2023-02-15, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rådis
Hur lång tid efter man blivit medlem får man skriva inlägg? Tänker att det kanske finns några karlskogingar med info som reggat sig iom detta men inte får skriva ännu.. så kanske har vi info att vänta snart från de *hoppas*
3 dygn… om dom inte vill vara snälla och pröjsa 50kr för att få ut infon snabbare, då kan dom skriva direkt.
Citera
2023-02-15, 21:19
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Det är väldigt möjligt att GM har skadat sig själv. Det är inte alls ovanligt när man går frenetiskt till attack med kniv.
Att han motsätter sig straffansvar tror jag är en hint om att han kommer åberopa psykisk sjukdom.

Ja, mycket möjligt.

Ska bli intressant att få se vad som förorsakade det hela.
Citera
2023-02-15, 21:19
Medlem
MGM gick på Karolinska gymnasiet i Örebro, med 99orna. Han bodde i Örebro 2017 minns jag. Han gick estetlinje (teater om jag minns rätt).
Citera
2023-02-15, 21:24
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stalinboi
MGM gick på Karolinska gymnasiet i Örebro, med 99orna. Han bodde i Örebro 2017 minns jag. Han gick estetlinje (teater om jag minns rätt).
Intressant! Vad har du för intryck av honom?
Citera
2023-02-15, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontocoolt
Nägon som har videon i trappuppgången? Streamable länken fungerar ej..

https://files.fm/f/fvx96e2wq

La upp en tidigare i tråden men här är den igen.
Citera
2023-02-15, 21:42
Medlem
Udda och excentrisk. Extremt utåtriktad och tog ofta plats. Men största intrycket var nog att han var mycket märklig, men skulle inte anse han som ett "creep" eller liknande.
Citera
2023-02-15, 21:45
Medlem
Citat:

Hm, gick själv estet under den tiden. Osäker på om han gick teater. Gick inte med 99orna utan i annan årskull men det var samtidigt som 99orna gick där, man tvingades gå på varandras föreställningar så man hade ganska bra koll.
Senast redigerad av Jallehaj 2023-02-15 kl. 22:18.
Citera
2023-02-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jallehaj
Hm, gick själv den linjen. Det fanns ingen kille i den klassen (teaterklassen). Gick inte med 99orna utan i annan årskull men det var samtidigt som 99orna gick där, man tvingades gå på varandras föreställningar så man hade koll.

ESA15, är inte det teater?
Citera
2023-02-15, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Ja, mycket möjligt.

Ska bli intressant att få se vad som förorsakade det hela.
Jag träffade en gång en pojke som heter som MGM. Det var mer än 10 år sedan. Familjen var asylsökande, de hade fått avslag men sedan fick de uppehållstillstånd för att pojken hade blivit apatiskt. Om det är samma pojke så förstår vad dom orsakade det hela.
Citera
2023-02-15, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jallehaj
Hm, gick själv den linjen. Det fanns ingen kille i den klassen (teaterklassen). Gick inte med 99orna utan i annan årskull men det var samtidigt som 99orna gick där, man tvingades gå på varandras föreställningar så man hade koll.

Ser nu att den klassen ÄR estet, men specifikt mediainriktning. My bad guys.
Citera
2023-02-15, 22:00
Medlem
Citat:
ESA15, är inte det teater?

Det var blandade klasser med alla som gick estet och som vi hade "vanliga" ämnen som svenska och historia med. Så namnet på klassen kan betyda vilken estetinriktning som helst. Sen hade man som en ytterligare klass som man gick estetämnena med. Han gick definitivt estet på karro men är osäker om det var teater eller något annat.
Citera
2023-02-15, 22:22
Medlem
mystiskas avatar
Han måste vara en riktig psykopat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in