2023-02-22, 23:43
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Finns det några bevis?

Runar Viksten säger att Linda Staaf erkänt att de haft en fysisk relation.

– Hon förnekar att det har varit en närståenderelation, och det har hon ju rätt i. Det har det inte varit. Sen är hon ganska återhållsam när hon vill beskriva vad det var för relation. Hon vidgår att det var en fysisk relation.

Mats Löfving har under hela utredningen förnekat uppgifterna – och det gör han fortfarande, enligt Viksten.
Citera
2023-02-22, 23:44
Medlem
IceEyess avatar
Vilken röra detta blev, men problemet och diskussionen om huruvida han ska entledigas eller ej är åtminstone ur världen.
Citera
2023-02-22, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
Jobbet var allt för honom, utan det så kände han sig som ingenting. Likaså när Linda lämnade honom, så blev han helt tom.

Han var snäll men svag .

Väldigt många poliser blir dumpade för de blir stöddiga kaxballar o blir dömda att leva i ensamt bitterhat o ägna sig åt att sköta hem laga mat städa diska tvätta osv o de hittar inga nya damer.

Hur är det med gatupolisen - lever han också ensamliv bitterhat likt Löfving o Jan Staaf inte att förglömma

Löfving hade inte rent sperma i pungen
Citera
2023-02-22, 23:45
Medlem
noyellowhatss avatar
Fick känslan i eftermiddags att det här kan gå åt skogen när
1. L kort svarade att "det är tungt att läsa" och
2. RPC uttalar i pressen att han ska ha ett arbetsrättsligt samtal.
Citera
2023-02-22, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Linda Staaf gripen i sitt hem.

Du tar verkligen fram det tokiga i mig. Jag vet att det inte är sant men på något galet sätt vill jag tro det. Popcornskålen hade varit bottenlös. Vilken enorm händelse.

Men på allvar så är det mycket tragiskt. Måste säg att jag känner för Mats och att media absolut bär ett ansvar för hans smärta.
Citera
2023-02-22, 23:47
Medlem
Så sjukt tragiskt att det slutade såhär
Citera
2023-02-22, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
Jobbet var allt för honom, utan det så kände han sig som ingenting. Likaså när Linda lämnade honom, så blev han helt tom.

Han var snäll men svag .
En pussy ..som inte kunde stå upp för vem han var o hur han betett sig ..om han inte vart bragd om livet..
Citera
2023-02-22, 23:49
Medlem
noyellowhatss avatar
Fick känslan i eftermiddags att det här kan gå åt skogen när
1. L kort svarade att "det är tungt att läsa" och
2. RPC uttalar i pressen att han ska ha ett arbetsrättsligt samtal.

De må så vara men no2, det säger (så uttalar man sig bara bara inte) oavsett hur officiell någon är.

Detta utan att veta dödsorsak
Senast redigerad av noyellowhats 2023-02-22 kl. 23:53.
Citera
Medlem
hellb0unds avatar
Det måste va någon mer skit som håller på att komma upp till ytan. Man tar inte sitt liv när man är 61 och som mest riskerar att få sparken när det är så nära till pensionen. Visst är det inte kul att få ett mediedrev efter sig men sen gammalt så vet vi att sånna här historier snabbt glöms bort.
Citera
Medlem
DungEaters avatar
Självmord känns väldigt "rimligt".
Men just med tanke på det skulle det även vara ett gyllne tillfälle att arrangera ett självmord. Om man nu är konspiratoriskt lagd.

Sen vet jag inte hur mycket man skulle tjäna i mörkläggningssyfte av att ha ihjäl han. Hela spektaktlet verkar ju redan var väl granskat och om fler personer misskött sig står de väl näst på tur oavsett.
Citera
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
”Han har inte haft en intim relation med Linda Staaf. Hon ville för flera år sedan inleda en relation med honom, men han avvisade det. Han minns att han någon gång fick frågan av dåvarande kanslichefen på NOA om han hade en relation med Linda Staaf och förnekade då det. Han har ingen förklaring till varför Linda Staaf skulle ha lämnat uppgifter om att ha haft en intim relation med honom.”

Men sex kan de ha haft flera gånger utan att det ledde till en relation för att han inte ville men hon ville bli ihop med honom.
Citera
Medlem
WetCigarettes avatar
Blev helt chockad när jag såg nyheten av en slump här nu. Usch vad hemskt. Blir nästan lite illamående. Visst tyckte jag illa om hela den här härvan men att han skulle mista livet över den. Vilka hemska tankar som måste ha surrat i huvudet och hur dåligt han måste ha mått. Det man har läst om och tänkt på som en konflikt gällande offentliga ”spelare” blev helt plötsligt mänsklig och privat. En nyttig påminnelse till framtida läsning och skrivande. Vila i frid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in