2023-02-16, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Inte ens i Bulgarien var det olagligt. Där hade tjejen t.om kunnat vara 14.

I Japan är man byxmyndig när man är 13, så det där med 15 är ju bara en godtycklig gräns som man har satt i Sverige. Det viktiga är att man är kroppsligt och mentalt utvecklad, tycker jag.
Citera
2023-02-16, 12:44
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
I Japan är man byxmyndig när man är 13, så det där med 15 är ju bara en godtycklig gräns som man har satt i Sverige. Det viktiga är att man är kroppsligt och mentalt utvecklad, tycker jag.

Absolut, men nu pratade vi om de juridiska aspekterna. Ifall det var olagligt att ha sex med henne.
Citera
2023-02-16, 12:45
Avslutad
Citat:
Absolut, men nu pratade vi om de juridiska aspekterna. Ifall det var olagligt att ha sex med henne.

Ok, nä det är inte olagligt. Oavsett vad moralkärringar tycker.
Citera
2023-02-16, 16:47
Medlem
526s avatar
Citat:
Rättegång ang vad? Inget olagligt har begåtts. Pedofil är inte en brottsrubricering utan en diagnos. Att sedan du och andra använder begreppet felaktigt gör det inte mer sant. Om vi ska hitta på egna definitioner på saker och ting så kan jag lika gärna säga att du är en neger för i min bok så är neger = 526 på Flashback. (Jämförelse lånad från annan användare)
Det där är som med könspronomen. Hittepå namn på 52 typer av gay.
"buuhuuu . . . ja e inte peddo . . ja e faktiskt hebbo"
Hebbo och peddo är samma sak.
Citera
2023-02-16, 16:49
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Det där är som med könspronomen. Hittepå namn på 52 typer av gay.
"buuhuuu . . . ja e inte peddo . . ja e faktiskt hebbo"
Hebbo och peddo är samma sak.

Nej, det är det inte. Hebefiler tänder på tonåringar i puberteten. Pedofiler tänder på outvecklade barn som inte kommit i puberteten än. Det är stor skillnad.
Citera
2023-02-16, 17:00
Medlem
526s avatar
Citat:
Nej, det är det inte. Hebefiler tänder på tonåringar i puberteten. Pedofiler tänder på outvecklade barn som inte kommit i puberteten än. Det är stor skillnad.

Vad är det för skillnad?
Dom är alla barn
Citera
2023-02-16, 17:03
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Vad är det för skillnad?
Dom är alla barn

Det är skillnad på barn juridiskt och barn biologiskt. Någon som är 17 år och 364 dagar är också barn juridiskt, men inte biologiskt. Varför sedan pedofiler inte tänder på utvecklade tonåringar får du fråga någon pedofil i pedofilforat om. Det kan jag dessvärre inte svara på. Men gissar att det är av samma anledning som bögar inte tänder på kvinnor, flator inte tänder på män etc etc.
Citera
2023-02-16, 17:06
Medlem
526s avatar
Citat:
Det är skillnad på barn juridiskt och barn biologiskt. Någon som är 17 år och 364 dagar är också barn juridiskt, men inte biologiskt. Varför sedan pedofiler inte tänder på utvecklade tonåringar får du fråga någon pedofil i pedofilforat om. Det kan jag dessvärre inte svara på. Men gissar att det är av samma anledning som bögar inte tänder på kvinnor, flator inte tänder på män etc etc.
Trodde jag var i peddoforumet.

Som jag sa . . det är teknikaliteter. I praktiken är det peddos som äcklar med barn. Oavsett var det är för slags barn.
Citera
2023-02-16, 17:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Som jag sa . . det är teknikaliteter. I praktiken är det peddos som äcklar med barn. Oavsett var det är för slags barn.

Nej, det är inte teknaliteter. Det finns tydliga definitioner för vad som klassas som pedofil. Att du sedan inte håller med om dessa är ditt problem. Det ändrar inte verkligheten.

Klassifikationerna är:

Den yngre ska vara max 12 år gammal
Den äldre ska vara minst 16 år gammal
Dragningen ska vara starkare mot barn än mot vuxna.

Samtliga dessa tre ska vara uppfyllda för att någon ska kunna klassas som pedofil. Sedan får du såklart tycka det är äckligt ändå, men det är irrelevant. Jag tycker homosexualitet är äckligt och homosexuella är överrepresenterade bland pedofiler. Trots detta kallar jag inte alla homosexuella för pedofiler.
Citera
2023-02-16, 17:16
Medlem
Citat:

Min vän har nu läst vartenda inlägg Du skrivit och är helt mållös. Du har hittat något att hänga upp dig på och kan inte släppa det. Du är så svart och vit att det är obehaligt. Du känner inte honom. Alla. Exakt alla som känner honom vet att det är så långt ifrån sanningen det du antyder. Tjejen va kåt som ett djur på honom och är så fortfarande. De har enligt honom otroligt bra sex. Inte bara det. Hon är även smart. Hon är så mogen för sex så det går inte att bli mer mogen för det. Rent spontant så hade det känts lite konstigt för mig också om jag hörde 15. Eller snarare, det gör det, men hon var ju 16. Två år till och inte en jävel hade haft något att annärka på om denna var ihop med en 30-35 åring. Fakta. Men du är så fanatiskt svart och vit att du på riktigt inte kan kompromissa ett minsta dugg och tror att hon är ett offer. Han uppfyller alla hennes behov och kunde inte varit mer nöjd är jag säker på.
Citera
2023-02-16, 17:18
Medlem
Citat:
Nej, det är inte teknaliteter. Det finns tydliga definitioner för vad som klassas som pedofil. Att du sedan inte håller med om dessa är ditt problem. Det ändrar inte verkligheten.

Klassifikationerna är:

Den yngre ska vara max 12 år gammal
Den äldre ska vara minst 16 år gammal
Dragningen ska vara starkare mot barn än mot vuxna.

Samtliga dessa tre ska vara uppfyllda för att någon ska kunna klassas som pedofil. Sedan får du såklart tycka det är äckligt ändå, men det är irrelevant. Jag tycker homosexualitet är äckligt och homosexuella är överrepresenterade bland pedofiler. Trots detta kallar jag inte alla homosexuella för pedofiler.

Pissa på honom. Han är ju för fan helt störd. Tror fan inte han är på riktigt. Han älskar att hålla på bara.
Citera
2023-02-16, 17:20
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
En god vän till mig arbetar som bartender utomlands periodvis. Vi har känt varandra länge liksom och pratar om allt. Då jag var genuint intresserad hur det var därnere och så, så kom vi tillslut fram till samtalsämnet tjejer. Det är ingen hemlighet att svenska tjejer åker på knullsemester och syndar ordentligt. Det här hände förra juli men inte tänkt så mycket på hurvida det är ett värde eller inte på att diskutera saken med er. Antingen dör tråden eller så finns intresset, vi ser.

Han är 31 år gammal. Han är en starka 7a. Bekräftats många gånger. Han är social och självsäker. I alla fall. Han stod i baren, packat med folk. Han är selektiv och väljer den personen bland alla utsträkta armar han tycker beter sig mest respektfullt. Så en tjej tittade på honom med sex i blicken. Han sa att redan där så var det självklart att denna tjejen ska han serva först. Efter att ha tittat på varandra så tog det sig naturligt att de klickade på ett sexuellt plan. Hon la en liten lapp till honom med snap. Stora bröst för hennes ålder, (15, skulle fylla 16 om en vecka.) Hon såg oskyldig ut men var rätt ond på det sättet att hennes pojkvän satt därhemma och saknade sin söta flickvän och hoppas hon har roligt. Saker som, ”du är så mycket bättre än min kille.” Och under sexet så ska de ha hånat honom också med en massa dirty talk hit och dit. Han sade att sexet var ett av de mest intensiva han haft. Han hade ingen aning om hennes ålder och gissade lätt på 17. När han fick reda på det var det redan försent. Hon är som sagt väldigt mogen och de klickar verkligen. De är båda på att knulla utan att inleda förhållande. Hennes pojkvän är tydligen en tönt som tjänar bra och bjuder henne på olika saker, aka, han sponsrar högst ovetandes om allt, pengar till killen som pippar hans flickvän, med resturangbesök och så.

Han undrar om det inte är lika bra att fortsätta eller inte? Jag tycker inte det är något fel. Hon går gymnasiet, är mogen och de har riktigt bra sex. Sade t honom att jag frågar här och länkar tråden!
Lämna vänskapen. Han är sociopat.

Eller tja, lika barn leka bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in