Citat:
Ursprungligen postat av
Adventurer6
Du hade stavat fel kanske det påverkade?
"..evilness is evilness but eviness from good.."
Om du inte får svar ställ frágan på ett annat sätt?
Dock är väl detta som en beta version så hur mkt kan man begära?
Blir ändå imponerad av svaren.
Nejdå, den ska kunna förbise vissa fel. trots allt är jag inte helt nöjd med den. Skiftar såklart också till svenska då och då.
Den stängde ner så att jag inte fick ställa fler frågor. Kunde först inte öppna en ny tråd heller.
Frågade en mängd frågor senare i en ny tråd med den och får de mest banala svaren. Eftersom jag gillar kreativitet kan jag likaväl använda den för inspiration men ett av förslagen hade jag redan gjort själv och en av idéerna jag föreslogs tänkte jag precis stunden innan ut.
Den är med andra ord fullspäckad av banala svar och de mest genomsnittliga. Men definitivt användbar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Adventurer6
Den kanske kan känna igen "troll" eller folk som bara är ute efter att jävlas med den och då stänger den ner?
Sen hamnar du i en potentiell databas markerad som "potentiellt troll?"😁
Dina frågor lär ju definitivt sparas iaf och kopplas ihop med dig och sedan säljs uppgifterna till olika företag mfl. Dom kommer veta allt om dig.
ChatGPT kommer sedan att göra en profil av dig och uppdatera profilen med tiden som den kan ge till den som betalar för det.🤑
Tror du att vi inte redan är samlade överallt? Som de där jävla försäljarna som vägrar sluta ringa för att man en gång betalat för något.
Hela du är en vara och konsument i ett. Mina frågor är inte särskilt intressanta.