Citat:
Ursprungligen postat av
Farfarsfar
OT: Vad har jag för avatar?
Jo, det är Jim Lahey från Trailer Park Boys. Nej, numera är det Lumbergh från Office Space. Tidigare körde jag med Hans Scheike, grafolog och läromästare i smisk och pisk. Med detta i åtanke kanske man inte ska ta all min posthistorik alltför seriöst, som vissa analakrobater här i tråden.
Jag stöttar för övrigt ingen sida i detta krig, lika korrupta båda två. Däremot får som vanligt folket lida och därför vill jag se ett snabbt slut på kriget. Som alla krig avgörs även detta vid förhandlingsbordet.
Fan vad det har blivit inne att vara neutral bland er rysstroll. Ni vill stoppa lidandet, ni vill se förhandlingar, ni åberopar korruptionen i väst, ni häcklar media. Ni dristar er även till att kalla Rysslands invasion för ”fruktansvärd”. Men…och det är ett stort MEN…ni försöker också hela tiden utmåla Ryssland som en väloljad krigsmakt som inte går att stå emot.
”Ryssland är för starkt och mäktigt. Ni måste ge upp”.
Jag säger såhär: Ta din jävla neutralitet och kör upp den där solen inte skiner. Åk hem till farmor Olga, ös lite vatten ur brunnen, skörda lite betor, sup dig full och förgrip dig sexuellt på din förståndshandikappade lillasyster. Med andra ord: stå för att du är ryss och lev som en ryss. Men håll dig inom ditt eget lands gränser med din tragiska livsstil.