Citat:
Ursprungligen postat av
Hejhejheh
Vilka är era favoriter av dem som är kvar? Jag har inte haft en enda genom hela programmet faktiskt. Men just nu är det nog Christoffer.
Viktor är ganska underhållande med sina konstiga uttalande.
Eddie tror att han styr hela världen, hade varit roligt att se honom i kamp.
Sandra är ju väldigt hård och ärlig, men har blivit alldeles för mycket ibland.
Sen förstår jag inte hur många har Nebil som favorit, jag stör mig otroligt på hans röst.. Har han en groda i halsen? Och när han ”leker cool” med sin hatt.
Har inte riktigt fått en bild av vem Asiatou är förutom en kock.
Och Artin.. veganen. Vad skulle han gjort om han var på farmen när det var slakt? Att han inte ens kunde laga ett fiskenät eller göra fiskespön var urlöjligt.
Tora vet jag inte riktigt.. hon skrattade mest med Tova bara.
Kommer ta upp en halv sida här med min långa text känns det som 😅
Viktor är stor favorit för mig. Han håller distans till programmet och påminner om Master Plan Tobbe för tre år sedan. Han satt också och drog ironiska kommentarer i synkarna. Vilket även då flög över huvudet på många tittare som trodde att han var seriös. Sedan är Viktor sansad och lugn, det ger pluspoäng. Om han vinner Farmen må det vara hänt, för det han missar i reellt Farmenarbete tar han igen i spelandet.
Tora gillar jag också, som verkar ha bred kunskap och är även hon lugn. Adderat rationell och trygg i sig själv är hon svår att provocera. Potentiell vinnare, i alla fall värdig.
Eddie är svår att ogilla även om han är jobbig ibland. Han vill inkludera och månar om deltagarna. Om han sedan är värdig vinnare är väl tveksamt. Det är roligt med hans förmåga att vara med överallt men mest stå och underhålla de som jobbar.
Asi verkade smart från början men efter att ha sett henne trassla till snyggt ihoprullat fisknät framstår hon som trögtänkt. Är för gnällig också.
Christoffer har klockrena analyser om de övriga deltagarna och genomskådar bulllshit. Är liksom Eddie expert på att glida runt.
Sebbe är hemsk människa. Tonläget, inställsamma, överlägsna attityden, högtravande utläggningarna. Suck!