Citat:
Ursprungligen postat av
LSS-nazisten
Nej du kommer inte fixa ett skit. Du har målat in dig i ett hörn där du försvarar sekten trots att du är helt clueless.
Blixtdemonstration i centrala Lysekil 2022 så var ni runt 20 pers. Kraftsamlar ni till blixtdemonstrationer i större städer så kan ni få ihop 30+ som i Oslo.
Alltså antingen är du totalt socialt inkompetent eller är du bara inte intelligent nog för att förstå att man på ett diskussionsforum diskuterar saker och ställer frågor och kommer med argument fram och tillbaka - det handlar inte om ensidig kommunikation och förhör av den andre parten.
Kan inte du ge mig någonting så finns det ingen poäng med att ge dig någonting då jag just är ute efter diskussion och inte att bli förhörd.
Nej, du ljuger fullständigt. Här är en bild från Lysekil:
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/wp-content/uploads/2022/05/signal-2022-05-01-232705_002-e1651490913362-920x518.jpeg
Jag räknar till 26 personer på bilden och då är den ändå avklippt, d.v.s. man ser inte hela tåget och givetvis räknas inte heller medie-personal utanför bild in, med andra ord är det troligare att man var minst 30-40 personer.
Så ifall du vill ha svar av mig och en diskussion ska kunna uppstå behöver du fortfarande kunna backa ditt påstående om att Motståndsrörelsen ofta är 20 personer på blixtdemonstrationen och att man då samlar folk från hela Norden för att kunna uppnå det.
Här kommer en av många fina bilder från Stockholm i helgen och mycket tydligt är vi inte heller här några 20-30 pers på plats trots att ett ganska stort deltagarantal inte syns i bild:
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/wp-content/uploads/2023/02/sth230211-4-920x614.jpg
Så än så länge är slutsatsen av vår diskussion bara följande:
* Du ljuger.
* Du är socialt inkompetent eller ointelligent, möjligtvis bäggedera.
* Motståndsrörelsen är precis så många man behöver vara under en blixtdemonstration för att med enkelhet kunna krossa Antifa även om så dessa kraftsamlar.
* Vänstern är patetisk och Motståndsrörelsen är åter under tillväxt.