2023-02-06, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
När jag är ute och kör så möter jag dagligen bilister som ligger 20-40 km/h över gällande gräns.
Tror inte dessa är vare sig moralfittor eller självmordsbenägna. Lika lite som du inte kan bevisa att det är ett självmord då inget finns som styrker detta är det inte heller sannolikt att det är ngt annat än en olycka. Ibland får man acceptera att även kändisar är med i olyckor utan att ha en dödslängtan och det kommer du förstå den dagen du mognar dvs om 20 år.

Du resonerar som en retard? Vi pratar inte om de andra som någon gång kör 20-40 km/h för fort. Personligen kan jag tycka att 40 km/h för fort är ganska omdömeslöst dock.
Självklart kan kändisar råka ut för olyckor. Kalla det vad du mår bäst utav antar jag. Jag bryr mig inte att du är trög. Du fortsätter att förespråka livsfarligt beteende. Tänk om du var offer för denna "olycka" exempelvis.
Citera
2023-02-06, 20:50
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tesb
Du begär den omöjliga och det vet du men värre är att du fjantar till det med att den som gjort 20000 inlägg är trovärdigare än den som gjort några få inlägg, även där ska man tänka tvärtom då någon som suttit på tex FB och gjort 20000-30000 inlägg är helt dum i huvudet och lider av att han bara måste ha kommentarer om allt. dvs totalt opålitlig.

Om jag begär det omöjliga så innebär det ju per automatik att det du säger är fakta bara är hypoteser.
Ang. nyreggade innebär det ju att det finns lite mindre substans än hos folk som bevisat vart de har att komma med.

Det verkar vara känsligt att påvisa att du bara gissar precis som alla andra så jag låter dig hållas här där du känner dig trygg. Tjillevippen.
Citera
2023-02-07, 09:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Om jag begär det omöjliga så innebär det ju per automatik att det du säger är fakta bara är hypoteser.
Ang. nyreggade innebär det ju att det finns lite mindre substans än hos folk som bevisat vart de har att komma med.

Det verkar vara känsligt att påvisa att du bara gissar precis som alla andra så jag låter dig hållas här där du känner dig trygg. Tjillevippen.

Du får gärna elaborera kring nedanstående påstående, jag kan för mitt liv inte begripa hur din hjärna är funtad.

Send hade det varit kul att få veta varför du INTE gillar att det var självmord?
Citera
2023-02-08, 10:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av samcherr
Du resonerar som en retard? Vi pratar inte om de andra som någon gång kör 20-40 km/h för fort. Personligen kan jag tycka att 40 km/h för fort är ganska omdömeslöst dock.
Självklart kan kändisar råka ut för olyckor. Kalla det vad du mår bäst utav antar jag. Jag bryr mig inte att du är trög. Du fortsätter att förespråka livsfarligt beteende. Tänk om du var offer för denna "olycka" exempelvis.

Flashbackintellektuell 20 åring går till personangrepp pga bristande argument i sakfrågan. Grattis du vann. Dumstruten alltså. Har du ens ett körkort?
Vet du hur det ser ut på vägarna?
Trodde du att alla ligger snällt 5 km/h över hastighetsgränsen? Ok fortsätt dröm.
Citera
2023-02-08, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Flashbackintellektuell 20 åring går till personangrepp pga bristande argument i sakfrågan. Grattis du vann. Dumstruten alltså. Har du ens ett körkort?
Vet du hur det ser ut på vägarna?
Trodde du att alla ligger snällt 5 km/h över hastighetsgränsen? Ok fortsätt dröm.

Du är ju definitionen av ångest.

Du börjar att kalla mig omogen, något du fortfarande fortsätter med. Använder ändå personangreppskortet i brist på argument så sluta med din dubbelmoral.

Dina frågor är seriöst korkade, vad snackar du om och vad vill du?

Du har också helt fel med åldern även om du tror att du har rätt i allt.

Du tror att jag aldrig har kört bil och sitter här och argumenterar?

Jag har med stor sannolikhet haft körkort väldigt mycket längre än du.
Citera
2023-02-14, 15:01
Medlem
Är det någon som vet om Grimlund fick lida för sitt beteende? Förutom sparken från lyxfällan då. Tog folk avstånd? Jag blir äcklad av hur alla kändisar hyllar honom nu efter döden, lyfter fram vilken pappa och man han var. Tror knappast att man är en mobbare på jobb och schyssta Bengan privat, direkt… Hur kan tex Magnus Hedberg som man uppfattar som en bra snubbe skriva om honom som ”partner”?

Karma,tror jag detta kallas
Citera
2023-02-14, 17:04
Medlem
Begravd nu.

https://www.expressen.se/noje/kollegans-sorg-berattar-om-grimlunds-begravning/
Citera
2023-02-14, 17:34
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MVW
Begravd nu.

https://www.expressen.se/noje/kollegans-sorg-berattar-om-grimlunds-begravning/

Varför Oscarskyrkan när han bodde i Mariefred ?

Han ska väl jordfästas där han bodde, så att frun och barnen inte behöver åka ända till Stockholm för att besöka graven ?
Citera
2023-02-14, 17:58
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Han ska väl jordfästas där han bodde, så att frun och barnen inte behöver åka ända till Stockholm för att besöka graven ?

Ännu ett utslag av frugans storhetsvansinne. Här duger inte något annat än en flashig storstadsbegravning. Ännu ett tecken på detta är att hon köpte en riktig kingsize-grav som egentligen är menad för en hel familj.
Citera
2023-02-14, 19:32
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Ännu ett utslag av frugans storhetsvansinne. Här duger inte något annat än en flashig storstadsbegravning. Ännu ett tecken på detta är att hon köpte en riktig kingsize-grav som egentligen är menad för en hel familj.

Och var ligger denna magnifika grav för hela familjen ?

Blir det judiska kyrkogården för Lyxfällan-Patrik ?
Citera
2023-02-14, 20:44
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Oscarskyrkan har inga gravar så där ligger han i alla fall inte. Samma gäller för många av Stockholms kyrkor, man kan ha ceremonin där, sen begraver man nån annanstans.
Citera
2023-02-14, 21:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Det finns 11 begravningsplatser i Stockholm. Vilken kan den troligaste begravningplatsen för honom bli? Kan det vara någon av begravningsplatserna på Östermalm, Hägersten eller Enskede?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2023-02-14 kl. 21:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in