Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Jag skulle inte rekommendera det till någon. Men haschförsäljning har alltid gett mig mer än 10K extra varje månad.
edit: såg inte att du redan svarat på en liknande frågeställning. fuck, mea culpa. my bad. p.s. själv aldrig sålt större mängder än 75 g på en och samma gång, även om det genom åren säkert gått åt ett dussintal kilo, om det räcker. tur man lever billigt nuförtiden och slipper nojan åtminstone. vi som körde på gatan kunde ha det stressigt mentalt.
jag har också becknat, och dragit in liknande summor på samma produkt. räkna med ett inköpspris runt 9-11 lax för båda heggen (låt oss säga 10 lax för enkelhetens skull, och s utgår vi från att det är standard++ åtminstone) och du kör 500 för en femma (bara puckon som kör högre. jag började med 600/5 men gick snabbt ned till 500/5 och hade en överlägsen produkt så kundtillströmningen var en nettovinst) så är det ändå 20 affärer i månaden, ofta 20 hand-to-hands med.
och att stämma tid och plats är bökigt. (min erfarenhet. komiskt va, en becknare som klagar på att kunder inte kommer i tid). hade som regel att om de är senare än 15 min 3 gånger fick de be någon annan handla åt dem, jag nekade dem annars. det är rätt bökigt med många kunder, om du inte har ett par-tre storrökare som handlar uteslutande från dig. har man den lyxen kan jag dock tänka mig att det blir ett ack så sötare sidospår... i den bästa av världar, säger jag. born to lose, live to win