Citat:
Ursprungligen postat av
steff60
Har du köpt det där tidigare eller är det första gången? Ser exakt ut som de vi i mina krestar kallar "klet". Även de mest erfarna kan tro att det är bra, jag själv trodde de va grymt första gången jag fick hem det. Var nog 2-3 år sedan jag kom i kontakt med det första gången via darknet, sen dess har det förpestat markanden både online och irl.
Jag har testat det för THC och syntetiska cannabioder ett tjugotal gånger. Ibland ger de utslag på RC:s och ibland inte så kan inte säga så mycket om det. Det man däremot kan se tydligt är hur lite THC det innehåller då trim och smul från golv/skrivbord etc ger större utslang än vad man hade fått för hela biten på bilden.
Jag vet inte hur många jag stött på som berättat hur grym bruning de fått in/löst etc och sedan när man är där så visar de sig vara klet... Som sagt de lurar även de mest erfarana rökarna. Finns inget tvivel om att det där rökat är bankat med något skumt. Typ klister. Det som fastnar på ens händer och fingrar från det går inte ens att få bort med alkohol. De har på samma sätt som gräs en unik lukt man aldrig glömmer. Får huvudvärk av att bara tänka på den.
Det är inte första gången nej! Men jag vet exakt vad du menar, jag har en seriös fråga.
Luktade den för dig UTSÖKT lite som amnesia haze? Mer åt gräshållet än hash hållet?
För det har varit precis som du beskriver olika svarta i omlopp. Mvh
En vän hade en svart variant som hade en Audi bil på sin platta, som såg ut som detta.
Vi har bara varandra här på forumet, så bäst vi är ärliga!