Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Journalister kan titta på bevsining ibland, absolut. Var det någon som undrade eller varför citerade du min fråga? Tror du på fullaste allvar att bara för att en journalist skriver något så blir det bevisning automatiskt? Eller du kanske återigen bara inte var smart nog för att förstå vad du besvarade?
Om du nu inte är känslostyrd och inte känner till någon som har bevis i frågan, hur kunde du veta hur personen har dött så väl att du till och med känner att du är i en position att lära ut till andra vad som har hänt?
Läs gärna långsamt så du kanske kan ge svar på de frågor som ställs istället för svar på frågor som ingen har frågat.
Det vet jag såklart inte, jag vädrar mina tankar precis som alla andra, ibland klär jag in det som som att jag vet vad jag pratar om, men det är fortfarande gissningar, om än hyfsat kvalificerade.
Att jag citerade dig innan var troligen för att jag såg något i ditt inlägg att spinna vidare på.
Har ingen aning om du själv är en hög polischef eller är självutnämnd Flashback-expert. Jag bryr mig inte heller om vilket.
Det jag menade är att om någon har tagit livet av sig och att det senare skrivs om det i tidningen, så brukar man kunna läsa mellan raderna om det är så.
Alltid rätt? Nej.
Oftast rätt? Ja.