Citat:
Ursprungligen postat av
LSS-nazisten
847 röster på Nordiska motståndsrörelsens valsatsning 2022. Inte ett enda kommunalt mandat. 2018 fick ni 2016 röster.
2018 kunde ni samla ett hundratal personer till demos. Idag är det bara blixtdemonstrationer med 20-30 deltagare från hela norden.
Ribban är fantastiskt låg och ni lyckats bara bli sämre och sämre. Skyll inte på Nordisk styrka för det var inte deras beslut att bygga ett luftslott med kufar som sen sprack.
Valresultaten är inte viktiga för någon annan än er. Vi har avhandlat detta typ 200 gånger tidigare. Det var så 2022.
Nu senast i helgen var vi betydligt fler än 20-30 stycken och där var mig veterligen inga utanför Sverige. Ni hade ju vetat detta om ni bara vågat er dit.
Nej, vad ska jag skylla på några avhoppare för? Ibland går den nationella rörelsen lite bättre och ibland lite sämre - sista året har det varit tydligt på uppgång igen och det är underbart!
Värre är det för er rödingar som inte lyckats stoppa eller ens försinka en enda nazistisk aktivitet nu på många långa år... Är nog faktiskt dagens sanning av mig tidigare - en dålig dag för oss är ungefär som ett bra år för er. Helt värdelösa...