2023-02-24, 18:06
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
En nationellt antagen och genomsyrande feminism bär skulden till den här mannens död.
Den som inte ser det är en idiot. Narrativet "Ond man tar nytta av oskyldig kvinna" råder oavsett omständigheter. Det hela är så genomskinligt. En stackars man blir förälskad och sedan offrad och drevad mot så till den grad att han tar sitt liv. Var finns den manliga "metoo"-rörelsen mot sånt här? Är det omöjligt att göra fel om man har xx-kromosomer? Är det inte människor som felar. Är det könsbundet? När skall feminism i dess nuvarande form kriminaliseras och jämställas med fascism, nazism och andra giftiga ideologier? När skall vi börja sträva mot meritokrati, rättssäkerhet och egalitarianism?

Ställde liknande frågor om och om igen par år sen. Inget riktigt svar, eller plan för den delen. Tragiskt
Citera
2023-02-24, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Seriöst varför skriker inte folk rakt ut? Ingen annan grupp i samhället tar livet av sig i den omfattning som västerländska män. Är det konstigt att pojkar och män som blir behandlade på det här sättet inte ser annan utväg än att ta livet av sig? Bort med feminismen idag. Sluta låta en psykopatisk minoritet styra en majoritet.

Vad ML försökte sig på var att upphäva vad man ser överallt i Naturen; Det är Honorna som väljer sin Partner,,..och o m det här "omaka Paret" verkligen "var ihop" i fem år är det förstås ett undantag. Men jag tror inte det, hon ställde upp och han fick krypa på, lite då och då. Inget mer. ML sumpade sitt Jobb, Karriär och tog sitt Liv för att han lät en Kvinnlig Karriärist klättra uppåt. Men han borde förstått Sakernas Tillstånd lite bättre, han ingen Don Juan-typ och hon en Puma tretton år yngre (som skulle lätt kunnat fått ragg på 30-35 åriga Killar). Att ta sitt Liv för en Kvinnas skull ja det är en Tragedi! Jag hade försökt förhandla mig till tidig Pensionering och lämnat Landet om man inte stod ut. "Så går det när man blir kär i en Hora", som Eddie Meduza sjunger.
Citera
2023-02-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Ja. Vi känner typen privat.
Varför skriver du" typen"? du menar Linda..?
Citera
2023-02-24, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrator
Ut med staaf, thornberg och viksten på torget. Kättra dem och gör av med överblivna grönsaker. Jävla sopor. Ta med de förståndshandikappade individerna cantwell, melin och Lindeborg från AB i samma veva, krydda med guillou och hytsch in i ugnen. Sopor!

Beredd på att hålla med. Strömmer då? han verkar vara halvskum..
Citera
2023-02-24, 18:20
Medlem
I ett öppet brev, publicerat på Aftonbladet, berättar Mats Löfvings två vuxna barn om sorgen efter att ha förlorat sin pappa.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RGK59W/jan-lofving-om-sorgen-efter-mats-lofvings-dod#:~:text=Barnen%20om%20sorgen,helt%20i%20on%C3% B6dan%E2 %80%9D.
Citera
2023-02-24, 18:22
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageG2
Vad ML försökte sig på var att upphäva vad man ser överallt i Naturen; Det är Honorna som väljer sin Partner,,..och o m det här "omaka Paret" verkligen "var ihop" i fem år är det förstås ett undantag. Men jag tror inte det, hon ställde upp och han fick krypa på, lite då och då. Inget mer. ML sumpade sitt Jobb, Karriär och tog sitt Liv för att han lät en Kvinnlig Karriärist klättra uppåt. Men han borde förstått Sakernas Tillstånd lite bättre, han ingen Don Juan-typ och hon en Puma tretton år yngre (som skulle lätt kunnat fått ragg på 30-35 åriga Killar). Att ta sitt Liv för en Kvinnas skull ja det är en Tragedi! Jag hade försökt förhandla mig till tidig Pensionering och lämnat Landet om man inte stod ut. "Så går det när man blir kär i en Hora", som Eddie Meduza sjunger.

Det tror jag dock inte. Då skall det vara en rejält desperat 35-åring. En pöjk på 35 skall ha en tös på absolut max 28.
Citera
2023-02-24, 18:24
Medlem
belfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hostan20
Varför skriver du" typen"? du menar Linda..?
Linda Staaf uppvisar klassiska tecken på narcissistisk personlighetsstörning med tillhörande promiskuitet.
Det är väldigt svårt att förklara henne utan sin narcissism.
Citera
2023-02-24, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nej, det bygger på samlad bedömning.

Samlad bedömning…. Av individers tyckande
Citera
2023-02-24, 18:25
Medlem
har staafs cv lagts upp? länka gärna om den finns

Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Hon har givetvis inget ansvar i detta. Behövs inte hitta någon annan syndabock än Löfving själv här. Det är både han som har misskött sig, gjort sig skyldig till jäv, blivit brottsmisstänkt och till slut tagit sig av daga.

Skulle uppenbart aldrig gjort karriär.
hon har ju horat runt och är anledningen att löfving tog sitt liv.
Citera
2023-02-24, 18:33
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RGK59W/jan-lofving-om-sorgen-efter-mats-lofvings-dod

Brodern talar ut.
Citera
2023-02-24, 18:41
Medlem
Brainiac55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Det blir svårt att få ställ henne till svars ja, och psykopater saknar ju samvete så hon sover nog gott ändå

Världen är orättvis
Berätta vad du vet. Håll oss inte i spänning.
Citera
2023-02-24, 18:41
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Jag skulle inte tillskriva skuld till någon enskild person, men det finns en perversion i sättet att se på människor i det svenska samhället idag. Det vi kallar feminism och som blivit norm är i själva verket en form av ensidig hjärntvätt som alltid ser män och kvinnor genom linsen "män onda, kvinnor offer".
Maktanalys män förtrycker kvinnor.
De flesta kvinnor skulle inte ens hålla med om det, men ändå är det betraktelsesättet som vi alla bara accepterat. Det är inte rättssäkert för fem öre. De senaste hundra åren har vi gjort oss av med kvinnoförtryck i Sverige och ersatt det med sexism mot män. Återigen, de flesta kvinnor vill inte ha det här. Börja rensa ut denna sexistiska smörja ur skolor, universitet, offentliga myndigheter, privata företag.
Kriminalisera tredje och fjärde vågens feminism. Jag menar allvar. Notera det och ta bort det.
Sluta låta en högljudd drivande narcissistisk minoritet styra majoriteten.
Senast redigerad av MaleFeministWeasel 2023-02-24 kl. 18:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in