Citat:
Ursprungligen postat av
manfredkaltz
Så det har ingen betydelse att så många judar innehar nyckelpersoner i den här konflikten? USAs utrikesminister Blinken är jude, likaså George Soros som finansierat en massa subversiva grupper i Ukraina som ledde till Maidan-kuppen där Viktoria Nuland var den som stod i centrum för kuppen och släktingar som styr ISW som är en thinktank som sprider propaganda om kriget. Sen har vi Zelensky vars finansiär Kolomisky också är jude.
Hade dom varit kineser så hade det för länge sen setts som infiltration av främmande makt. Nu är det bara en tillfällighet.
Blinken är amerikan. Soros
Kolomojskyj är Ukrainare.
Att de är judar har inget med något att göra, förutom att judar i allmänhet är driftiga och framgångsrika. Till skillnad från Ryssar.
Jag måste anta att du tror att USA styrdes av den främmande makten Kenya när Obama var president. För att inte tala om Kamala Harris! Tänk, Indien har infiltrerat USA!
Jag utgick från att du var smart men jag ska försöka förklara enklare:
Oavsett om det spelar roll eller inte, kanske har ni rätt om den stora judiska världskonspirationen, så anser majoriteten att ni är komplett galna när ni börjar yra om det.
Det är alltså den bilden du förmedlar av dig själv till nästan alla. Fullständigt galen!
Förstår du nu?