2023-02-17, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja okej, jag kan varje fall meddela dig att personen i fråga hade fel i detta fall. Hon har som sagt aldrig arbetat på någon skola över huvud taget.

Vi väntar fortfarande spänt på din förklaring Lida riddare No 1 - om att Emil och Lida minsann inte hade nån relation.

Och hur i helvete alla som känt till hur hennes efterblivna borderline hjärna och kroniska in och ut på psyk - inte sett till att hon blivit av med sina vapen - ni borde åtalats som medskyldiga.

Emil blev skjuten rakt i brösten - hon siktade flera ggr - hennes mål var att döda honom. Han hade inte en chans att överleva ens.

Skäms du inte att sitta här och fortfarande försvara white trash Lida???
2023-02-17, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superlistig
Har någon sett mobilfilmen av mordet som offret ska ha filmat? Vet inte om jag vill se iofs…

Emils bror har beskrivit i den andra tråden -
Att hon står helt iskallt i bara trosor och höjer vapnet 3 ggr och siktar rakt på Emil 3 ggr innan hon tillslut skjuter honom rakt i bröstet. Han hade inte en chans.
2023-02-17, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Emils bror har beskrivit i den andra tråden -
Att hon står helt iskallt i bara trosor och höjer vapnet 3 ggr och siktar rakt på Emil 3 ggr innan hon tillslut skjuter honom rakt i bröstet. Han hade inte en chans.

Tack och lov verkar inte filmen läckt!
Men det finns utskrift på vad som sägs.
Finns även en film/ljudfil som spelas in straxt före mordet.

Icke att förglömma att hon "valde hagel istället för kula för hon ville inte att han skulle dö"...
Men i podden minns hon inte att hon gått till vapenskåpet...
Trovärdigheten hos L är inte på topp så att säga...
2023-02-17, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Vi väntar fortfarande spänt på din förklaring Lida riddare No 1 - om att Emil och Lida minsann inte hade nån relation.

Och hur i helvete alla som känt till hur hennes efterblivna borderline hjärna och kroniska in och ut på psyk - inte sett till att hon blivit av med sina vapen - ni borde åtalats som medskyldiga.

Emil blev skjuten rakt i brösten - hon siktade flera ggr - hennes mål var att döda honom. Han hade inte en chans att överleva ens.

Skäms du inte att sitta här och fortfarande försvara white trash Lida???

Ja vi vet hur sjuk du är, det har du bevisat gång på gång. Sak samma med hur avundsjuk du är på Lydia, inte heller något nytt.
Jag är fortfarande ingen Lydiariddare som du påstår. Jag har heller aldrig påstått att Lydia och Emil inte hade någon relation. Jag har sagt att de ej hade en kärleksrelation, men inget annat som du vill klistra på en.
Jag skäms inte det minsta för något.
Och du får nog läsa på mer på vad utredningen visat, för det är INTE som du säger!
2023-02-17, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja vi vet hur sjuk du är, det har du bevisat gång på gång. Sak samma med hur avundsjuk du är på Lydia, inte heller något nytt.
Jag är fortfarande ingen Lydiariddare som du påstår. Jag har heller aldrig påstått att Lydia och Emil inte hade någon relation. Jag har sagt att de ej hade en kärleksrelation, men inget annat som du vill klistra på en.
Jag skäms inte det minsta för något.
Och du får nog läsa på mer på vad utredningen visat, för det är INTE som du säger!
Men allt är tydligen som du säger?
Och vem tror du är avundsjuk på nån som är dömd till 18 års fängelse för mord? Du är ju inte riktig. Vad har du för fantasier om att Lydia är nåt annat än en simpel fängelse kund!
Läs FUP en gång till så kanske du som alla andra härinne inser vilken sjuk människa Lydia är.... Och vilken jäkla otur Emil hade som träffade denna kvinna som brutalt valde ta hans liv när inte hon kunde styra nåt mer.

Ljudfilen innan visar hur förnedrar.. Hotar och mästrar.
När inte det hjälpte längre då tog hon fram bössan och hotade... När inte det hjälpte då sköt hon Emil brutalt i bröstet.....
Ingen normal människa beter sig så
Senast redigerad av Vemdalen62 2023-02-17 kl. 23:42.
2023-02-19, 11:57
Moderator
blomvattnares avatar
Tjafsandet fortsätter i denna tråd, som nu låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in