2023-02-23, 16:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Meningen med Torpet är att vinna amuletter. Finns ju ingen chans att göra det såvida du inte blir vald till storbonde. Plus att du som vinnare av torpetkamp & klarat uppdraget du fickformat en amulett.
Helt meningslöst format och då var det bättre förr. Hade gärna sett herr Sandra åka ut på målsnöret med sina amuletter dinglande runt halsen.
2023-02-23, 16:12
Medlem
boqpods avatar
Att Sandra bara MÅSTE tala om för Sebbe att hon minsann förstod att:

”The Queen”.
Nu blev det uppenbart att de inte ville hjälpa till, plus att Sandra satt på info om vart den eventuellt kunde tänkas vara.
2023-02-23, 16:12
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
Det är nog allt fett i hans mun som gör att han inte kan prata ordentligt
Jag tror att han vill låta lite finare bara. Som en grosshandlare typ. Han har väl en butik på orten och det har stigit honom åt huvudet.
2023-02-23, 16:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Att Sandra bara MÅSTE tala om för Sebbe att hon minsann förstod att:

”The Queen”.
Nu blev det uppenbart att de inte ville hjälpa till, plus att Sandra satt på info om vart den eventuellt kunde tänkas vara.
Jag förstår fortfarande inte varför dom struntade i att själva leta upp nyckelen. Och gräva ner den i grönsakslandet. Patetiskt.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-02-23 kl. 16:20.
2023-02-23, 16:19
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Jag stör mig som fan på att Sebastian säger NYCKELEN,
som bekant heter det nyckeln - tydligt både i skrift och tal. Men sydlänningar har mycket konstigheter för sig när det kommer till det svenska språket.
Triangelen, nyckelen, cyckelen…”finns där inga stora ballar” osv.
Faktum är att svenskan är så pass dålig att det är underligt att de ens blir godkända i svenska under sin skolgång. Kanske för att lärarna också uttalar och skriver med samma fel?
Vad faen har detta med livet på Farmen att göra!? Visst stör man sig på både det ena & det andra. Men att störa sig på hur folk uttalar ord är väl ändå att gå till överdrift. Det finns otroligt många dialekter beroende på vilket landskap och i vilken del av Sverige man bor i.
2023-02-23, 16:23
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Vad faen har detta med livet på Farmen att göra!? Visst stör man sig på både det ena & det andra. Men att störa sig på hur folk uttalar ord är väl ändå att gå till överdrift. Det finns otroligt många dialekter beroende på vilket landskap och i vilken del av Sverige man bor i.

Halva avsnittet ägnades åt att leta efter och prata om denna nyckelen. Så naturligtvis bör man kunna framföra sin åsikt kring detta ämne?
Man bör väl kunna både sparka på och hylla deltagare för hur de är och beter sig i programmet? Eller vad är syftet med tråden annars?
2023-02-23, 16:26
Medlem
Citat:
Den här säsongen är den säsong som har blivit mest regisserad av prod.teamet någonsin. TV4 slår rekord i att dumförklara sej själva genom att dumförklara sina tittare. Är det ingen annan här I tråden som har fattat det?

Jo det är många som förstår. Produktionen har petat i skeendena i alla år. Flesta ggr det brinner eller rymmer kreatur så ligger filmteamet bakom. Teamet är aldrig vid Farmen på natten men råkar vara det när kor eller får rymt…
2023-02-23, 16:27
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag förstår fortfarande inte varför dom struntade i att själva leta upp nyckelen. Och gräva ner den i grönsakslandet. Patetiskt.

Det hade såklart varit det smartaste att göra.
Då hade Sebastian inte heller kunnat klaga över att de inte hjälpte till att leta.
2023-02-23, 16:30
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Halva avsnittet ägnades åt att leta efter och prata om denna nyckelen. Så naturligtvis bör man kunna framföra sin åsikt kring detta ämne?
Man bör väl kunna både sparka på och hylla deltagare för hur de är och beter sig i programmet? Eller vad är syftet med tråden annars?
Absolut är jag med dig i detta. Som trådanvändare har man sin fulla rättighet att diskutera om det heter Nyckelen eller Nyckeln. Själv säger jag Nycklen
2023-02-23, 16:31
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Det hade såklart varit det smartaste att göra.
Då hade Sebastian inte heller kunnat klaga över att de inte hjälpte till att leta.
Det var säkert den korkade produktionen som regisserade i vanlig ordning. Jag hatar allt som har med TV4 att göra då dom förstör allt som går i programväg. Hade hellre sett kunskapskanalen ta över skiten då dom i alla fall verkar genuinare. Förvånar inte om dom redan utsett vinnaren innan det började.
2023-02-23, 16:32
Medlem
Citat:
Absolut är jag med dig i detta. Som trådanvändare har man sin fulla rättighet att diskutera om det heter Nyckelen eller Nyckeln. Själv säger jag Nycklen

Sluta upp med det snarast!
2023-02-23, 16:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Du låser alltså upp dörren med din nyckle??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in