2023-02-26, 07:43
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Ja jävlar. Det är ändå en storfräsare som åker dit denna gång. Forskare och doktor i Kemi, som någon nämnde. Fin familj och "allt" man kan önska sig i livet. Eller? Nej, inte ens nästan. Inte enligt den lilla djävulen som sitter på ena örat och intalar den store matadoren att simmande pojkar minsann bör spräckas hela vägen upp till ryggslutet. Och vår Don Juan kunde inte göra annat än att ge vika och övergå till den förlorade själ han nu framstår som. Pederasten med den solbrända touchen som stod utmed bassängerna och föreställde sig att han i fjärilssimmande rörelser erövrade de slanka barnkropparna och veckade deras ändtarmar till små puffande rosor innan han torkade av den sista säden med badmössan.

Somliga föds med drömmar om att bli stora tjurfäktare. Vår nytillkomna spanjack älskade istället att experimentera och laborera (och penetrera!). Redan som 13-åring gjorde han explosiva blandningar av apoteksprodukter. Några tusen experiment senare kan han åtminstone inte hävda att han förde sitt eget hjärta bakom ljuset, eftersom han tillslut valde att följa sin största dröm i livet - begäret att få våldta ett barn. Det blev tillslut för angeläget, som det så ofta blir när en pederast dagligen exponeras för sina läskande cravings och förlorar sig i oönskade fantasier. Två frågor kvarstår. För det första: innebär detta världens undergång? Nej då. Bara lite mer bröd för matadorens lömska vänner och lite mer död för honom själv. För det andra: vad ska vi göra åt saken?

Vi ska förstås fira och festa med extra mycket fyrverkerier, precis som kemisten hade föredragit. Så på bredast möjliga skånska: Skål vännör!

De finns få som kan måla upp en mer talande bild av en gäddas dåtid, nutid och framtid som du. När man läser din text och ser om videon förstår man att det inte är förvirring på grund av begränsad hjärnkapacitet som han ger uttryck för utan en momentan förståelse för hur den fina fasaden inom kort kommer att krackelera när hans välartade bekantskapskrets får insikt i denna sydeuropes verkliga förehavanden.

Apropå kemi, hur giftig blev frugan och den vuxnas sonens reaktion?

Bonus är ju också att han i spansk sed även är sen till sitt barnmöte. Har en spanjor någonsin varit i tid?
Senast redigerad av N0IItolerans 2023-02-26 kl. 07:45.
Citera
2023-02-26, 07:51
Medlem
Vem tror ni hand tänkte på när det gäller att fika före våldtäkten?

På att pojken skulle känna sig säker på att han ville, eller att pojken inte skulle vara avtändande på något sätt, med en odör eller inte hade ett ordentligt ordförråd och i allmänhet bara var tramsig på ett barns vis?
Citera
2023-02-26, 09:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

På att pojken skulle känna sig säker på att han ville, eller att pojken inte skulle vara avtändande på något sätt, med en odör eller inte hade ett ordentligt ordförråd och i allmänhet bara var tramsig på ett barns vis?
Jag tror inte den spanske tjuren tänkte så mycket, han ville bara sitta under sin korkek och lukta på en fjortiskilles ändtarmsmynning. El lucio numero 194 tror jag kommer att flytta utomlands om tillvaron kraschar här, han kan säkert få ett välbetalt jobb i Spanien eller Sydamerika där ingen har en aning om vad Dumpen är för något.

Förresten har vi ett jubileum att fira även idag!

26 februari, 2022
Enkel resa till polisstationen (napp igen)
https://dumpen.se/2022/02/26/en-enkel-resa-till-polisstationen-napp-igen/

Gäddan är en sandneger med ruttna tänder som springer iväg när Patrik och Sara uppenbarar sig. Av en lycklig slump kom polisen körande under konfrontationen och gäddan fick en pratstund med dem eftersom han skickat bilder på sin drule och på en flicka.

Gott och blandat från chatten:

Sharing is caring och gäddan vill dela den trettonåriga tjejen med sin polare.
- Vill du leka med hans snopp oxå
- Din kompis?
- Ah

Han vill även ta med en annan brud för lite gruppsex.
Kan jag hämta en till tjej med mig då blir vi tre
Men hon kanske gillar slicka dig oxå
Och du blir kåt och slicka henne

Roligt missförstånd om tuben! Är det tunnelbanan? En tub glidmedel? Ruben med tuben kanske kan hjälpa till att reda ut detta.
Tar du tuben hit lr?
Alltså jag kommer inte trycka kuk i fittan så varför tuben då

Tyvärr finns ingen rebus på denna gädda, om någon vet vem han är så vore jag tacksam för en sådan.
Citera
2023-02-26, 09:31
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Är det frugans stringtrosor som #194 gillar att ha på sig?

Jag tror absolut att han kan ha testat frugans string. Inte helt ovanligt att grabbar testar frugans strumpisar eller andra porriga attiraljer. Karlar är som dom är..
Citera
2023-02-26, 09:56
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Man kan bara gissa men förmodligen tänker gäddorna att de kan skapa trygghet o låta groomingen få en grand finale genom fika. Att de sen kan hävda för sitt uppblåsta ego att det de gör är moraliskt rätt för att barnet "ville"
Citera
2023-02-26, 10:13
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag tror absolut att han kan ha testat frugans string. Inte helt ovanligt att grabbar testar frugans strumpisar eller andra porriga attiraljer. Karlar är som dom är..

Hon lär se på sina fintrosor med andra ögon från och med idsg iaf. Men också fått förklaringar på varför de legat på andra platser än hon mindes osv
Citera
2023-02-26, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Man kan bara gissa men förmodligen tänker gäddorna att de kan skapa trygghet o låta groomingen få en grand finale genom fika. Att de sen kan hävda för sitt uppblåsta ego att det de gör är moraliskt rätt för att barnet "ville"

Aha ja så det tror jag också. Han känner sig extra ultrasnäll som låter pojken fika och få tid att ta ett informerat beslut om han vill eller inte vill bli våldtagen av den spanske tjuren. Så när det händer så kan han säga "han va ju med på dä".

Men det är ett ovanligt grepp bland gäddorna. Att ta lite tapas före.
Citera
2023-02-26, 12:06
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Aha ja så det tror jag också. Han känner sig extra ultrasnäll som låter pojken fika och få tid att ta ett informerat beslut om han vill eller inte vill bli våldtagen av den spanske tjuren. Så när det händer så kan han säga "han va ju med på dä".

Men det är ett ovanligt grepp bland gäddorna. Att ta lite tapas före.

Tror det går åt helvete med frun tänkte bjuda på burgare för att mjuka upp sitt offer också. Och några till. Kanske är en speciell förrättsgäddavariant helt enkelt
Citera
2023-02-26, 19:03
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Apropå kemi, hur giftig blev frugan och den vuxnas sonens reaktion?
Den biokemiska reaktionen hade jag gärna tagit del av. Lär vara lagom toxisk stämning i det hemmet ett tag. Rena arseniken. Eller kanske snarare dynamiten. De har goda kunskaper inom medicinkemi bägge två så en och annan lyxig cocktail med lugnande lär nog intas också.
Citera
2023-02-26, 19:10
Medlem
Vaginalketchups avatar
Ny gädda
Henrik Lipp på KiK
Vem nu det är
Verkar inte vara hans riktiga namn
Citera
2023-02-26, 19:11
Medlem
https://dumpen.se/2023/02/26/hemlige-henrik-napp-195-stockholm/