2023-02-24, 15:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Har Simon varit ute och festat hela natten med tanke på att han vaknade nu för 30 minuter sen?

Stabilt att supa en vardag, hoppas inte barnen väckte honom och hans kompis.
Har de sovit alla 3 i den sängen?

Ja man undrar ju vart hon har sovit.. och varför följde polaren med hem till dom o slagga?!🤣🤣
Citera
2023-02-24, 15:46
Avslutad
Det är väll bara näsan och de platta neandertalare ögonbrynen som tindra har ärvt av Linn?
Citera
2023-02-24, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Wtf!!! Vem fan filmar sin sambo o hans kompis i detta utsatta läget och lägger upp inför HUNDRA tusen följare?! Hade gjort slut direkt och begärt en rejäl faktura för händelsen speciellt som Simons kompis!!!!

Samma person som filmar sig själv i underkläder, sina barn i exakt alla lägen de nånsin är i och även sina gäster på ett dop som troligen inte godkänt att filmas för att läggas upp på sociala medier.

En ganska gränslös och respektlös person.
Citera
2023-02-24, 18:27
Medlem
Citat:
Wtf!!! Vem fan filmar sin sambo o hans kompis i detta utsatta läget och lägger upp inför HUNDRA tusen följare?! Hade gjort slut direkt och begärt en rejäl faktura för händelsen speciellt som Simons kompis!!!!

Vi har väl ändå ingen aning om huruvida Linn frågat om hon får lägga ut detta eller inte? Jag tar inte för givet att Linn lägger ut allt samma sekund hon filmar…

Sedan kan jag ju inte alls förstå att man går in i rummet och filmar dem över huvud taget. Men ja. Kanske har hon hunnit få en så nära relation med Simons kompis redan ich dom har en sådan jargong så att det inte känns kränkande. Jag kan inte alls se humorn i det oavsett dock
Citera
2023-02-24, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
😁 sant, undra hur nöjda Weekly revolt är med samarbetet.
Nästan lust att mejla dem

Tyvärr verkar fler influencer som skulle köra WR också göra avsteg flera ggr.
Citera
2023-02-24, 18:44
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Nästan lust att mejla dem

Tyvärr verkar fler influencer som skulle köra WR också göra avsteg flera ggr.

snälla gör det , säg att du funderade på att testa men Simons svek fick dig att skippa det.
Citera
2023-02-24, 19:29
Medlem
Simme har ny frisyr ! Snyggt
Citera
2023-02-24, 21:25
Medlem
Varför tar Linn på sig att svara på 10 frågor denna kväll när hon bara svarar på 4?
Tog hon sig vatten över huvudet eller väntar hon tills de flesta av hennes följare (mammor) har somnat?
Citera
2023-02-24, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Vi har väl ändå ingen aning om huruvida Linn frågat om hon får lägga ut detta eller inte? Jag tar inte för givet att Linn lägger ut allt samma sekund hon filmar…

Sedan kan jag ju inte alls förstå att man går in i rummet och filmar dem över huvud taget. Men ja. Kanske har hon hunnit få en så nära relation med Simons kompis redan ich dom har en sådan jargong så att det inte känns kränkande. Jag kan inte alls se humorn i det oavsett dock

Du menar alltså att du kan se framför dig hur Linn tålmodigt och respektfullt visar upp videon för grabbarna och ber om lov
Citera
2023-02-24, 22:47
Medlem
Citat:
Du menar alltså att du kan se framför dig hur Linn tålmodigt och respektfullt visar upp videon för grabbarna och ber om lov

Jag kan se Linn framför mig när de öppnar ögonen… ”här jag filmade er visst får jag lägga upp”. Så nej. Inte ”tålmodigt”. Men fråga absolut möjligt
Citera
2023-02-25, 09:32
Medlem
Citat:

Men det känns som att detta är mer normalt än onormalt 2023. Jag begriper det inte men unga vuxna är totalt gränslösa och omdömeslösa i vad dem publicerar.
Citera
2023-02-25, 09:38
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Jag kan se Linn framför mig när de öppnar ögonen… ”här jag filmade er visst får jag lägga upp”. Så nej. Inte ”tålmodigt”. Men fråga absolut möjligt

Mmm på samma sätt som hon frågar sina barn ifall dom vill vara med som content i hennes pengamaskineri.

Nej inte en chans i helvetet att hon frågar någon om lov innan hon lägger upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in