2023-02-26, 20:18
Avslutad
Fler som upplever att det laggar ofta? Har 150mbit men det hackar till och från ljud och bild.
Citera
2023-08-16, 09:20
Medlem
diseuses avatar
Pressmeddelande (SkyShowtime confirms cast and reveals teaser trailer for Swedish-Finnish Original, Codename: Annika - an exciting twist on the Nordic Noir genre):
Citat:
Rising star Sannah Nedergård (Yellow Sulphur Sky), Ardalan Esmaili (Easy Money), Eva Melander (Border) and Helena Bergström (House of Angels) lead the cast of SkyShowtime’s Original crime drama series Codename: Annika.

The teaser trailer will be unveiled today at Stockholm Film Festival.

The six-part series will be available to stream exclusively on SkyShowtime in September.
Citera
2023-08-17, 13:29
Medlem
diseuses avatar
Trettiosekunders-teaser för Kodnamn: Annika, som börjar streama i september:

https://youtu.be/8kUHLYCiSc8
Senast redigerad av diseuse 2023-08-17 kl. 13:36. Anledning: 1 ≠ i
Citera
2023-10-03, 23:45
Medlem
Vilka fördelar och nackdelar med Skyshowtime?

Kan man se hur många filmer man vill för 79 kr/månaden?
Citera
2023-10-04, 08:41
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boll321
Vilka fördelar och nackdelar med Skyshowtime?

Kan man se hur många filmer man vill för 79 kr/månaden?
Appen till android tv är riktigt bra, fungerar som den ska hela tiden, stabil och lättnavigerad. Nackdel är att det inte finns något 4k ännu men bra bild i övrigt, inget 5:1-ljud. Inte världens största utbud men knappt något skräp bara för att fylla ut så det ser mycket ut.

Du får titta dygnet runt hur mycket du vill. Dom har även lobbat om att det är okej att dela när Netflix gick ut med att do stänger av dom som delar.
Citera
2023-10-04, 20:46
Medlem
Bromsmedicins avatar
Jag hoppade på deras 49kr for life deal när de startade.

SkyShowtime har inte stort utbud, men för 50 spänn i månaden så kan jag acceptera det. De fyller på med nytt ganska sällan - typ varannan månad. Men då och då så chockar dom och släpper grejor som inte finns på någon annan streamingtjänst.

För 50kr/mån så är det lätt värt det tycker jag.
Citera
2024-02-01, 07:48
Medlem
diseuses avatar
Trailer för den kommande deckarserien Veronika, med Alexandra Rapaport i huvudrollen:

https://youtu.be/C_ruZUQ3GIg
Citera
2024-02-28, 13:36
Medlem
VoktorDodkas avatar
Nu blir det 25% dyrare för oss med halva priset för livet. Och ett nytt abbonemang kommer finnas, standard med annonser.

Det känns som att det kommer bli inskränkningar i våra standard premium med tiden, magkänslan säger att det kommer att komma ett premium uhd eller liknande och vi med halva priset får stå kvar på standard.
Citera
2024-03-01, 17:26
Medlem
EdKempers avatar
Hur kommer det sig att jag bara kan se vissa program? Jag trycker på det jag ska se, det snurrar lite och blir sen svart och går tillbaka till sidan för programmet. Är det fler som upplevt detta?
Citera
2024-03-02, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Nu blir det 25% dyrare för oss med halva priset för livet. Och ett nytt abbonemang kommer finnas, standard med annonser.
Kan ju nämnas att det enligt uppgift från SkyShowtime inte kommer visas några annonser så länge man bara kollar på barninnehåll, det får väl ge ett litet pluspoäng i kanten.

Jag fick den fantastiska idén att vi skulle byta ut HBOMax i några månader i ett Telenor-abonnemang jag är rådgivare åt, och prova SkyShowtime istället. Fanns ett 40-tal gamla filmer jag ville sett där och ett dussin gamla TV-serier.

När bytet var gjort så hittas ingen länk för att registrera/aktivera ett konto hos SkyShowtime, efter en del letande inser vi att det ingår helt enkelt ingen åtkomst till utbudet i SkyShowtime's egna app som med HBOMax/Viaplay/Netflix, utan man tvingas se SkyShowtime-utbudet i Telenor-appen, som dels inte finns till AndroidTV och som dels är strippad på dom engelska textremsorna från SkyShowtime, varvid bytet blev helt meningslöst, vi kollar inte engelska saker med svenkt text. Har bytt tillbaka till HBOMax.

Frågade SkyShowtime's kundtjänst om detta idiotiska upplägg och varför dom tillåter Telenor att ta bort texten, han tyckte man skulle teckna ett löst abonnemang hos dom och betala dubbelt, vilket vi givetvis aldrig kommer göra när det redan betalas för möjlig åtkomst till utbudet genom TV-operatören. Således blev det pga beslut av andra en livstids bojkott av SkyShowtime, så jag lär väl aldrig få prova på det utbudet.
Citera
2024-03-05, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Fler som upplever att det laggar ofta? Har 150mbit men det hackar till och från ljud och bild.

Japp, händer dagligen för mig. Först börjar det lagga och lite senare får jag ett meddelande att det inte går att ansluta. Klickar flera gånger på ”Retry”, men utan resultat. Måste avsluta appen och stänga av tvn, sen slå på allt igen. Ibland funkar det, ibland måste jag upprepa proceduren 2-3 gånger innan det funkar felfritt igen. Har hänt dagligen både förra veckan och den här.

För tydlighetens skull ska jag säga att jag sitter med 100 mbit och alla andra anslutna enheter och appar på tvn funkar. Bara sky showtime som beter sig såhär.
Citera
2024-03-28, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Hur kommer det sig att jag bara kan se vissa program? Jag trycker på det jag ska se, det snurrar lite och blir sen svart och går tillbaka till sidan för programmet. Är det fler som upplevt detta?

Jag har ett udda fel. Tittar precis på Kodnamn Annika och när jag castar till TV byter den och börjar dubba till random språk. Och Svenska finns inte att välja under språk. Har provat allt. Bytt mellan Android o Iphone, provat annan TV, provat annat nätverk. Så fort jag går tillbaka till telefonen har jag text o original ljud sv/fin. Hjälp! Firar påsk på landet och vill inte lyssna på Tjetjeniska hela helgen…🤯
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in