Citat:
Ursprungligen postat av
MaleFeministWeasel
Seriöst varför skriker inte folk rakt ut? Ingen annan grupp i samhället tar livet av sig i den omfattning som västerländska män. Är det konstigt att pojkar och män som blir behandlade på det här sättet inte ser annan utväg än att ta livet av sig? Bort med feminismen idag. Sluta låta en psykopatisk minoritet styra en majoritet.
Vad ML försökte sig på var att upphäva vad man ser överallt i Naturen; Det är Honorna som väljer sin Partner,,..och o m det här "omaka Paret" verkligen "var ihop" i fem år är det förstås ett undantag. Men jag tror inte det, hon ställde upp och han fick krypa på, lite då och då. Inget mer. ML sumpade sitt Jobb, Karriär och tog sitt Liv för att han lät en Kvinnlig Karriärist klättra uppåt. Men han borde förstått Sakernas Tillstånd lite bättre, han ingen Don Juan-typ och hon en Puma tretton år yngre (som skulle lätt kunnat fått ragg på 30-35 åriga Killar). Att ta sitt Liv för en Kvinnas skull ja det är en Tragedi! Jag hade försökt förhandla mig till tidig Pensionering och lämnat Landet om man inte stod ut. "Så går det när man blir kär i en Hora", som Eddie Meduza sjunger.