2023-02-25, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Z8 och GTV kör båda med Mytvonline2 så det ska funka med Xtream-Codes inlogg.

Det du beskriver är ju när man kör vanlig stalker inlogg.

Jag har alltid kört med Xtream, testade igår byta men det är precis samma problem.
Citera
2023-02-25, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Precis. 👍🏻
När du redan har m3u-länken så behövs ingen kontakt med säljaren.
Stämmer tack
Vad använder du själv för enhet förresten?
Citera
2023-02-25, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pricehunter
Hörde att N1 blivit busted. Men kanske är ett rykte?

Konstigt att säljarna i den här tråden som motiverar det höga priset med att man får så bra support och info, dom lyser med sin frånvaro totalt när det ligger nere.

Här har det funkat. Även fått flera meddelanden från min säljare på telegram att för vissa kan det vara problem
Citera
2023-02-25, 20:15
Medlem
Jag har haft iptv kings som leverantör där jag köpte ett 1 års abonnemang. Nu har de senaste veckan börjat strula rejält och jag tappar sändningen var 30-40 sekund med en ” reconnect” som varar i 2-3 sekunder o så kommer jag in igen. Har pratat med support men de säger att de inte har några problem med servern.

Har testat olika appar, olika nätverk, men fortfarande samma problem. Måste vara något från leverantören som strular. Blir fan tokig när de vägrar hjälpa en när man har betalat.

Någon som vet vad som kan vara problemet? Eller vilken leverantör som har en bra support som man kan byta till? Med vänlig hälsning, FLUFFE
Citera
2023-02-26, 01:54
Medlem
LazerXs avatar
Skum grej med min Z11 och Mytvonline. När jag zappar mellan kanaler så har vissa vrålhög volym. Irriterande på natten när man inte vill väcka familjen. Kanske någon inställning?

Mytvonline funkar ju bra annars men jag är ändå inte 100% nöjd. Tänkte testa Tivimate också. Räcker det med lägga in m3u-länken eller bör man använda XC eller stalker portal eller vad de heter? Vilken och varför?
Citera
2023-02-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobboKyl
Ett par krångliga veckor. Allt ska vara uppe nu.

En fråga: om man byter leverantör, kan man behålla favoritlista då? Dvs kanalerna fungerar mot ny leverantör?
Nej tyvärr
Citera
2023-02-26, 14:30
Medlem
Thesnaggletooths avatar
Har problem med playlists för smartone iptv, råkade delete min lista. Någon som kan hjälpa?
Citera
2023-02-26, 19:15
Medlem
Vilken isp (fiber) ska man ha för att "niklas ett" ska lira som bäst? Kör idag Halebop och det funkar inte alls. Tv funkar men serier och filmer laggar.
Citera
2023-02-26, 19:51
Medlem
rr
Citat:
Ursprungligen postat av rocco433
Vilken isp (fiber) ska man ha för att "niklas ett" ska lira som bäst? Kör idag Halebop och det funkar inte alls. Tv funkar men serier och filmer laggar.

Bredband2 och Bahnhof skall fungera bra. Dock så kan det bero på stadsnätet också om det är sådär. Har du testat VPN?
Citera
2023-02-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffe98
Någon som använder sig utav Iptvkings och har strul? Deras support är ju fan helt värdelös. Att sälja saker går bra men att hjälpa till när skiten strular är tydligen lite svårare

Samma här, inte haft en laggfri dag på två månader. Kör iptv box 605 och 100/10 fiber så tycker inte att det borde vara mitt det är fel på. Har funkat väldigt bra lång tid men nu är det fan katastrof.
Har du kommit på någon lösning?
Citera
2023-02-26, 22:27
Medlem
Dear All - We are expecting some downtime tomorrow as we will be replacing the RAM on our Main Server.
We apologize for the inconvenience caused, this is a necessary step for us to ensure our ability to provide you with a consistent stable service.
Citera
2023-02-26, 23:25
Medlem
LazerXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocco433

Jag har Bahnhof. Inget lagg ens med wifi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in