2023-02-18, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Nu vet jag av skäl jag inte vill ta upp här att Maradona är väldigt nära Svenskens familj.

Maradona och någon som jag antar är hans tvilling poserar med Mickes syskon och familj.

Av respekt för Mickes familj kommer jag inte lägga upp bilderna men jag lovar att det finns bilder.

Så Mikail är inte kickad? Men varför har Liban, Yasin och Farre slutar följa honom då?

Yasin och Farre har privat instagrams också dom kanske följer varann där.
Citera
2023-02-18, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Nu vet jag av skäl jag inte vill ta upp här att Maradona är väldigt nära Svenskens familj.

Maradona och någon som jag antar är hans tvilling poserar med Mickes syskon och familj.

Av respekt för Mickes familj kommer jag inte lägga upp bilderna men jag lovar att det finns bilder.

Så Mikail är inte kickad? Men varför har Liban, Yasin och Farre slutar följa honom då?
Plus att Micke kanske har ny instagram som vi inte vet om?
Citera
2023-02-20, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Plus att Micke kanske har ny instagram som vi inte vet om?
Neeeh tror bare Yasin, JB å Farre gillar ej Micke
Citera
2023-02-21, 21:49
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Neeeh tror bare Yasin, JB å Farre gillar ej Micke

Hur vet du? Farre borde väl någonstans iallafall kommit överens med honom för Franky var ju nära Micke.

Yasin och Micke verkar ju i perioder kommit bra överens.
Citera
2023-02-22, 08:18
Medlem
SVT nämner i sin dokumentär att det har blivit lugnare i Järva och tar upp åtgärder och förebyggande orsaker. Men inte ett ord om att några av områdets om inte Sveriges eller Stockholms notorious shooters sitter inne på långa fängelsestraff.
Citera
2023-02-22, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
SVT nämner i sin dokumentär att det har blivit lugnare i Järva och tar upp åtgärder och förebyggande orsaker. Men inte ett ord om att några av områdets om inte Sveriges eller Stockholms notorious shooters sitter inne på långa fängelsestraff.
Ja alltså lugnare har det ju blivit för det är knappt några skjutningar från Järva, men går man ut i centrum i Tensta eller byn Husby vad som så sker ju öppen drog försäljning och alla är redo. Men som du säger de flesta populära shooters sitter ju, men de finns många kvar där ute som tar liv.
Citera
2023-02-22, 08:43
Medlem
Citat:
Ja alltså lugnare har det ju blivit för det är knappt några skjutningar från Järva, men går man ut i centrum i Tensta eller byn Husby vad som så sker ju öppen drog försäljning och alla är redo. Men som du säger de flesta populära shooters sitter ju, men de finns många kvar där ute som tar liv.
Bor du där? Bor du ens i Stockholm?
Citera
2023-02-22, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08

Det räckte med att få bort sixty så gick skjutningarna ner
Citera
2023-02-22, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Och Abz.
Citera
2023-02-22, 10:27
Medlem
Citat:

Du bor säkert i Flen mannen 🤣 baserat på dina tidigare posts. All information tar du från Instagram och internet
Citera
2023-02-22, 13:45
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk

Citat:
Ursprungligen postat av ManetManet
Och Abz.

Narkotikan flödar i Sverige. Drogförsäljningen är lost cause i Sverige och det är enkelt att få tag på det, om inte på gatan finns det Darknet man kan vända sig till. Polisen är medvetna om detta. Nu gäller det bara se till att skadorna inte blir för stora.

Att skjutningarna har dragit ner på Järvafältet beror förmodligen till stora delar att två notorious shooters på varsin sida av fältet har åkt in på långa fängelsestraff. Med det som kommit fram i efterhand i fupar, trådar etc är det ingen vild gissning att dessa två kan ha procentuellt legat bakom en stor del av skjutningarna i området. Men det tar inte SVT upp i sin dokumentär.

Med sagt har skjutningarna inte slutat helt och det finns fortfarande kapabla shooters i området.
Senast redigerad av TopDogg08 2023-02-22 kl. 13:49.
Citera
2023-02-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManetManet
Bor du där? Bor du ens i Stockholm?
Jag bor i västerort. Vart bor du manet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto