Citat:
Ursprungligen postat av
Conception
Varför ska Ryssland få ha krav på Ukraina?
Då så, då kan du släppa att Ryssland invaderat Ukraina för att det är nazistiskt. Det är endast rysk propaganda.
Tror du att Ukraina tillhörde sovjetunionen av fri vilja?
Tror du att Polen, Ungern, Baltikum och alla andra tillhörde sovjet av fri vilja? Varför har alla dessa länder sökt sig till Nato efter Warzawapakten och sovjetunionens fall?
Det bor ryssar i Baltikum också men då får väl för fan finna sig i det liksom ryssar i Ukraina får finna sig i det. Det är inte svårt att begripa.
Respektera för fan gränserna 1991. Ryssland gör inte det. Varför?
Varför ska Ryssland få ha krav på Ukraina?
Inget Nato inträde och att man inte ska mörda ryssar.
Allt handlar om att undvika krig
Då så, då kan du släppa att Ryssland invaderat Ukraina för att det är nazistiskt. Det är endast rysk propaganda.
Hela påståendet om nazister är enbart bara trams. Var jag inte tydlig med det förut ?
Tror du att Ukraina tillhörde sovjetunionen av fri vilja?
Nej verkligen inte. Finns väl ingen normal som ville tillhöra det helvetes styret
Tror du att Polen, Ungern, Baltikum och alla andra tillhörde sovjet av fri vilja? Varför har alla dessa länder sökt sig till Nato efter Warzawapakten och sovjetunionens fall?
Se svaret ovan
Det bor ryssar i Baltikum också men då får väl för fan finna sig i det liksom ryssar i Ukraina får finna sig i det. Det är inte svårt att begripa.
Absolut inte. Men man ska nog inte börja mörda ryssarna där heller
Respektera för fan gränserna 1991. Ryssland gör inte det. Varför?[/quote]
Tycker redan att jag under en veckas tid förklarat min åsikt om det