De äldsta 25 % av gäddorna är över 54 år men bara 1 av de 14 som flyttat hem till en förälder (eller två) har varit över 54 år. Så vi kan absolut göra uppskattningen att ungefär 25 % inte har den möjligheten på grund av ålder. Sen finns det förstås andra orsaker till varför man eventuellt inte har den möjligheten.
Senast redigerad av Lysturken 2023-02-25 kl. 21:30.
Ja det har cirkulerat sådana rykten om flera gäddor och Casanova var en av dem. Har för mig att gubben från Gällivare som var sugen på familjelekar påstods ha begått självmord också.
Förresten har vi en ettårsjubilar idag också. Ingen mindre än växelknullaren och den mänskliga talsyntesen Mark Bigbone!
Han föll pladask för pedofilmamman Sanna och hennes fyraåriga dotter Lily. Chatten innehåller det vanliga gäddtugget om hur det ska knullas och sprutas:
Ni hade fått världens upplevelse men en riktigt grov kuk som sprutar extremt mycket och kan komma flera ggr utan att slakna!!!!
Ni skulle båda bli knullade i flera timmar inatt
Två kåta slynor, som pappa vill knulla!!!
Utöver detta bjuds det på komiska fraser som förmodligen tillkommit när Marks kåta fingrar slant och automatisk korrigering tog över:
Hur vill gunga med henne?
Kan bli det när Hagberg riktigt kåt.
Har duvblått henne slicka dig?
Duktiga binär båda
Vill du ha mer än engångständare
Varbärlig mot mig småkommuner jag
Vill debatt jag knullar Lily?
Genmutations bild på hennes kropp
Kom igen förbudet såmkommer vi knulla inatt?
Vaccinet sån, behöver det för att jag ska veta att hon finns o du är seriös!
Skulle duntäcke deta är häftigt?
Han pressar och tjatar i chatten trots att "Sanna" skriver att han är trög och ska sluta.
Vill ha en bild på henne där hon ligger utan ansikte, hennes kropp!!! OK!!!
Ingen sån bild, i sängen för hon ligger nu skrev jag!!!
Gör detta för mig då
Kom igen nu
Enligt Gäddbokslut så var han nämndeman och universitetslektor (vid Materialteknik LTH närmare bestämt). Möjligt att han blivit utsatt för utpressningsförsök förut..
Gäddan är exakt lika gammal som fotbollsspelaren Stefan Klos. Rebus kommer här:
Fan jag gjorde en riktigt klurig rebus ändå. Härligt med en jubilar
Nånting säger mig att den artikeln lär försvinna från Tom Tits hemsida 😁😁
Ja jävlar. Det är ändå en storfräsare som åker dit denna gång. Forskare och doktor i Kemi, som någon nämnde. Fin familj och "allt" man kan önska sig i livet. Eller? Nej, inte ens nästan. Inte enligt den lilla djävulen som sitter på ena örat och intalar den store matadoren att simmande pojkar minsann bör spräckas hela vägen upp till ryggslutet. Och vår Don Juan kunde inte göra annat än att ge vika och övergå till den förlorade själ han nu framstår som. Pederasten med den solbrända touchen som stod utmed bassängerna och föreställde sig att han i fjärilssimmande rörelser erövrade de slanka barnkropparna och veckade deras ändtarmar till små puffande rosor innan han torkade av den sista säden med badmössan.
Somliga föds med drömmar om att bli stora tjurfäktare. Vår nytillkomna spanjack älskade istället att experimentera och laborera (och penetrera!). Redan som 13-åring gjorde han explosiva blandningar av apoteksprodukter. Några tusen experiment senare kan han åtminstone inte hävda att han förde sitt eget hjärta bakom ljuset, eftersom han tillslut valde att följa sin största dröm i livet - begäret att få våldta ett barn. Det blev tillslut för angeläget, som det så ofta blir när en pederast dagligen exponeras för sina läskande cravings och förlorar sig i oönskade fantasier. Två frågor kvarstår. För det första: innebär detta världens undergång? Nej då. Bara lite mer bröd för matadorens lömska vänner och lite mer död för honom själv. För det andra: vad ska vi göra åt saken?
Vi ska förstås fira och festa med extra mycket fyrverkerier, precis som kemisten hade föredragit. Så på bredast möjliga skånska: Skål vännör!
"För d e dans å hålligång, hela loganatten lång, d e dans och d e guld och gröna skeogar..."