2023-02-23, 00:08
Medlem
gratrunkarns avatar
är det någon mer än jag som tycker det är intressant att människan som fick honom att välja att dö numer är partner med vår öb
Citera
2023-02-23, 00:10
Medlem
Bavaros avatar
Tragiskt för anhöriga runt om, men kan inte tänka på något annat än att det är en röta i vissa toppar att de tror de är untouchable, att de kan göra precis vad de vill, ingen vågar ifrågasätta och när de blir det och det avslöjas väldiga pampvälden så blir pinsamheten för stor att leva med, speciellt i detta yrke där rättrådighet mm ska och bör vara väldigt stor, vem ska man inte lita på om inte polisen gör rätt! Nu är poliser också människor men man förväntas att de högsta polisledningen ska i alla fall ha ett viss patos att allt ska köras by the book.
Citera
2023-02-23, 00:12
Medlem
ColaKexs avatar
Så bottenlöst jävla tragiskt. Något annat än självmord känns ju i princip omöjligt. Ridån gick ned i samband med att utredaren presenterade sin utredning i dag gissar jag.

Nu säger jag inte att Mats var oskyldig till brotten han var misstänkt för, men hans död får mig osökt att tänka på Benny Fredriksson som också tog livet av sig i samband med mediadrevet under Metoo.
Citera
2023-02-23, 00:12
Medlem
JeffDaviss avatar
Jävligt konstigt. Även om snubben fått sparken imorrn borde han väl få en bättre pension än 90% av alla svenskar? Han kunde ju flyttat utomlands och lämnat hela den här skiten bakom sig.
Citera
2023-02-23, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thebeef
Han skulle väl fått en fet slutsumma när han blir avsatt...så varför självmord

Du tänker att självmord är en rationell handling?
Citera
2023-02-23, 00:14
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
är det någon mer än jag som tycker det är intressant att människan som fick honom att välja att dö numer är partner med vår öb

Säger väl om inte annat en hel del om vår ÖB också!
(Erdogan har genomskådat Linda Staaf, därav nej till Natomedlemskapet.)
Citera
2023-02-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn

Vem är partner till öb?
Citera
2023-02-23, 00:15
Medlem
Elikos avatar
Så uppenbart iscensatt att det är löjligt..
Citera
Medlem
Pinsamt att syndabocken smet.

Vem ska man kasta under bussen istället?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Vem är partner till öb?

Linda Staaf.
Citera
2023-02-23, 00:16
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Vem är partner till öb?

Men Linda Staaf, vilken sten har du legat under?
Citera
2023-02-23, 00:16
Medlem
Polis2010s avatar
Jag är övertygad om självmord men känner till att Sverige har tagit bort personer som behöver tas bort. Ingen nämnd Ingen glömd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in