2023-02-14, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Fixar det om du först tar fram bevis på en enda blixtdemonstration där vi bara var 20 stycken. Låt säga de senaste 10 åren... Vill du ha får du ge. För du ljuger väl inte?

Och varför vågar du inte dig själv ut på gatorna när nazister är där? Du kan ju svara på det som en bonus.
Nej du kommer inte fixa ett skit. Du har målat in dig i ett hörn där du försvarar sekten trots att du är helt clueless.

Blixtdemonstration i centrala Lysekil 2022 så var ni runt 20 pers. Kraftsamlar ni till blixtdemonstrationer i större städer så kan ni få ihop 30+ som i Oslo.
Citera
2023-02-14, 22:33
Bannlyst
Internetkrigare som KillGoldstein har uppenbarligen ingen koll på verkligheten. Tragiskt att det räknas som en bedrift att kunna samla 20-30 deltagare till en nationell demonstration 2022. Revolutionen har aldrig känts längre bort.
Citera
2023-02-15, 11:45
Medlem
Dorniers avatar
bild på Simon "Oswald Mosley" Lindberg

klipp ur Ledarperspektiv 1931

Citera
2023-02-15, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSS-nazisten
Nej du kommer inte fixa ett skit. Du har målat in dig i ett hörn där du försvarar sekten trots att du är helt clueless.

Blixtdemonstration i centrala Lysekil 2022 så var ni runt 20 pers. Kraftsamlar ni till blixtdemonstrationer i större städer så kan ni få ihop 30+ som i Oslo.

Alltså antingen är du totalt socialt inkompetent eller är du bara inte intelligent nog för att förstå att man på ett diskussionsforum diskuterar saker och ställer frågor och kommer med argument fram och tillbaka - det handlar inte om ensidig kommunikation och förhör av den andre parten.

Kan inte du ge mig någonting så finns det ingen poäng med att ge dig någonting då jag just är ute efter diskussion och inte att bli förhörd.

Nej, du ljuger fullständigt. Här är en bild från Lysekil:
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/wp-content/uploads/2022/05/signal-2022-05-01-232705_002-e1651490913362-920x518.jpeg

Jag räknar till 26 personer på bilden och då är den ändå avklippt, d.v.s. man ser inte hela tåget och givetvis räknas inte heller medie-personal utanför bild in, med andra ord är det troligare att man var minst 30-40 personer.

Så ifall du vill ha svar av mig och en diskussion ska kunna uppstå behöver du fortfarande kunna backa ditt påstående om att Motståndsrörelsen ofta är 20 personer på blixtdemonstrationen och att man då samlar folk från hela Norden för att kunna uppnå det.

Här kommer en av många fina bilder från Stockholm i helgen och mycket tydligt är vi inte heller här några 20-30 pers på plats trots att ett ganska stort deltagarantal inte syns i bild:
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/wp-content/uploads/2023/02/sth230211-4-920x614.jpg

Så än så länge är slutsatsen av vår diskussion bara följande:
* Du ljuger.
* Du är socialt inkompetent eller ointelligent, möjligtvis bäggedera.
* Motståndsrörelsen är precis så många man behöver vara under en blixtdemonstration för att med enkelhet kunna krossa Antifa även om så dessa kraftsamlar.
* Vänstern är patetisk och Motståndsrörelsen är åter under tillväxt.
Citera
2023-02-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NMRElliot
Internetkrigare som KillGoldstein har uppenbarligen ingen koll på verkligheten. Tragiskt att det räknas som en bedrift att kunna samla 20-30 deltagare till en nationell demonstration 2022. Revolutionen har aldrig känts längre bort.

Du får gärna också styrka ditt påstående om du av någon människa på hela Flashback vill bli betraktad som något annat än en lögnare. När har Motståndsrörelsen varit 20 pers under en demonstration? Du begränsar dig till och med till 2022 så borde ju vara jättenkelt för dig att bevisa. Fram med det bara, jag käkar popcorn under tiden.
Citera
2023-02-15, 12:45
Bannlyst
Citat:

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/wp-content/uploads/2022/05/signal-2022-05-01-232705_002-e1651490913362-920x518.jpeg

Jag räknar till 26 personer på bilden och då är den ändå avklippt, d.v.s. man ser inte hela tåget och givetvis räknas inte heller medie-personal utanför bild in, med andra ord är det troligare att man var minst 30-40 personer.

Wow så ni var 26 personer i Lysekil. Vilken bedrift. Det är ju för fan vad jag har skrivit i tråden tidigare att ni bara kan locka 20-30 personer till era demonstrationer. Tack för att du gör bort dig och visar min poäng. Och nej jag kommer inte börja räkna förbipasserande utanför bilden för att du ska få ihop det till över 30 deltagare.

Citat:
Här kommer en av många fina bilder från Stockholm i helgen och mycket tydligt är vi inte heller här några 20-30 pers på plats trots att ett ganska stort deltagarantal inte syns i bild:
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/wp-content/uploads/2023/02/sth230211-4-920x614.jpg
Gav du upp att räkna personerna och bara la till att "ett ganska stort deltagarantal inte syns i bild" ?
Citera
2023-02-15, 12:50
Bannlyst
Citat:
Du får gärna också styrka ditt påstående om du av någon människa på hela Flashback vill bli betraktad som något annat än en lögnare. När har Motståndsrörelsen varit 20 pers under en demonstration? Du begränsar dig till och med till 2022 så borde ju vara jättenkelt för dig att bevisa. Fram med det bara, jag käkar popcorn under tiden.
Jag skrev 20-30 personer i mitt inlägg:

Citat:

Du länkar till en bild från blixtdemon i Lysekil som du räknar till 26 personer.

Citat:

Är ni beroende av personer utanför bild för att komma över 30 personer? Kameramannen osv? För fan ser du inte hur lågt ni har sjunkit?
Citera
2023-02-15, 13:33
Medlem
Citat:
Jag skrev 20-30 personer i mitt inlägg:

Du länkar till en bild från blixtdemon i Lysekil som du räknar till 26 personer.

Är ni beroende av personer utanför bild för att komma över 30 personer? Kameramannen osv? För fan ser du inte hur lågt ni har sjunkit?

Nej det enda jag ser är två (?) lögnande rödingar som är så korkade att de inte ens förstår det själva och som dessutom är så otroligt rädda för nazister att de aldrig vågar sig ut på gatorna själva.

Det är ingen här från vår sida som påstått att vi var 400 pers i Lysekil eller att det ens var en kraftsamling, det är ni som påstod att det var runt 20 och jag bevisade att ni ljög. Varken mer eller mindre än så.

Det fanns en tid när man behövde vara lite försiktig för er sort, men den tiden är sen länge förbi. Idag bjuder ni bara på underhållning!
Senast redigerad av KillGoldstein 2023-02-15 kl. 14:08.
Citera
2023-02-15, 14:31
Bannlyst
Citat:
Nej det enda jag ser är två (?) lögnande rödingar som är så korkade att de inte ens förstår det själva och som dessutom är så otroligt rädda för nazister att de aldrig vågar sig ut på gatorna själva.

Det är ingen här från vår sida som påstått att vi var 400 pers i Lysekil eller att det ens var en kraftsamling, det är ni som påstod att det var runt 20 och jag bevisade att ni ljög. Varken mer eller mindre än så.

Det fanns en tid när man behövde vara lite försiktig för er sort, men den tiden är sen länge förbi. Idag bjuder ni bara på underhållning!
Är 26 personer i Lysekil något att skryta om? Påståendet att ni bara samlar 20-30 personer visade sig vara fullständigt korrekt och det bevisa du. Att du tvingades försöka räkna in osynliga personer utanför bilderna säger allt.
Citera
2023-02-15, 14:50
Medlem
Dorniers avatar
Fan vad löjligt och barnsligt med denna pajkastning fram och tillbaka.

Det var bättre när KillGoldstein höll sig borta från forumet, han matar bara motståndarna.
Citera
2023-02-15, 14:53
Medlem
NMR idag består av ett gäng mestadels luffare och dylikt.

Kan inte fatta hur Malvå tog tillbaks med öppna armar? Han som hoppa av rörelsen och höll föreläsningar om rasism och sånt.

Sen Sval*s, som är en nylletatuerad kåkfarare med ett brottsregister lika långt som koranen.

SMR hade styrka. Då var det slagsmål, kamp, aktioner mot folkförrädare, vad gör NMR idag? delar ut flygblad och grillar denniskorv? och lyssnar på kampradio?
Citera
2023-02-15, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Fan vad löjligt och barnsligt med denna pajkastning fram och tillbaka.

Det var bättre när KillGoldstein höll sig borta från forumet, han matar bara motståndarna.

Ja, motstånd är meningslöst. Bättre att låta packet hållas och ljuga och bete sig precis som de vill oemotsagda...

Hämnas man inte sin dotters våldtäktsman slipper man fängelse. Tar man inte kampen på gatorna slipper man repression från systemet osv. Det är de som kämpar och försöker göra något som gör fel och ska skyllas, inte fienden själva eller de som står passiva.
Senast redigerad av KillGoldstein 2023-02-15 kl. 15:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in