2023-02-13, 20:56
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Jag har följt tråden sen första början, men inte sett någon information om att denna person ska vara ett ex. Ni kommer in sist i tråden, och påstår att det inte kan vara den personen på grund av att det ska vara en gammal skolkamrat. Men ingenstans nämns det med exet... Så varför tror ni att jag går på den informationen som faktiskt finns i tråden? Åldern som stämmer bland annat, kroppshyddan osv?

De står ju längre bak så uppenbarligen har du inte läst. Den ena systern var ihop med denna killen och den andra systern var tillsammans med en annan som även han hängdes ut i början.
Citera
2023-02-13, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Men det är ju inte han som är MGM, det ska ju vara en gammal skolkompis som är frihetsberövad

Det är rätt länk till den som gjort det.
Citera
2023-02-13, 20:58
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joffe19
Kan också styrka på att MGM vart tillsammans med 25 åriga kvinnan. Alltså ett Ex som gått till attack.
Dottern ska ha burit ner mamman i trapphuset medan hon kämpade för livet men avled på plats. Fullt med blod i hela trapphuset.

Det har polisen gått ut med att så var inte fallet. Det var inte ett ex.
Citera
2023-02-13, 20:59
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
De står ju längre bak så uppenbarligen har du inte läst. Den ena systern var ihop med denna killen och den andra systern var tillsammans med en annan som även han hängdes ut i början.

Så, istället för att gå på alla de som hänger ut honom, enligt er felaktigt, så är det jag som får skit nu?? Har ni missat att hans namn används av flera dussin personer, i typ alla sidor utom de första??

Backa upp det ni säger istället, så släpper vi det. Annars går jag på informationen som presenterats här, ex eller inte.
Citera
2023-02-13, 21:00
Medlem
Citat:
Jag har följt tråden sen första början, men inte sett någon information om att denna person ska vara ett ex. Ni kommer in sist i tråden, och påstår att det inte kan vara den personen på grund av att det ska vara en gammal skolkamrat. Men ingenstans nämns det med exet... Så varför tror ni att jag går på den informationen som faktiskt finns i tråden? Åldern som stämmer bland annat, kroppshyddan osv?

Hur har G annars börjat cirkulera i tråden annars tänker du? Någon har bara hittat på ett helt random namn eller?

"Enligt åklagare Anders Persson finns det ingen relation mellan mannen och kvinnorna han misstänks ha attackerat." = Inte G.
Citera
2023-02-13, 21:04
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Så, istället för att gå på alla de som hänger ut honom, enligt er felaktigt, så är det jag som får skit nu?? Har ni missat att hans namn används av flera dussin personer, i typ alla sidor utom de första??

Backa upp det ni säger istället, så släpper vi det. Annars går jag på informationen som presenterats här, ex eller inte.

Då kan du backa upp att de inte var du som gjorde de. Upp med bevisningen nu då.

Vänta till onsdag/torsdag och se häktningsframställan.
Citera
2023-02-13, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Men det är ju inte han som är MGM, det ska ju vara en gammal skolkompis som är frihetsberövad

Användaren NBAyoungboy påstår sig känna samtliga inblandade och enligt denne så är GS rätt person.

Sen är frågan om NBAyoungboy kan bekräfta sina påståenden eller om han bara är ännu ett troll.
Citera
2023-02-13, 21:06
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemerad
Hur har G annars börjat cirkulera i tråden annars tänker du? Någon har bara hittat på ett helt random namn eller?

"Enligt åklagare Anders Persson finns det ingen relation mellan mannen och kvinnorna han misstänks ha attackerat." = Inte G.

De kanske känner familjen? De kanske bor grannar? Fan vet jag vad folk får infon ifrån.
Vadå "Hittat på ett random namn"? Det finns väl lika många anledningar att misstänka denna snubbe som att inte göra det.

Kom med källa eller vad fan som helst på det ni påstår, snälla. Annars så vill ni ju att jag ska tro på det ni säger, även fast ni har exakt samma lösa grunder som den som droppade namnet från början.
Citera
2023-02-13, 21:06
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:

Läs inlägg 100 så ser du att ytterligare en person hängdes ut. Du har väl precis kommit in i tråden och vet inte vad du snackar om.
Citera
2023-02-13, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Användaren NBAyoungboy påstår sig känna samtliga inblandade och enligt denne så är GS rätt person.

Sen är frågan om NBAyoungboy kan bekräfta sina påståenden eller om han bara är ännu ett troll.

Jag har aldrig påstått att det är han, men enligt vittnen som sett gärningsmannen så petar det åt att det är han. Har aldrig heller namngett honom

Mörkhårig kille som är rätt krallig och 24-25 års åldern, det stämmer in rätt bra på honom så.

Som sagt sluta spekulera och invänta FUP!
Citera
2023-02-13, 21:08
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
De kanske känner familjen? De kanske bor grannar? Fan vet jag vad folk får infon ifrån.
Vadå "Hittat på ett random namn"? Det finns väl lika många anledningar att misstänka denna snubbe som att inte göra det.

Kom med källa eller vad fan som helst på det ni påstår, snälla. Annars så vill ni ju att jag ska tro på det ni säger, även fast ni har exakt samma lösa grunder som den som droppade namnet från början.

Inlägg 164 varsågod. Där kan du börja läsa ifrån så ser du att kurden är hennes ex. Och sen kan du gå in på polisen och läsa att de inte var ett ex som gjort detta.
Citera
2023-02-13, 21:08
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Då kan du backa upp att de inte var du som gjorde de. Upp med bevisningen nu då.

Vänta till onsdag/torsdag och se häktningsframställan.

Wow. Du använder en 12-årings retorik...
Världens mest klassiska miss I retoriken...Helt efterbliven kommentar.

Lägg till mig på något, så kan jag skicka bevis på att det inte är jag. Klockslag, kvitton, foton whatever... Vad kan du bidra med som styrker det du säger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in