2023-02-19, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namzox
Ingen som har nåt nytt om hur tjejen mår och återhämtar sig?

Tjejen är hemma från sjukhuset och bearbetar sorgen samt från skadorna hon fått.

Jag hoppas gm får livstid !
Citera
2023-02-19, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriiminologen
Tjejen är hemma från sjukhuset och bearbetar sorgen samt från skadorna hon fått.

Jag hoppas gm får livstid !

Repat sig fort med tanke på livshotande skador.
Citera
2023-02-19, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Asfaltsbarn-
Från tidigare inlägg i tråden
https://files.fm/f/fvx96e2wq

Står bara error hur än jag gör
Citera
2023-02-19, 22:45
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedD
Det beror på att den upplagda filen på Files forum, som lades upp av någon den 15:e raderades utav samma person den 19:e (enl. info som visas).

Det finns en till länk i tråden här, där någon lagt upp videon på samma sajt (Files) med ett annat unikt länknamn på slutet. Den länken fungerar, så använd t.ex. gärna fb:s sökfunktion.
Citera
2023-02-20, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedD

https://imgur.io/a/nXvEBaA

Den funkar.
Citera
2023-02-20, 10:06
Medlem
Han jobbade tydligen på psyk och hon på akuten, kanske kan finnas någon koppling där 🤨

Hon är iallafall hemma nu, tror dock hon ej mår så bra..
Citera
2023-02-20, 10:17
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBAyoungboy
Han jobbade tydligen på psyk och hon på akuten, kanske kan finnas någon koppling där 🤨

Jobbade han på Psyk? Wtf
Ja, ”tror” att hon inte mår så bra är en underdrift. Är ganska övertygad om att hon mår skit och kommer göra lång tid framöver, antagligen resten av livet. Fruktansvärt trauma
Citera
2023-02-20, 10:22
Medlem
Citat:

Varifrån har du fått dina uppgifter ang var GM jobbade?

GM bor i Karlskoga (enl tråden) och BO i Örebro, jobbade de om dina uppgifter stämmer på samma sjukhus?
Citera
2023-02-20, 11:00
Medlem
Citat:

Alltså jag tror, som tidigare också nämnt, på att dom haft någon typ av relation och hon försökt dumpa, sen slog det slint i huvudet på honom. Varför media skulle skriva att dom endast gått i samma klass kan väl ha sina orsaker, kan vara det hon ursprungligen uppgav för att inte behöva gå in på detaljer/inte hade orken just då, vem vet. Självklart ska inte sådant här ske men det hade tyvärr inte varit första gången och verkar i nuläget vara rimligare än att det bara skulle vara en klasskamrat från flera år sedan. I och med att han visste vart hon befann sig och hon inte ens är skriven där, så tyder det i mina ögon på att dom haft någon kontakt iallafall.
Vill återigen betona att det bara är min teori.

Skönt att hon är hemma och vid liv.
Citera
2023-02-20, 11:06
Medlem
Står "Legitimerad sjuksköterska på USÖ" på LinkedIn. Offrets. Finns väl någon som känner någon, eller själv jobbar på USÖ, som på något sätt kan få fram ifall GM också jobbade där eller inte? Han kan dock ha jobbat där tidigare, och att det är så dom fick kontakt på nytt, men att han inte jobbar kvar.
Citera
2023-02-20, 12:11
Medlem
Jag misstänker att han jobbade på usö också, hans bild på Instagram är med landstingets kläder.
Citera
2023-02-20, 12:15
Medlem
Citat:
Jag misstänker att han jobbade på usö också, hans bild på Instagram är med landstingets kläder.
Hade missat den. Då är det nog så ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in