2023-02-23, 23:54
Medlem
sebno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Exmake polischef Staaf, Löfving, Thornberg, Bydén och någon skriver också Viksten som är 77 år. Hur är detta möjligt? Har dom knullat på jobbet också?

Ja i alla fall med ÖB ute på Karlberg.
Citera
2023-02-23, 23:55
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura
Misstänker att det hela gått till ungefär såhär:
Löfving och Staaf träffas på jobbet, polisen i Östergötland.
Staaf märker att om hon ska komma vidare i karriären så är det Löfving hon ska snärja.
Löfving märker att han kan få lite yngre fitta, så han gör det han kan - ge henne fördelar i yrkeslivet.
Hon får nya titlar, högre lön, tjänstevapen.
Löfving går ju verkligen all in, för det är ju gött med ungfitta (alltså om man jämför Löfvings och Staafs ålder så blir det ungfitta).

Men i och med att Staaf egentligen inte alls är intresserad av Löfving så vill hon vidare i karriären. Då blir ju en ÖB det perfekta valet.
Löfving fattar ingenting, han har ju gett henne ALLT.
Staaf skiter i det och är iskall mot Löfving.
Löfving lackar till slut ur och här inleds det så kallade ofredandet och förföljandet, för Löfving tycker att han blivit blåst rejält!
Han har ju gett henne allt men hon vänder blad och går till en ny gubbe.

Sedan tillsätts en utredning och den visar att Löfving är den ende skyldige. Det blir för mycket för honom. Han får all skit, när han bara velat vara ”gullig” mot Staaf.

Staaf sörjer inte Löfvings död ett dugg. Hon tycker det är skönt att han är borta.
Nu vill hon utnyttja ÖB Micke Bidén till max.
Sedan när hon fått ut det hon vill ha, då går hon vidare.
Typ som en gräshoppa.

Just vilka bevis finns det annat än Staafs påstående om att Staaf och Löfving skulle ha haft en sexuell relation?
Det är helt uppenbart att Staaf är karriärist av rang.
Att använda Löfving som trappsteg upp i karriären är enkelt om han som otäck man skulle ha tvingats sig på oskyldiga Staaf.Staaf verkar oerhört beräknande i vem hon öppnar låren för och när detta sker.

ÖB är blott ytterligare ett trappsteg för Staaf innan hon hittar en ny man med ännu mer makt som hon kan knulla sig uppåt med
Citera
2023-02-23, 23:57
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Mats anhöriga borde anmäla Polisen och stämma dom för förtal. Ta skiten till domstol. Linda Staaf ska komma med bevis att det ens funnits en relation. Kan dom ens anmäla eller stämma någon?

Vad menar du ska stämmas?
Att Löfving inte haft byxorna på då han borde? Jo, det instämmer jag i, det är fan rent kriminellt.
Citera
2023-02-24, 00:00
Medlem
dialektikers avatar
Hade folk på hans arbetsplats ett horn i sidan mot honom på andra sätt?
Hade han gjort sig icke omtyckt av vissa?
Har media varit ute efter honom sen han uttalat sig om 40 kriminella klaner-nätverk i Sverige?
Citera
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Vad menar du ska stämmas?
Att Löfving inte haft byxorna på då han borde? Jo, det instämmer jag i, det är fan rent kriminellt.
Du är en del i detta. Du kan döma utan att ha bevis. Du är en ynklig människa. Du är inte tänkande. Någon skrev här förut till mig "välkommen till flashback", jag kan välkommna er till helvetet i förtid om ni inte börjar använda hjärnan bättre.
1. Du har inga bevis att han inte kunnat hålla byxorna uppe.
2. Det är inte krimminellt att knulla.
Citera
Medlem
Turbaas avatar
Känns som den där Linda har rört om en del i polis huset, genom hennes sjuka handlingar så borde hon dömmas för vållande. Att kvinnor kan få sån påverkan genom att prata skit och att det inte lyser igenom så står vi här idag med en person som fått ta smällen hela vägen..

RIP
Citera
2023-02-24, 00:13
Medlem
dialektikers avatar
Jag kan leva mig in i att det blev som ett stort mörkt moln av ovisshet, vad det var som väntade honom.
Vänner som bara slutade höra av sig.
Vad är det för pk-istiska svagsinta individer vi har i Sverige, som omedelbart hakar på cancelling, bara för att någon gjort en groda?
Han fattade inte heller exakt i vilken dignitet han felat och exakt vad som väntade honom.
Jag kan leva mig in i att det kan bli väldigt starkt.

Och just såna där chefs-typer som är lite speciella och sett sitt yrke som ett kall.
(Ursäkta, jag har just läst biografin om Benny Fredriksson. Och först då fattade jag hur han överrumplats av anklagelserna.)
Citera
2023-02-24, 00:21
Medlem
Logik - de har haft förhållande - Mats har fått doppa snopp i Lindas gryta
annars hade han aldrig myglat till henne jobb o retroaktiv löneförhöjning.

Alla anmälda poliser i stoort ljuuugeer - titta bara på de två i lund som är
dömda till fängelse för att de upprättat falsk rapportering o försökt o nästan
lyckats sätta fast en oskyldig.

Titta på Gösta Byström som förnekade fortkörning vid passering av fartkamera-
fall på eget grepp - titta på LjugarKlänningen - Titta på Bögen Kjell Hultman
kriminell polis o superljugare - titta på Thornberg - ljuger en del men akta er
vad T skulle ljuga om Runar eller andra försökt nita honom

Ljuger Linda - förmodligen lite för hon vill naturligtvis inte säga hur många
schnablar hon schmakat o vilka Mats o ÖBs ja o Jan Staafs eller om hon
tagit den i munnen - förmodligen INTE Mats för han hade inte ren sperma i pungen ha ha
Citera
2023-02-24, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Det hade varit betydligt bättre för samhället om istället folk tog sitt arbete på allvar.

Som det är nu skiter precis alla i allt vad som kan kallas arbetsmoral, vilket är den grundläggande anledningen till att det går åt helvete för Sverige.
All heder åt Löfving som faktiskt brydde sig om sitt jobb…

Jaså han brydde sig om sitt jobb.. ja men då kanske alla ska börja ge sina ”flickvänner” jobb på Säpo, släng på ett vapen på de då bryr man sig. Idiot! Han sket fullständigt i sitt jobb, därför han gjorde som han gjorde
Citera
2023-02-24, 00:33
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongsoda
Jaså han brydde sig om sitt jobb.. ja men då kanske alla ska börja ge sina ”flickvänner” jobb på Säpo, släng på ett vapen på de då bryr man sig. Idiot! Han sket fullständigt i sitt jobb, därför han gjorde som han gjorde

vad fan vet du om detta?Vilka jävla flickvänner? Löfving har flera gånger hävdat att han inte haft ett förhållande med Staaf. Endast Staaf har hävdat detta.
Du har ingen som helst aning om vad som har lett fram till Staafs vapen, hennes lön osv.
Som man inom statlig verksamhet (jag är fd forskare) vet man att man ALDRIG skall hamna i en konflikt med en kvinna, i synnerhet inte en kvinna som är yngre än dig själv och som inte är ful som stryk.

Men det vet absolut inget om som fd gatsopare du är…
Citera
2023-02-24, 00:45
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Han skulle ha pensionerats inom några år. Vadå ingen vidare framtid? Vad vet du om det? Då borde alla som snart pensioneras ta livet av sig med din logik? Förstår inte hur du tänker...

Det handlar om att man identifierar sig med sitt jobb.
Citera
2023-02-24, 00:46
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Det hade varit betydligt bättre för samhället om istället folk tog sitt arbete på allvar.

Som det är nu skiter precis alla i allt vad som kan kallas arbetsmoral, vilket är den grundläggande anledningen till att det går åt helvete för Sverige.
All heder åt Löfving som faktiskt brydde sig om sitt jobb…

Jovisst, all heder till honom som inte kunde hålla gylfen stängd på arbetstid. Han har vart så flitig så han har knullat för dina skattepengar skulle man kunna påstå.
Grattis och hurra vad Lövet e bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in