Citat:
Ursprungligen postat av
Gustav2adolf
Din lille internetkrigare haha.
Mina spöken försöker jag tala till rätt i denna tråd.
Att mina landsmän sitter och hetsar fram ett krig i vår närhet fast samtidigt inte vill delta ser jag som ett enormt problem.
Oavsett vem som skulle angripa mitt fosterland så är jag både utbildad och förberedd att försvara mitt land på ett sätt du aldrig själv kunnat tänka dig.
Du och dina patetiska krakar i denna tråd satt för inte alls länge sedan och trodde invandringen skulle lösa vår välfärd och tyckte att 7 klövern är de enda vettiga.
Samtidigt som du tycker Pridetåget är något spännande och upplyftande.
Ni köper precis allt träskmedia spyr ur sig med hull och hår.
Ni är typen som låter babbar dra ner trosorna på era ungar på badhus för att sedan inför familjen få stryk för ni klara inte att reda ur situationen.
Jag är typen som är precis rakt i mot detta.
Förbannade fjantar
Eftersom det du säger inte går ihop, så tror jag förstås inte att du är mer etniskt svensk än de som heter varianter på profeten i förorterna. Varken ditt språkbruk eller dina åsikter går helt enkelt ihop. Vilket fosterland du pratar om blir därför osäkert.
Att försöka lägga åsikter på mig som jag inte har, blir därför inte lyckat heller, då du inte verkar veta hur svenskar som är emot invandringen resonerar. Man tar förstås reda på andras åsikter först, innan man anklagar dem för något.
Nu handlar den här tråden om kriget i Ukraina, så du kanske skulle hålla dig där. Om du är insatt?