2023-02-15, 15:50
Medlem
Toppen att staten ska övervaka privatpersoners porrvanor.
Citera
2023-02-15, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Inger Segelström var det väl?

Japp, så hette hon. Samma sossekärring som var drivande i kampanjen som medförde att sexköpare blev kriminaliserade, men inte sexsäljarna. En mycket märklig och inkonsekvent lag, men den gäller fortfarande. Kan tillägga att jag aldrig har eller kommer att köpa sex, men jag tycker som jag gör ändå.
Citera
2023-02-15, 16:00
Medlem
psykoshippiens avatar
Annika Strandhäll räcker för mig att vila ögonen på, behöver ingen porr med henne i bild.
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Japp, så hette hon. Samma sossekärring som var drivande i kampanjen som medförde att sexköpare blev kriminaliserade, men inte sexsäljarna. En mycket märklig och inkonsekvent lag, men den gäller fortfarande. Kan tillägga att jag aldrig har eller kommer att köpa sex, men jag tycker som jag gör ändå.
Sexköparlagen är en av de få bra saker Sverige producerat på riksdagsnivå, det är ett ledljus som visat sig funka. Att kritisera den förmedlar att du inte ser ett problem med människohandel och sexuellt utnyttjande.
Senast redigerad av psykoshippien 2023-02-15 kl. 16:03.
Citera
2023-02-15, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Annika Strandhäll räcker för mig att vila ögonen på, behöver ingen porr med henne i bild.
Sexköparlagen är en av de få bra saker Sverige producerat på riksdagsnivå, det är ett ledljus som visat sig funka. Att kritisera den förmedlar att du inte ser ett problem med människohandel och sexuellt utnyttjande.
Dom kvinnliga motsvarigheterna nyttjar "godhet" och tar hand om "flyktingbarn" och får betalt i stället för att ge betalt och bli "brottslingar"
Citera
2023-02-15, 16:24
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Drabbar inte mig jag konsumerar inte porr. Däremot ogillar jag tanken på övervakning.

Jag bryr mig inte heller om porren. Har samma tanke som dig, det är en slippery slope som gör att jag är verkligen emot detta. Först BankID för porr, sen BankID för att använda Internet överhuvudtaget.
Citera
2023-02-15, 16:29
Medlem
Citat:
Att signalera att kritik mot ens ståndpunkt innebär att den som yttrar kritiken är moraliskt klandervärd förmedlar icke styrka eller trovärdighet, FYI.
Citera
2023-02-15, 16:35
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Dom kvinnliga motsvarigheterna nyttjar "godhet" och tar hand om "flyktingbarn" och får betalt i stället för att ge betalt och bli "brottslingar"
Knullar familjehemsplacerade barn de kvinnliga i hemmet? Så vedervärdigt vidrig fantasi du har, ditt jävla äckel.

Vad har det med att prostitution är olagligt att göra?
Citat:
Arbogakvinnan ett exempel...vänd på beskrivningen så får du ett utnyttjande av utsatta
S.k. batikhäxor är lika vidriga som nästa som utnyttjar personer/barn i beroendeställning, vad är din relevans? Bara äckligt av dig att sitta och drömma om att barn skulle knullas i varannat familjehem, för att en babbe mördat en kvinna som gjorde närmanden på honom när han var placerad i hennes hem.
Citat:
Och vad har det med åldersgräns på porrsajter att göra, topic?
Det var du som drog ut frågeställningen.
Bwahaha, typisk logik man kan förvänta sig av folk som drömmer om barn som blir sexuellt utnyttjade på familjehem. Det var du som började motsäga dig i en punkt som var OnT, jävla mongo.

Citat:
Ursprungligen postat av iloveass2
Att signalera att kritik mot ens ståndpunkt innebär att den som yttrar kritiken är moraliskt klandervärd förmedlar icke styrka eller trovärdighet, FYI.
Snöbolla lite på det där du så kommer du nog till samma slutsats som ovanstående.

Jag kom inte med ett påstående om att någon är moraliskt klandervärd, jag belyser att ett sådant ställningstagande förefaller sig lite naivt.
Senast redigerad av psykoshippien 2023-02-15 kl. 16:59.
Citera
2023-02-15, 16:36
Medlem
som man bäddar får man ligga?

https://www.expressen.se/ledare/patrik-kronqvist/politikerna-kan-inte-blunda-for-mansoverskottet-langre/
Citera
2023-02-15, 16:39
Medlem
Citat:
Knullar familjehemsplacerade barn de kvinnliga i hemmet? Så vedervärdigt vidrig fantasi du har, ditt jävla äckel.

Vad har det med att prostitution är olagligt att göra?
Arbogakvinnan ett exempel...vänd på beskrivningen så får du ett utnyttjande av utsatta
Citera
2023-02-15, 16:42
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Vad är det för sunt med att inte använda porr?

Killar drar sig i kuken och sprutar, lite enklare med hjälp av porr. Vad är osunt med det, i ett samhälle där kvinnor och flickor inte vill erbjuda sina fittor till män längre som i dagens svenska samhälle (utom till några få män förstås, eller till mycket höga kostnader åt övriga män).

Porr är som bekant gratis, och erbjuder all variation som killar så önskar... utan gnäll eller krav. Porr är således något alldeles utmärkt.

Vilken nymoralism man ser hos många här, verkar vara män som platsar i sossarnas kvinnoförbund..

Hela ditt inlägg visar precis vad som är osunt med porr.

Antar att du inte är gift? Aldrig sprutat i en kvinna och fått barn tillsammans med henne? Och om du nu hade gjort det så antar jag att du inte pallade småbarnsåren och att ni skilde er när barnen var små och nu är du bitter och sitter ensam och runkar till porr.

Ett friskt samhälle behöver inte porr. Läs en bok istället och ligg med din fru.
Citera
2023-02-15, 16:48
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Vore mycket bättre med alkolås på sociala medier.
Citera
2023-02-15, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Vore mycket bättre med alkolås på sociala medier.
Den var spot on 👍😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in