Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-02-25, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
😂 du menar Mary/exet som blev bedragen utan hennes vetskap? Minns ett inlägg i denna tråd där en fd vän till Bauer berättade hur otrogen han var mot henne. Stackars tjej, som trodde att hon var den enda. Verkar vara en röd tråd genom Bauers förhållanden. Pinsamt herr B!
Det visste jag inte! Har bara läst om hur hon beskrev deras tid tillsammans.
Citera
2023-02-25, 17:21
Medlem
Citat:
Eh! Inte många rätt här. Sofia är störtskön. Bauer är bara rakt igenom störd.

Tror P raderat alla negativa kommentarer om CB på insta. Först svarar hon ”men senälla”. Nu är de borta? Kan det ha uppstått diskussioner där hon tvingats radera?
Ingen fler som hann läsa?
Citera
2023-02-25, 17:27
Medlem
Citat:
Eh! Inte många rätt här. Sofia är störtskön. Bauer är bara rakt igenom störd.
Sofia slickar uppåt och sparkar nedåt! Fy fasen vad hon fjäskar för Wahlgrenskan, allt för egen vinning...
Citera
2023-02-25, 17:48
Det här är precis som herr Bauer jobbar.
Att hennes närmaste inte ser detta. Han är en narcissist. Så här har han gjort i alla sina förhållanden. Han blir aldrig långvarig på arbeten. Inga vänner. Listan kan göras lång. Så oerhört obehaglig människa.
Manipulativ och lömsk.
Kommer att sluta illa
Citera
2023-02-25, 17:55
Medlem
irriducibiliis avatar
Hon gillar stora kukar
Citera
2023-02-25, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Tror P raderat alla negativa kommentarer om CB på insta. Först svarar hon ”men senälla”. Nu är de borta? Kan det ha uppstått diskussioner där hon tvingats radera?
Ingen fler som hann läsa?

Jag hann läsa, så nog är det rensning på g. Pinsamt!
Rätt komiskt ändå, Bauer gör allt för att synas i TV-rutan och utgår väl från att ses som ett kap, men resultatet blir det motsatta 😂. Nu kommer hans rätta jag fram och alla som lyckönskat de två börjar se varningsklockor.
Det var kanske en bra idé att ta med Bauer i WV, så han gör sig till åtlöje inför hela Sveriges befolkning.
Citera
2023-02-25, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Senaste exet var väl Mary från "Farmen" och hon har inte ett ont ord att säga om honom, tvärtom.

Det vet du ju inget om. Hon, till skillnad till Pernilla, kanske har vett nog att inte basunera ut precis allt.
Citera
2023-02-25, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Och Bianca är väl bitter på Pernilla över saker som hänt i barndomen att hon mår bra när hon ser hur Bauer behandlar henne.

Inte konstigt att B känner som hon gör, men att hon skulle glädjas över det, har jag svårt att tro.
Citera
2023-02-25, 18:26
Medlem
Citat:
Jag hann läsa, så nog är det rensning på g. Pinsamt!
Rätt komiskt ändå, Bauer gör allt för att synas i TV-rutan och utgår väl från att ses som ett kap, men resultatet blir det motsatta 😂. Nu kommer hans rätta jag fram och alla som lyckönskat de två börjar se varningsklockor.
Det var kanske en bra idé att ta med Bauer i WV, så han gör sig till åtlöje inför hela Sveriges befolkning.
Hoppas det även kommer fram vilken jäkla skitstövel och obehaglig person Pernilla Wahlgren är... Tror, som någon skrev, att de förtjänar varandra!
Citera
2023-02-25, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
Hon gillar stora kukar

Vilken kvinna gor inte det?
Citera
2023-02-25, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Inte konstigt att B känner som hon gör, men att hon skulle glädjas över det, har jag svårt att tro.

Jag tror förstås inte att det är medvetet. Menar mer att Bauer "trycker ner Pernilla" för de egenskaper Bianca alltid har retat sig på hos sin mamma.
Hon ser det inte som att vare sig hon eller Bauer är taskiga mot Pernilla.
Men det är dom.
Senast redigerad av Tutrut 2023-02-25 kl. 18:59.
Citera
2023-02-25, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Hoppas det även kommer fram vilken jäkla skitstövel och obehaglig person Pernilla Wahlgren är... Tror, som någon skrev, att de förtjänar varandra!

Jag tyckte att dom "förtjänade varann" i början men det var innan jag förstod hur dum Bauer är.
Pernilla lyfter upp de hon tycker om, Bauer trycker ju ner.
Så jag har ändrat mig, Pernilla förtjänar bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in