2023-02-14, 21:08
Medlem
Vad satt berg för, döda han sin polare? Fõr mig att han var med i Alex video och sa det
Citera
2023-02-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Vad satt berg för, döda han sin polare? Fõr mig att han var med i Alex video och sa det
Mordförsök bäng på benzo!
De är verkligen ett skämt till duo dom 2! Berg är ju för fan efterbliven, kan knappt prata eller formulera sig. Eller har han ngn sjukdom? Eller ens röra sig i de tajta kläderna tjockisen går runt i, kan man inte låta bli att gap flabba åt varje gång man ser det!
Och Alex vet vi alla redan vilken clown han är! ”Värsta farliga mega kriminella 100 grabbarna, förstårrrruu brorsan”
Senast redigerad av Jackdaniels77 2023-02-14 kl. 21:21.
Citera
2023-02-15, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Nu är det väl ändå dags att soc eller någon stoppar dåren! Han och hans clown"fru" har gjort bort sig för alltid nu. Alex springer runt och jagar "business" helt öppet...
Vem är Getingen egentligen? Att han jagar helt öppet betyder bara att han själv har inga kontakter alls kvar längre. Att skämma ut sig på S medier är det sista man försöker med, efter att först ha provat med: familj, vänner, bekanta, business bekanta, ”100 gubbar” osv. Men han har ingen alls, verkligen INGEN!
Och värdigheten och självkänslan existerar inte ens! Så viktigt det är i ”dom” kretsarna att visa upp sig stabil, iaf utåt. Skryta, visa vad man äger och har på sig, inte ta skit från ngn. Alex går emot allt det helt o hållet, han låter allt och alla prata ner om honom, förnedra honom och hänga ut honom! NOLL motreaktion, vilken 100 gubbe! Och senast idag lägger han upp en bild med samma jävla kläder, måste gått ett år nu snart. Fan vad han måste lukta! Och fotsvetten i de skorna han sprungit omkring i dagligen så länge! Där upprätthåller han inte sin heder iheller! Plus han låter sin flickvän göra sig själv till åtlöje helt offentligt!
Finns nog inte en människa som har respekt för dessa två!
Citera
2023-02-15, 05:27
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Vem är Getingen egentligen? Att han jagar helt öppet betyder bara att han själv har inga kontakter alls kvar längre. Att skämma ut sig på S medier är det sista man försöker med, efter att först ha provat med: familj, vänner, bekanta, business bekanta, ”100 gubbar” osv. Men han har ingen alls, verkligen INGEN!
Och värdigheten och självkänslan existerar inte ens! Så viktigt det är i ”dom” kretsarna att visa upp sig stabil, iaf utåt. Skryta, visa vad man äger och har på sig, inte ta skit från ngn. Alex går emot allt det helt o hållet, han låter allt och alla prata ner om honom, förnedra honom och hänga ut honom! NOLL motreaktion, vilken 100 gubbe! Och senast idag lägger han upp en bild med samma jävla kläder, måste gått ett år nu snart. Fan vad han måste lukta! Och fotsvetten i de skorna han sprungit omkring i dagligen så länge! Där upprätthåller han inte sin heder iheller! Plus han låter sin flickvän göra sig själv till åtlöje helt offentligt!
Finns nog inte en människa som har respekt för dessa två!
Getingen är president i OG
Citera
2023-02-15, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Finns ens OG kvar längre?
Inte i Malmö iaf
Citera
2023-02-15, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Fatta om deras liv blir en animerad serie om 30 år som family Guy , hade lätt kollat , förvånar mig inte om Säpo spelat in allt de gör för skoj skull för att bygga ett kontent i framtiden
Det har ju Säpo inte gjort iaf! De sysslar inte med att samla material till komedi filmer. Och tyvärr tror jag inte det blir ngn film alls. Alex är inte så välkänd och intressant i Sverige alls. Det är bara en lite klick av folkmängden som känner till honom. En viss typ och en begränsad generation. Man ska inte låta sig luras av att det skrivs många sidor på Flashback. Mest samma användare som sitter och skriver med varandra. Jag är en av dem. Kollar man Instagram har han ett väldigt litet konto. Snittar 3-4000 likes på sina inlägg. Det är väldigt lite. Folk som gillar hans musik, är nog inte på Flashback så mkt. De som gillade honom på Youtube är nog dock. Han rushade några månader på Youtube, men det betyder inte hela landet kollade, ingen sensation liksom! Och materialet vände sig absolut inte till en bred publik! Ingen jag känner vet vem det är tex. Tror 80% av de som känner till honom är från Stockholm.
Citera
2023-02-15, 08:02
Medlem
Vem är hans nya blodbror Chriz.444? 😂 Ser ut som stans största tjackis
Citera
2023-02-15, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Vem är hans nya blodbror Chriz.444? 😂 Ser ut som stans största tjackis
Svårt att veta då han kallar alla sina bekanta blods bröder
Beror nog endast på att han har en jävla inre längtan att få vara någons ”bror”
och betyda ngt och vara viktig för någon, förutom Alva!
Citera
2023-02-15, 10:39
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Han VAR president i OG
Citera
2023-02-15, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baeverhojtaa
Troligtvis för att Getingen lade ut "Inför måndagen eftersökes SEB, Danskebank, Länsförsäkringar" och ett snapchatkonto. Bakgrundbilden är en massa pengar och nya mobiler.

Troligtvis någon penningtvättsgrej som Ceesay själv försökte med för ett tag sedan.
Samarbete kanske?

Och nu lade även getingen ut ett annat "Företag" Som säljer krypterade telefoner, oreggade simkort osv.
Och bilden efter står han med 3 stacks cash i olika valutor.

Hahaha kan du inte komma på vilken är du snäll? Dom jag vet han varit med i är "Säg jag svär" "Dialogiskt" 2 st avsnitt och med hon "Von tilander" alla dessa på youtube.
Har svårt att tänka mig att Alex ska beefa med Getingen då jag sätt att Hailu08 (Alexs manager eller fd manager) gillar bilder på Getingen och vise versa. Det verkar gå oerhört snabbt i deras pundare kretsar 🤣🥱.
Kan även säga att Getingen va under en tid Sverige president för OG och detta va relativt nyss typ 2020-2021 trots att han satt på rättspsyk. Han har även gjort en låt med video osv där dom har OG västar också som om dom vore en biker klubb. Ja vette fan men tänkte upplysa er här. Jag tror dock inte Alex vågar krigs mot honom. Här är låten och videon....
https://youtu.be/NhZDWorz0NM

Mvh
Citera
2023-02-15, 11:58
Medlem
knark-kungens avatar
Alltså dom här bilderna dom tar.

Alex- okej grabbar nu kör vi se ut som killers, öh Berg håll upp fingerpickan vad har har jag sagt alltid fingerpickan, se arg ut nu kör vi grabbar
Citera
2023-02-15, 12:22
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alltså dom här bilderna dom tar.

Alex- okej grabbar nu kör vi se ut som killers, öh Berg håll upp fingerpickan vad har har jag sagt alltid fingerpickan, se arg ut nu kör vi grabbar
Snubben har åldrats som fan på ett par månader
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in