Flashback bygger pepparkakshus!
2023-02-23, 01:21
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Troligtvis är hon väldigt manipulativ.

japp och snart hittar hon ett nytt dumt offer som tänker med lilla huvudet
Citera
2023-02-23, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
japp och snart hittar hon ett nytt dumt offer som tänker med lilla huvudet

Männen som blir manipulerade är inte dumma, det är lätt hänt.
Citera
2023-02-23, 01:42
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Kvinnohatet i den här tråden... Fan vad trött jag blir på det.

För de flesta, inklusive mig själv, spelar det nog ingen roll vad Linda har mellan benen. Hade hon varit en man som manipulerat och utnyttjat makthavande kvinnor och krossat liv på samma sätt hade jag tyckt människan var precis lika tragisk. Det här är en farligt manipulativ och empatilös person oavsett kön.
Citera
2023-02-23, 02:41
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
I ljuset av nu framlagd utredning, kan det vara verkligt intressant att se tillbaka på intervjun i Nyhetsmorgon som Linda gjorde 12/12 2022:
https://www.tv4.se/klipp/va/13807578/staaf-tillbakavisar-relationsryktet-det-finns-ingen-hemlig-relation

Om hon kan ljuga som hon gör i denna intervju, kan man ju själv tänka sig lite hur hon tänker/fungerar som person.
Vilka är lögnerna i intervjun, enligt dig?

För mig är det som citeras nedan oerhört avslöjande för hur Linda tänker/fungerar som person:
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Linda staaf ska självklart använda och dra in ÖB återigen i denna härva… hon vill inte prata om sitt privatliv, men nämner gärna sambon😂😂😂😂

– Och, nu vill jag egentligen inte prata om mitt privatliv för det har jag rätt att behålla för mig själv, men jag vill ändå betona att jag fått ett fantastiskt stöd av min sambo som trott på mig och gett mig sitt stöd. Han har hjälpt mig att hela tiden stå stabilt genom den här situationen. Men i övrigt är mitt privatliv något jag måste ha rätt till och det ska respekteras och det har det inte gjorts i det här fallet.

Hur har hennes privatliv inte respekterats? Hon ligger runt på jobbet med andra kollegor. Alla dess averkar ligga runt på jobbet. Ens fit*a och ku* är en privat del och tillhör privatlivet.. oavsett man eller kvinna
Observera att Linda bara fick en allmän fråga om "privatlivet" och att hon då väljer att avslöja att hon flyttat ihop med ÖB. Linda - som egentligen inte vill prata om sitt privatliv - visar ju att hon ingenting hellre vill än att göra klart för alla att hon har självaste överbefälhavarens beskydd och att den som funderar på att "jävlas" med henne bör tänka om.

Det är också talande för Lindas sätt att fungera att hon inte förstår att hon i princip är körd inom polisen. Det finns ingen väg tillbaka. (Notera att intervjun gjordes innan Mats Löfving hittades död).
Nu har man gått igenom det här ordentligt och jag hoppas att vi en gång för alla kan lägga det här bakom oss så att jag kan få fokusera på mitt uppdrag inom polisen och jobba vidare med brottsbekämpning.
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Kanske ÖB drar öronen åt sig - Linda skapar mycket olycka bl a genom att Gnoa På NOA
Det är hög tid att Micael Bydén avgår. Han har gjort bort sig fullständigt.
Men hur länge håller förhållandet med Linda om Micael förlorar sin position 🤔?
Citera
2023-02-23, 02:45
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Troligtvis är hon väldigt manipulativ.
Ja. Det skriker personlighetssyndrom om Linda.
Citera
2023-02-23, 02:49
Medlem
Hon känns bara otäckare och otöckare ju mer man läser om henne. Hon är en mästare på att spela offer och väger sina ord med omsorg. Att hela tiden betona att hon har ÖB som sin sambo och beskyddare är såklart en strategi från hennes sida. Vad fan har han ens med saken att göra? Ge fan I att blanda in honom i den här soppan.

Hade hon berättat om sin sambo om han bara hade varit en helt vanlig knegare. Skulle inte tro det va?

Verkar vara en riktigt vidrig människa.
Senast redigerad av Kimma7 2023-02-23 kl. 02:52.
Citera
2023-02-23, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
För de flesta, inklusive mig själv, spelar det nog ingen roll vad Linda har mellan benen.

Vem försöker du lura? Flashback har blivit ett paradis för incels vars logik är att hata kvinnor för att de är kvinnor. Att skylla en korrupt snuts självmord på henne är rent trams. Det är inte ett dugg synd om honom
Citera
2023-02-23, 04:25
Medlem
Merwinnas avatar
Jag undrar även hur Lindas barn mår i det här. Hur har en tvåbarnsmamma överhuvudtaget tid och ork, att inte bara göra karriär och sköta barn och hem, men även ständigt förföra nya karlar? Det tar ju också tid, med dejter och tid på tu man hand. Någonstans blir det lidande; man hinner och orkar inte allt det! Man får hoppas att barnen bor hos pappan - det är väl Jan Staaf i Linköping? Han verkar stabil och vettig.
Citera
2023-02-23, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag undrar även hur Lindas barn mår i det här. Hur har en tvåbarnsmamma överhuvudtaget tid och ork, att inte bara göra karriär och sköta barn och hem, men även ständigt förföra nya karlar? Det tar ju också tid, med dejter och tid på tu man hand. Någonstans blir det lidande; man hinner och orkar inte allt det! Man får hoppas att barnen bor hos pappan - det är väl Jan Staaf i Linköping? Han verkar stabil och vettig.
Tror du fortfarande att vi lever på 1800-talet? 🤡
Citera
2023-02-23, 05:29
Medlem
Jag skulle tro att hon har likasinnade egenskaper som typ Johanna Möller.

Hon gör vad som helst för att ta sig framåt.
Citera
2023-02-23, 06:05
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Tror du fortfarande att vi lever på 1800-talet? 🤡

Nej. Har dygnet fler timmar nu, menar du?
Citera
2023-02-23, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Undrar hur Staafen hanterar detta.

Vilken jävla röra ändå. Och vilken låg moral alla inblandade verkar ha.

Är Stefan han som började granska allt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in