Enligt mycket säkra källor i trakten är den mördade E*anuel J*hansson, även kallad steken. knivhuggen i nacken och magen enligt rykten. Speciell människa men ingen pundare eller så vad jag har fått höra. För övrigt har han även deltagit i idol. Ska gräva mer och återkommer med mer info så fort jag vet mer
Edit: Enligt rykten ska killen i fråga vara pedofil. Dock inget jag kan bekräfta på något sätt men rimligt är väll att någon brorsa/farsa fått reda på nån skit och löst saken på egen hand
Han sjöng ju faktiskt bättre än jag trodde Synd han hade en bra röst, dom borde tagit med honom tycker jag!
BO larmade själv och var vaken när ambulansen kom, sen fick han ett epilepsianfall och avled. Han hade epilepsi sen tidigare.
Han var som tidigare beskrivits i tråden nalta eljest, men harmlös. Pratglad och kontaktsökande men inte särskilt socialt begåvad. Dem få han umgicks med ville nog bara utnyttja hans välvilja, tex va han chaufför åt ungdomar ett flertal gånger. Han såg nog dom som sina vänner men jag betvivlar att det var ömsesidigt.
Att han var pedofil håller jag högst otroligt, men däremot är det inte en främmande tanke att han skulle skicka en vågad snap till någon, men vilken kille har inte gjort det? Skillnaden där är att BO inte hade den sociala kapaciteten till att förstå bättre. Jag tror inte att han hade någon direkt diagnos men det var definitivt något som fattades. När han gick högstadiet gick han tex runt och sa att han var kusin med Michael Jackson bland annat. (Och menade allvar)
Anledningen till att pappa B är misstänkt verkar vara att han stått och skrikit saker om(till?)BO på lördagkväll. Och min egen teori är att ingen malåbo som är uppvuxen med ”steken”, som BO kallades, skulle vilja skada honom på det viset. För dom vet hur och vem han var och insåg att det han sa skulle tas med en stor nypa salt. Därför är jag övertygad om att det är någon inflyttad med aggressionsproblem som är GM, och pappa B stämmer definitivt in på den beskrivningen