2023-02-17, 21:53
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Menar du att det står i artikeln? Tror inte det då bl a hon heter Karin 😊
Sen något om graviditet
Byt ut Kajsa mot Karin. Skrev fel.
2023-02-17, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Jag ser ingen värdig vinnare denna säsong. Gör ni?
Ganska tråkiga karaktärer. Känns lite för mycket som TVteamet påminner dom för mycket att dom filmas. Artin eller Hamburgerkungen kanske de bryr sig lite om Farmen.
2023-02-17, 22:26
Medlem
Citat:
Enkelt förklarat:
Andreas och Cia knullade, Kajsa fick reda på detta och berättade det för Christoffer.
Christoffer som nyss kommit in på farmen tog upp det med några andra deltagare för att höra om ryktet stämde (vilket det gjorde då Andreas och hans f.d sambo inte bor tillsammans något mer). Andreas och Christoffer rök ihop angående detta eftersom Andreas.

Andreas och Kajsa åkte hem för att dom inte orkade ha något drama, Cia åkte också hem några dagar efter av samma anledning.

Sexbråket var mer omfattande än så. Tydligen har Andreas sagt till sin sambo att han även haft sex med Karin. De bråkade om detta på sociala medier i samband med att det hela visades på TV.

Citat:
Jag ser ingen värdig vinnare denna säsong. Gör ni?

Sandra Ö har varit min favorit från första början. Och hon har fortsatt imponera, hon kämpar hårt hela tiden både med uppdragen och när hon slog ut Hannan. Tycker hon vore en värdig vinnare.
2023-02-17, 22:42
Medlem
[quote=BalderNord|83516523]Jag bryr mig inte om vem som är mest aggressiv, jag tycker bara att det är lite intressant att det blir en grej av den ena men det andra nämns inte ens.

Det var inte många som kom ihåg att JC ens hade gjort så, men hade det varit en svart person så hade folk lagt det på minnet. Det kallas för "confirmation bias" man lägger på minnet och reagerar på sånt som matchar ens tro och man registrerar inte eller glömmer snabbt bort sånt som inte matchar ens tro..

Själv skiter jag i vilka som är vad och har själv mina egna fördomar, men det där var en svår grej att inte påpeka. Jag menar gubben gick fram själv och sparkade mot tuppen flera gånger och inget nämndes av "djurvänner" då.... Lite märkligt ..

Sen tror jag fan att många djurvänner och veganer är lite skeva själva.. Antigen gillar man djur för att man har svårt att komma överens med människor eller så låtsas man gilla djur för att ställa sig på en moralisk höggrund jämfört med andra (Artin)..[/QUOT
Herregud, hur kan man tolka allt till rasism ? En tuppspark av en vit gör inget men om en färgad sparkar då jäklar . Är nog du som reagerar mer på hudfärg än tex jag !
2023-02-17, 22:43
Medlem
[quote=snurrelisa123|83518579]
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag bryr mig inte om vem som är mest aggressiv, jag tycker bara att det är lite intressant att det blir en grej av den ena men det andra nämns inte ens.

Det var inte många som kom ihåg att JC ens hade gjort så, men hade det varit en svart person så hade folk lagt det på minnet. Det kallas för "confirmation bias" man lägger på minnet och reagerar på sånt som matchar ens tro och man registrerar inte eller glömmer snabbt bort sånt som inte matchar ens tro..

Själv skiter jag i vilka som är vad och har själv mina egna fördomar, men det där var en svår grej att inte påpeka. Jag menar gubben gick fram själv och sparkade mot tuppen flera gånger och inget nämndes av "djurvänner" då.... Lite märkligt ..

Sen tror jag fan att många djurvänner och veganer är lite skeva själva.. Antigen gillar man djur för att man har svårt att komma överens med människor eller så låtsas man gilla djur för att ställa sig på en moralisk höggrund jämfört med andra (Artin)..[/QUOT
Herregud, hur kan man tolka allt till rasism ? En tuppspark av en vit gör inget men om en färgad sparkar då jäklar . Är nog du som reagerar mer på hudfärg än tex jag !
Så man gillar inte människor om man är djurvän ?
Även det ett löjligt påstående !
2023-02-17, 22:51
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Enkelt förklarat:
Andreas och Cia knullade, Kajsa fick reda på detta och berättade det för Christoffer.
Christoffer som nyss kommit in på farmen tog upp det med några andra deltagare för att höra om ryktet stämde (vilket det gjorde då Andreas och hans f.d sambo inte bor tillsammans något mer). Andreas och Christoffer rök ihop angående detta eftersom Andreas.

Andreas och Kajsa åkte hem för att dom inte orkade ha något drama, Cia åkte också hem några dagar efter av samma anledning.

Tack! Så de gökade alltså. Trodde jag faktiskt inte...
2023-02-17, 23:13
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurrelisa123
Så man gillar inte människor om man är djurvän ?
Även det ett löjligt påstående !

Du har verkligen inte läst vad jag har skrivit av?
Många människor som är liiiite för mycket djurvänner och liite för mycket in your face med det hela tror jag är lite fake ja. Eller så finns det dem som inte vet hur man umgås med människor och bara hänger med djur.. Såna människor som inte har nått problem med alls att hoppa på människor för att skydda djuren till varje pris (ofta asperger/autism människor). jag pratar inte om människor som gillar djur på en normal nivå.. Det tycker jag var tillräckligt tydlig med.. Men om jag får rätt vibb av dig så kommer du vrida saker ändå..

Och sluta förstör Quotesen. Varför ska du vara där och pilla och ändra saker och förstöra hela skiten så det ser ut som att du har skrivit det jag skrivit och jag har skrivit det du har skrivit?
2023-02-17, 23:17
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Jag bryr mig inte om vem som är mest aggressiv, jag tycker bara att det är lite intressant att det blir en grej av den ena men det andra nämns inte ens.

Sen tror jag fan att många djurvänner och veganer är lite skeva själva.. Antigen gillar man djur för att man har svårt att komma överens med människor eller så låtsas man gilla djur för att ställa sig på en moralisk höggrund jämfört med andra (Artin)..
Det är just detta som du anger i sista stycket som i alla år fått mig att avstå från att publikt säga vad jag tycker om tjurfäktning
2023-02-17, 23:20
Medlem
Citat:
Du har verkligen inte läst vad jag har skrivit av?
Många människor som är liiiite för mycket djurvänner och liite för mycket in your face med det hela tror jag är lite fake ja. Eller så finns det dem som inte vet hur man umgås med människor och bara hänger med djur.. Såna människor som inte har nått problem med alls att hoppa på människor för att skydda djuren till varje pris (ofta asperger/autism människor). jag pratar inte om människor som gillar djur på en normal nivå.. Det tycker jag var tillräckligt tydlig med.. Men om jag får rätt vibb av dig så kommer du vrida saker ändå..

Och sluta förstör Quotesen. Varför ska du vara där och pilla och ändra saker och förstöra hela skiten så det ser ut som att du har skrivit det jag skrivit och jag har skrivit det du har skrivit?

Sorry ! Vet inte varför min text hamnar så fel . Får skylla på ålder och okunskap.
2023-02-17, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Rykten går att Tuppen på Torpet inte kommer få förnyat kontrakt för nästa säsong. Hans uppförande mot de afrikanska deltagarna strider mot TV4:s värdegrund.
Roligaste kommentaren på länge 😂
2023-02-18, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Enkelt förklarat:

Andreas var ändå en bra skådespelare då, jag trodde faktiskt att det bara var ett rykte. Finns det mer hemligheter? Vill veta ALLT nu😂
2023-02-18, 00:35
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/gEpAl0/farmen-2023-sa-ljog-tv4-om-sexbraket-enligt-deltagarna

Står där något nytt man inte visste?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in