Citat:
Ursprungligen postat av
rotesau
I ljuset av nu framlagd utredning, kan det vara verkligt intressant att se tillbaka på intervjun i Nyhetsmorgon som Linda gjorde 12/12 2022:
https://www.tv4.se/klipp/va/13807578/staaf-tillbakavisar-relationsryktet-det-finns-ingen-hemlig-relation
Om hon kan ljuga som hon gör i denna intervju, kan man ju själv tänka sig lite hur hon tänker/fungerar som person.
Vilka är lögnerna i intervjun, enligt dig?
För mig är det som citeras nedan oerhört avslöjande för hur Linda tänker/fungerar som person:
Citat:
Ursprungligen postat av
reinadelsur
Linda staaf ska självklart använda och dra in ÖB återigen i denna härva… hon vill inte prata om sitt privatliv, men nämner gärna sambon😂😂😂😂
– Och, nu vill jag egentligen inte prata om mitt privatliv för det har jag rätt att behålla för mig själv, men jag vill ändå betona att jag fått ett fantastiskt stöd av min sambo som trott på mig och gett mig sitt stöd. Han har hjälpt mig att hela tiden stå stabilt genom den här situationen. Men i övrigt är mitt privatliv något jag måste ha rätt till och det ska respekteras och det har det inte gjorts i det här fallet.
Hur har hennes privatliv inte respekterats? Hon ligger runt på jobbet med andra kollegor. Alla dess averkar ligga runt på jobbet. Ens fit*a och ku* är en privat del och tillhör privatlivet.. oavsett man eller kvinna
Observera att Linda bara fick en allmän fråga om "privatlivet" och att hon då väljer att avslöja att hon flyttat ihop med ÖB. Linda - som
egentligen inte vill prata om sitt privatliv

- visar ju att hon ingenting hellre vill än att göra klart för alla att hon har självaste överbefälhavarens beskydd och att den som funderar på att "jävlas" med henne bör tänka om.
Det är också talande för Lindas sätt att fungera att hon inte förstår att hon i princip är körd inom polisen. Det finns ingen väg tillbaka. (Notera att intervjun gjordes innan Mats Löfving hittades död).
Nu har man gått igenom det här ordentligt och jag hoppas att vi en gång för alla kan lägga det här bakom oss så att jag kan få fokusera på mitt uppdrag inom polisen och jobba vidare med brottsbekämpning.
Citat:
Ursprungligen postat av
SisterJones
Kanske ÖB drar öronen åt sig - Linda skapar mycket olycka bl a genom att Gnoa På NOA
Det är hög tid att Micael Bydén avgår. Han har gjort bort sig fullständigt.
Men hur länge håller förhållandet med Linda om Micael förlorar sin position 🤔?