2023-02-12, 18:22
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natteknik
Om man inte minns, så kanske man inte skall kasta ur sig rena gissningar....väldigt enkelt.

Det var ingen gissning din fjant, men jag minns inte. Nu gjorde jag mig omaket att kolla bara för att du envisas med att spela bror duktig, läs på sidan 14 i Q3-rapporten så ser du att kostnaderna för lån var rätt saftiga.

Sedan har jag inte orkat kolla exakt vad dessa avser mer än vad som står, men det kanske du som äger bajsmackan kan göra. '

interest expenses and similar: -253,667 uttryckt i kkr

Sitt kvar i din snedgunga du, det vänder nog snart
Citera
2023-02-14, 19:41
Medlem
Garneringsmannens avatar
Odfjell (OTL) har rapport på fredag, men tror på dem på lång sikt. Köp och håll!
Citera
2023-02-14, 21:15
Medlem
Plockade upp Ratos B idag till långa portföljen
Citera
2023-02-18, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erdnaerdna
Plockade upp Ratos B idag till långa portföljen
Ett av de mer stabila tipsen här och jag ger tummen upp!
Citera
2023-02-18, 23:58
Medlem
nattekniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brolinlever
Det var ingen gissning din fjant, men jag minns inte. Nu gjorde jag mig omaket att kolla bara för att du envisas med att spela bror duktig, läs på sidan 14 i Q3-rapporten så ser du att kostnaderna för lån var rätt saftiga.

Sedan har jag inte orkat kolla exakt vad dessa avser mer än vad som står, men det kanske du som äger bajsmackan kan göra. '

interest expenses and similar: -253,667 uttryckt i kkr

Sitt kvar i din snedgunga du, det vänder nog snart
Nu är det ju så att den siffran du presenterar inte kommer från q3, utan perionden januari-september. Typ tre kvartal. Och inte vet du vad som ryms i siffran heller.
Och du...innan du försöker håna någon som är äldre än du. Fila lite på orden, så du inte uppfattas som en omogen, osäker 20-åring. Du är säkert äldre än så..det är nog bara din mentala mognad som behöver lite näring.
Citera
2023-02-22, 17:01
Medlem
Neobo - Rapport imorgon... ska bli jäääkligt spännande.

Tog en chanspost idag.
Citera
2023-02-24, 19:00
Medlem
Köpt in mig i ett nytt bolag på börsen, detta är en väldigt långsiktig investering men med tanke på hur världen ser ut så är det spännande.

Scandinavian Astor Group

Scandinavian Astor Group är verksamma inom försvarsindustrin. Bolaget är en leverantör av produkter, tjänster och tillhörande tekniska lösningar inom militärt försvar och civil säkerhet samt produkter för industrier. Produktportföljen består exempelvis av radarstörningssystem och kompositkomponenter och erbjuds till myndigheter och företag inom flyg-, fordons- och försvarsindustrin.
Citera
2023-02-24, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Köpt in mig i ett nytt bolag på börsen, detta är en väldigt långsiktig investering men med tanke på hur världen ser ut så är det spännande.

Scandinavian Astor Group

Scandinavian Astor Group är verksamma inom försvarsindustrin. Bolaget är en leverantör av produkter, tjänster och tillhörande tekniska lösningar inom militärt försvar och civil säkerhet samt produkter för industrier. Produktportföljen består exempelvis av radarstörningssystem och kompositkomponenter och erbjuds till myndigheter och företag inom flyg-, fordons- och försvarsindustrin.
Mm den kan nog bli fin!
Citera
2023-02-27, 19:56
Avslutad
Vad tror ni om Bulten? Har den mer att ge?
Tänker ett relativt kortsiktigt perspektiv fram till sommaren.
Citera
2023-02-28, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erdnaerdna
Neobo - Rapport imorgon... ska bli jäääkligt spännande.

Tog en chanspost idag.

Fastighetsbranschen i detta läge.. pass på det.
Citera
2023-03-02, 17:07
Medlem
Veckans och veckans... med anser de va ok r/r i Goodbye Kansas group härifrån. Kassan fylld nu.
Citera
2023-03-03, 12:41
Medlem
Vad tror ni om Opticept?

Fylld kassa och många fina pm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in