Citat:
Ursprungligen postat av
CitrusInYourEye
Är du någon form av kändis?
Om någon försöker utpressa dig så be dom dra ditt pepparn växer.
Edit:
https://www.svenskakyrkan.se/jourhavandeprast
Jourhavande präst
Brottas du med ångest, ensamhet eller självmordstankar och behöver någon att prata med? Jourhavande präst erbjuder akut samtals- och krisstöd och är en del av Svenska kyrkans själavård. Jourhavande präst lyssnar, och det som sägs stannar mellan er. Du kontaktar Jourhavande präst via telefon, digitalt brev eller chatt.
Är ej kändis, mitt förra jobb hade ca 120 anställda på kontoret, många unga tjejer som hade tiktok och garvade över det på rasterna. Har inget nuvarande jobb.
Citat:
Ursprungligen postat av
Elocone
Om det publiceras en video där du syns, utan din tillåtelse kan du anmäla. Dock lär inte videon försvinna direkt.
Du kan ju alltid förbereda vad du ska säga om det blir publicerat offentligt för att försvara dig. Dock så låter det som du får skylla dig själv om du nu har skrattat åt något som är så brutalt som du beskriver.
Kanske ska du söka hjälp för det? För att få bort sin mörka humor, som du uttrycker det. Du verkar inte stå för dina åsikter, låtsas du vara någon som du inte är?
Han publicerar på en amerikansk hemsida, kommer inte ge upp mitt juridiska namn till deras myndigheter för att överklaga om klippet skulle läggas ut. Dessutom sprider hans "fans" klippen vidare, så ingen idé att försöka vinna juridiskt.
Ok, så med din logik så måste alla veta allt om varandra, annars är man en dålig person? Känns det logiskt att alla skulle berätta sina mest jobbigaste upplevelser, annars är man oärlig? Tror du att du skulle säga något konstigt när du inte sovit på 48 timmar? Tycker du det rimligt att en person ska dömmas för vad denne säger när den är avslappnad och blir överrumplad av något fullkomligt bizarrt? Tvärtom, kunde inte i min vildaste fantasi tro att någon kunde uttrycka sig så chockartat via en mun, mitt "skratt" var snarare en kåpningsmekanism över hur hemskt det han sade var.
Citat:
Ursprungligen postat av
a-mortal
Du oroar nog bara i onödan. Nämn en person som fått sitt liv förstört sådär.
Denne kille är amerikan, i USA har folk blivit cancellade för saker som inte ens varit "bevisade", jag kan bli rökt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Captain.Haddock
Skrattade du åt en stackars liten våldtäkts-Wahibi som har fått socialbidraget indraget, eller varför tror du att ditt liv är över?
Nej, en vit kille i USA.
Citat:
Ursprungligen postat av
crYptOiLLumUnATi
Dina tidigare trådar:
Krypterade chattar.
Kryptovalutor.
Det är inte direkt svårt att koppla ihop att du sitter på darkwebb och tittar på barnporr.
Finner inget som skulle vara så förödande i dessa samband annars.
ägd
Detta ignoranta inlägg är DEN EXAKTA ANLEDNINGEN till att jag mår dåligt, den här häxjaktsmentaliteten över rättvisa som tiktokare och twitter användare använder för att förstöra liv samtidigt som de drar förhastade slutsatser.
Jag har hållt på med krypto för att jag förlorat mycket pengar på börsen, krypterade chattar ville jag ha för att skydda mig med han som skulle sälja krypto till mig för jag litade inte på localcryptos chat-funktion.
Och med denna diffusa info så drar du alltså slutsatsen att jag är ett pedo som skulle blivit prankad av ett annat pedo, samtidigt som vi båda visade ansikterna för varandra på darkwebb? Du är det självaste exemplet av förhastade slutsatser och ignorans.