
Lite meningslöst när det är så många par som är så pass tighta. Man märker att Tom är mr red flag, men sen är det lite elakt att ha kvar honom också. Han kommer inte överens med varken killarna eller tjejerna & så fort det kommer in en ny brud kommer tjejerna se till så att det blir torka direkt. Ingen tjej kommer vilja ge honom en ärlig chans där inne.
2023-02-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Tycker nästan synd om tvillingarna, lite taskigt att skicka in några så unga när uppenbarligen alla tjejer där vill ha äldre killar. 😅
Frida verkar oerhört ointresserad av att lära känna dom, tycker hon borde ge i alla fall Manuel en chans! 🤷🏼‍♀️

Varför tar man med 18 åringar i programmet? Uppenbarligen inte där för att hitta kärleken, utan mer för att bli ´´ C kändisar´´ Riktigt trams

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in