2023-02-14, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha ser vi på samma program nu..
Andreas är mer än på Lisa det är som han vill ha henne, Som han är klistrad på henne så Nicci kommer bli utbytt!

Den som kommer byta är nog Adrian för Sara tog han fan med storm, Sedan såg man han hade intresse för henne det var mer socialt snack där såg man!

Njä de tycker jag inte, tycker han skött de hyfsat ändå, visst den där pussen svider väl lite men de var ju inte han som tog initiativet och de va en lek. Att säga nej till en sängkamrat tror jag blir plåstret på såret. Där håller jag med dig, Adrian svajar lite och även Burak. Så två partner byten är på gång va de verkar. Men vi får ju se imorgon, då får tjejerna lite besök av nya killar. Verkade inte vara några skogshuggare utan snarare några avdankade PH och Ex på stranden deltagare, men kan bli spännande
2023-02-14, 14:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Njä de tycker jag inte, tycker han skött de hyfsat ändå, visst den där pussen svider väl lite men de var ju inte han som tog initiativet och de va en lek. Att säga nej till en sängkamrat tror jag blir plåstret på såret. Där håller jag med dig, Adrian svajar lite och även Burak. Så två partner byten är på gång va de verkar. Men vi får ju se imorgon, då får tjejerna lite besök av nya killar. Verkade inte vara några skogshuggare utan snarare några avdankade PH och Ex på stranden deltagare, men kan bli spännande
Adrian vet vi han är SVÅR att få ned garden på men jag vet fan inte hur och vad Sara gjorde med han men muren revs som berlinmuren då den föll, Vid daten slog det mig han är på väg hem till Skåne igen samt man såg det var en helt annan energi mellan dem båda..
Sedan höll han om henne det var som han fick upp ögonen för en annan värld liksom, Jag har svårt förklara vad som hände love at firts sight eller...

Andreas han vågade inte lägga sig med Lisa så var det bara för han visst lägger dem sig i samma säng blir det åka av direkt, Man ser han vill så jäkla ha Lisa som där på "festen" så det var bara henne han höll om och då dem gick in då par daten skulle höll han om henne så den herren kommer åka dit!
2023-02-14, 14:09
Medlem
Men hjälp hon Sara känns ju jätteläskig? Som att hon stalkat Adrian sen BB och är helt besatt.. (Hur ngn nu kan dras till hans personlighet är för övrigt ett stort under)
2023-02-14, 14:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men hjälp hon Sara känns ju jätteläskig? Som att hon stalkat Adrian sen BB och är helt besatt.. (Hur ngn nu kan dras till hans personlighet är för övrigt ett stort under)
Ja du...
Det är något med Sara antingen är detta hennes personlighet öppen glad det bubblar om henne hela tiden, Motpoler brukar bilda de bästa paren på något sätt också så stalking tror nog bara hon har gjort hemläxan innan hon gick in detta program!
2023-02-14, 14:57
Medlem
Hoppas verkligen inte Lisa blir hemskickad av tittarna. Hon är den som kommer göra progammet intressant men om jag känner svenskar rätt så kommer hon bli utröstad direkt så att Andreas inte ska välja henne före nicci.

Fan vad svenskar är tråkiga alltså så fort någon som kan skapa lite drama kommer in så skapas det en hatstorm emot den personen
2023-02-14, 14:58
Medlem
[quote=Cha-Cha-Boys|83478216]Sara och Adrian passar så mycket bättre än Celine och Adrian, ålder framförallt. Men dock lite löjligt med sängplatstölden.

Tycker fortfarande det händer för lite per avsnitt. Imorgon ska det äntligen komma in nya killar. Hur många veckor är det kvar av programmet?[/QUOTE

Årets repliker : Fattar du vad jag menar ? Jag fattar. Fattar. Jag fattar osv osv osv
2023-02-14, 14:58
Medlem
Citat:
Håller med, hon känns extremt obehaglig men sen så tror jag hon passar Adrian mycket bättre än Celine. Dock så känns det som att Adrian gillar yngre tjejer men vem vet
2023-02-14, 15:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalken03
Hoppas verkligen inte Lisa blir hemskickad av tittarna. Hon är den som kommer göra progammet intressant men om jag känner svenskar rätt så kommer hon bli utröstad direkt så att Andreas inte ska välja henne före nicci.

Fan vad svenskar är tråkiga alltså så fort någon som kan skapa lite drama kommer in så skapas det en hatstorm emot den personen
Andreas har åkt dit redan på Lisa och det kommer visa sig mer och mer!
2023-02-14, 15:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalken03
Håller med, hon känns extremt obehaglig men sen så tror jag hon passar Adrian mycket bättre än Celine. Dock så känns det som att Adrian gillar yngre tjejer men vem vet
Sett nu avsnittet två varv till och samma saker slår mig han stöter inte bort Sara precis heller utan han är intresserad av henne och det ser man, På den där daten höll han om henne då dem gick från borde samt det var mer samsyn på det dem pratade med så jag tror nog han kommer casha in Celine för Sara!
2023-02-14, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Sett nu avsnittet två varv till och samma saker slår mig han stöter inte bort Sara precis heller utan han är intresserad av henne och det ser man, På den där daten höll han om henne då dem gick från borde samt det var mer samsyn på det dem pratade med så jag tror nog han kommer casha in Celine för Sara!

Jag tror kanske Adrian behöver en mer framåt tjej (som Sara) för att saker ska hända, varken Emelie eller Madde var framåt i BB. Madde var framåt i början men inte på samma övertygande sätt som Sara, utan Madde blev mer ”desperat”. Tror detta kan blir bra.
2023-02-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ja hans personlighet gör att även hans utseende falnar. Funkar inte med bara ett snyggt utseende. Tycker faktiskt inte att han ser så bra ut som alla verkar tycka.
Min åsikt om Bellas val av Ike är att eftersom hon dyrkar Kardashiantjejerna och de har gjort det till en trend att ha färgade respektive så ....Fårskocken följer efter. F ö så verkar Ike ointelligent.
2023-02-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tror kanske Adrian behöver en mer framåt tjej (som Sara) för att saker ska hända, varken Emelie eller Madde var framåt i BB. Madde var framåt i början men inte på samma övertygande sätt som Sara, utan Madde blev mer ”desperat”. Tror detta kan blir bra.

Adrian kommer inte att bli tillgängligare med Sara heller. Han kommer att ge lite dubbla budskap som vanligt och inget mer. Tror jag i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in