2023-02-15, 01:58
Medlem
Roger Moore
Citera
2023-02-15, 02:14
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Ja som topic vem skulle vinna när dom var som bäst?
Bruce Lee
Van Dame
Chuck Norris
Steaven Segal
Sylvester Stallone
Dolph Lundgren
Bolo Yeung
Jet Li
Jackie Chan

Är det någon jag missat så kan ni nämna den personen.

Jag tror Van Dame hade vunnit, vem tror ni?

Chuck Norris pga hans tävlingserfarenhet i kickboxning. Dolph på 2a plats.
Citera
2023-02-15, 02:26
Medlem
Citat:
Ja som topic vem skulle vinna när dom var som bäst?
Bruce Lee
Van Dame
Chuck Norris
Steaven Segal
Sylvester Stallone
Dolph Lundgren
Bolo Yeung
Jet Li
Jackie Chan

Är det någon jag missat så kan ni nämna den personen.

Jag tror Van Dame hade vunnit, vem tror ni?
pa den listan ar alla utom steven seagal och hans lundgren smattingar, alltsa ganska kortvaxta . bolo yeung, sylvester stallone och jackie chan ar inga kampsportare i grunden, jet li ar/var i huvudsak form/kata(kreograferat rorelse monster av sparkar o slag som utfors solo)utovare.
Citera
2023-02-15, 03:09
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
pa den listan ar alla utom steven seagal och hans lundgren smattingar, alltsa ganska kortvaxta . bolo yeung, sylvester stallone och jackie chan ar inga kampsportare i grunden, jet li ar/var i huvudsak form/kata(kreograferat rorelse monster av sparkar o slag som utfors solo)utovare.
Just Bolo Yeung är lite svårbedömd, han började träna kung fu när han var 10 år och karate lite senare, även om han inte vann några större tävlingar som man vet och att dom kampsporterna inte är dom ”bästa” så får man nog räkna med att han kunde slå, sparka och blocka någorlunda bra och räkna även med 100 kg som han vägde (han var ju bodybuilder) så tror jag att han kunnat kämpa på rätt bra.
Citera
2023-02-15, 03:33
Medlem
Citat:
Just Bolo Yeung är lite svårbedömd, han började träna kung fu när han var 10 år och karate lite senare, även om han inte vann några större tävlingar som man vet och att dom kampsporterna inte är dom ”bästa” så får man nog räkna med att han kunde slå, sparka och blocka någorlunda bra och räkna även med 100 kg som han vägde (han var ju bodybuilder) så tror jag att han kunnat kämpa på rätt bra.
jo han hade nog varit ett nummer storre an de flesta kortvuxna pa ts-listan, dock tror jag chuck norris i sin prime sopat mattan med alla smattingarn pa listan - jo aven med b.lee.
Citera
2023-02-15, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
Chuck Norris pga hans tävlingserfarenhet i kickboxning. Dolph på 2a plats.
chuck norris tavlade under vanliga karate (traditionell)tavlings regler, alldrig i kickboxning . kickboxning som vi kanner idag borjade ta form i slutet av c.norris tavlings karriar.
d.lundgren tavlade ocksa under traditionella karate tavlings regler plus knock-down karate eftersom han utovade kyukushin karate stilen - kyukushin's knock-down tavlingar skiljer sig dock at fran kickboxning genom att slag mot huvudet inte ar tillatet..

c.norris v d.lundgren skulle sakert blivit lundgren som vinnare b.l.a for att han ar tva huvuden(minst)storre
Senast redigerad av Kirev 2023-02-15 kl. 03:56.
Citera
2023-02-15, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waldemar Jr
Roger Moore
inte en chans mot sean connery, sean hade en svartbaltes hedersgrad i karate och dessutom var han skotsk bodybuilding champ.....
Citera
2023-02-15, 04:10
Medlem
Mailmanss avatar
Vad fan är de här för tråd, flera på listan är inte ens fighters..

Mytomanen Segal? KOM IGEN?!?
Citera
2023-02-15, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Vad fan är de här för tråd, flera på listan är inte ens fighters..

Mytomanen Segal? KOM IGEN?!?
steven seagal ar kand for att behandla sina stuntman respektlost pa gransen till brutalt.

under inspelningen av ”on deadly ground” gick han hart at nagon stuntman som inte kunde utfora en frontspark som seagal ville ha den nar han testade nan aikido moves.
da klev dansken sven-ole thorsen fram och fragade om han kunde fa forsoka.
ole thorsen som har haft mangder av sma biroller i hollywood ar en ganska stor kille som varit bodybuilding champ, styrkelyft champ och dansk strong-man champ, och dessutom en erkant duktig karate utovare.
seagal blev nog lite nervos men gick med pa det. resultatet blev en dubbelvikt seagal
Citera
2023-02-15, 06:09
Medlem
mer seagal - efter att ha pratat illa om en mangd kanda kampsportare i usa inkl chuck norris.
sa utfardade dessa karate utovare en publik challenge som seagal alldrig svarade pa.

dock lite lojligt blev det nar dessa karate utovare om an vunnit masterskap sa var dom nagot alderstigna och alla kortvuxna poserandes tillsamans ikladda karateuniform och sag arga ut..
Citera
2023-02-15, 06:23
Medlem
Karelin lätt.

Å där tog den tråden slut.

Äh, såg nu att handlade om"skådisar", om än i dom flesta fall ytterst mediokra.

Dolph, eller van damme. Troligen dolph.
Senast redigerad av priamos2014 2023-02-15 kl. 06:25.
Citera
2023-02-15, 06:26
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
steven seagal ar kand for att behandla sina stuntman respektlost pa gransen till brutalt.

under inspelningen av ”on deadly ground” gick han hart at nagon stuntman som inte kunde utfora en frontspark som seagal ville ha den nar han testade nan aikido moves.
da klev dansken sven-ole thorsen fram och fragade om han kunde fa forsoka.
ole thorsen som har haft mangder av sma biroller i hollywood ar en ganska stor kille som varit bodybuilding champ, styrkelyft champ och dansk strong-man champ, och dessutom en erkant duktig karate utovare.
seagal blev nog lite nervos men gick med pa det. resultatet blev en dubbelvikt seagal

Gör mig oerhört glad att läsa. Steven är INTE en frisk person. Tappade hakan när jag läste på om honom. Det handlar inte om 1-2 handlingar, utan flera 100 som är HELT sinnesjuka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in