2023-02-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vatten som sjuder är ett helt nytt begrepp för geniet Victor

Haha japp... den mest korkade person man nånsin sett i tv efter Tova som tar alla priser i jobbig idiot. Men hey, han trollar ju bara med oss som vissa säger... vem vill inte bli sedd och klassad som dunderkorkad, är de alla trollares dröm då lr? 😂
Senast redigerad av GeorgLagersBror 2023-02-13 kl. 22:41.
2023-02-13, 22:56
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Har Tova bytt förnamn till Tova? För inte heter man Tova där hon kommer ifrån heller.
2023-02-13, 23:05
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Fan vad bra val av Hannan! Viktor gör kaos med äckel NSS pakten
Jo, spelar dock ingen roll vem Virr3 väljer till FK(hoppas på Quasimodo). Bara o plocka negertova som AK.
2023-02-13, 23:26
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
"Tre lika delar" hade han aldrig hört förr heller https://imgur.com/a/gYsbqK2 Det är helt tomt i blicken.
Ibland pratar han om sig själv i tredje person också, och inte bara för att vara rolig känns det som.
Fast jag förstår ändå vad han menar med 50/50 X 3 = 3 lika delar även om han använder fel ordval, precis som det randomiserade ordvalet att Victor inte! står som en Uggla och inte förstår nånting när Gutta delar ut uppgifterna.

Ugglan är ett klokt djur och då känner Victor ryggmärgsreflexmässigt av sin underlägsenhet varpå han då måste!! skjuta ner Ugglan istället, jag står inte som en Uggla...jag är ett mindre smart djur, vilket är det egentligen smartaste enligt Victor som alltid befinner sig på toppen av näringskedjan.

Oavsett om det är 3 lika delar av nånting, så hade jag velat veta hur stor den delen ska vara utifrån ett volymmått. Victor verkar dock ha koll på hur lite mjöl det behövs för att baka JC's äckliga kanelssmörsnäckor så han kanske inte har samma problem
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-13 kl. 23:41.
2023-02-13, 23:34
Medlem
catos avatar
Hissen har inte gått hela vägen upp, undrar om den ens har startat hos Viktor, måste vara Farmhistoriens främsta stolpskott.....
2023-02-14, 00:00
Medlem
Hannan, en trevlig, ödmjuk och snäll tjej, som jag gillade. Särskilt för att hon också är en Uska, liksom jag. För mig är det obegripligt att Sandra valde henne! Får inte ihop Sandras förklaring till att välja henne som andrakämpe. Så jag tycker Hannan gjorde helt rätt att inte välja Sandra som storbonde!
2023-02-14, 04:00
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findnothing
Hannan, en trevlig, ödmjuk och snäll tjej, som jag gillade. Särskilt för att hon också är en Uska, liksom jag. För mig är det obegripligt att Sandra valde henne! Får inte ihop Sandras förklaring till att välja henne som andrakämpe. Så jag tycker Hannan gjorde helt rätt att inte välja Sandra som storbonde!
Sandra ville inte tävla i kunskap, därför valdes Hannan då det var enda tjejen att välja på.
I kunskap ingår många grenar, stor risk att tävla i då inte vet i förväg vad det blir då produktionen bestämmer.

Hannan sa att hon vill Sandra ska vinna Farmen, även när Hannan åkte ut så fortsatte hennes strategi. Ska förklara varför Hannan inte valde Sandra till storbonde.

Senare denna vecka:
2023-02-14, 04:41
Medlem
Citat:
Jag bruka pissa alldeles utanför huset, men inte vid dörren sommaren ska lukta kiss

Det jag stör mig på att dom har installerat ett bögdass för sittkissare
Hellre kasta vatten utanför huset än efter halta och lytta som tvingats bryta sin medverkan!
2023-02-14, 05:06
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Fast jag förstår ändå vad han menar med 50/50 X 3 = 3 lika delar även om han använder fel ordval, precis som det randomiserade ordvalet att Victor inte! står som en Uggla och inte förstår nånting när Gutta delar ut uppgifterna.

Ugglan är ett klokt djur och då känner Victor ryggmärgsreflexmässigt av sin underlägsenhet varpå han då måste!! skjuta ner Ugglan istället, jag står inte som en Uggla...jag är ett mindre smart djur, vilket är det egentligen smartaste enligt Victor som alltid befinner sig på toppen av näringskedjan.

Oavsett om det är 3 lika delar av nånting, så hade jag velat veta hur stor den delen ska vara utifrån ett volymmått. Victor verkar dock ha koll på hur lite mjöl det behövs för att baka JC's äckliga kanelssmörsnäckor så han kanske inte har samma problem
Ugglor är för fan helt korkade. Kommer inte i närheten av en kråka eller papegoja.
2023-02-14, 05:25
Medlem
enlevandemans avatar
Viktor äger sönder hela farmen. Självklart nappar alla efterblivna idioter i tråden och förstår inte att han driver. Killen har humor, vilket de flesta saknar i denna tråd. Han är nog smartast på farmen skulle jag säga. Dessutom med flest amuletter = flest iq.
2023-02-14, 07:19
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Torpet:

2023-02-14, 07:31
Medlem
jomennogardetsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Har Tova bytt förnamn till Tova? För inte heter man Tova där hon kommer ifrån heller.

Ja, innan hette hon Delfania Louis.
Hon ville väl försöka låta svensk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in