Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Det var lite innan min tid, tänkte mer för runt 20 år sedan, vi brukade försöka slinka in där då för att ragga upp leopardmönstrade dumpade milfar, men hon kanske hängde kvar då också. Brukade ha en ganska strikt kostym om inte minnet sviker. Hon var ju lite milf själv då, därav kommer jag ihåg henne. Om det nu är hon.
Jag vet helt säkert att hon som stod i dörren på Café Opera på 1990-talet hette Nin* von Krs*enstierna, jag gled ibland förbi kön i sällskap med folk som kände henne närmare. Hon kan ju ha stått där även senare när du var där.
Däremot vet jag inte om det är just denna Café Opera-Nina som snott massa stålar. Fast en del tyder på det -- åldern stämmer, välkänd östermalmsprofil, jobbat på välkända krogar enligt Expressen. Är det den Nina så kan hon byta sin 3-rummare vid Karlaplan (värde 10-12 miljoner) mot en enrummare i typ Vallentuna centrum. Överskottet får gå till att betala tillbaka stålarna hon försnillat.
edit. Ser att personen ifråga redan finns som förekommande i brottmål på Lexbase. Så nåt jävelskap har hon hittat på tidigare.